HELP: Входящ въздух - темр=(-40C) през лятото??

Аватар
bravooo
Мнения: 43
Регистриран на: 11 Сеп 2004 20:07
Местоположение: Sofia
Получена  благодарност: 1 път

HELP: Входящ въздух - темр=(-40C) през лятото??

Мнение от bravooo » 05 Юни 2008 19:28

Да му се е случвало на някой през лятото темп на входящият въздух да се отчита при диагностика на минусови стойности?? Предполагам че е от замърсен MAF сега ще ходя да го чистя с Trottle Cleaner...дано да е това проблема?? Някакви идеи??

4ZZ-FE, 2000г, Корола sad.gif

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 05 Юни 2008 19:59

az na celikata imama edin dat4ik pri vuzdu6niq filtur to4no za temperaturata. Predpolagam 4e i ti ima6 takuv dat4ik moje ne6to da se e razka4il. 6toto ako dava na kuso 6te dava obratnoto mnogo visoka temp. na vhodq6tiq vuzduh. Kato ideq pogledni nego ako ima6 takuv.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
bravooo
Мнения: 43
Регистриран на: 11 Сеп 2004 20:07
Местоположение: Sofia
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от bravooo » 05 Юни 2008 20:12

Така де за същият датчик говоримее. При мен е комбиниран със сензор за налягане.

Аватар
Slayer
Мнения: 115
Регистриран на: 21 Ное 2007 13:23
Местоположение: Пловдив

Re: HELP: Входящ въздух - темр=(-40C) през лятото??

Мнение от Slayer » 06 Юни 2008 11:21

bravooo написа:Да му се е случвало на някой през лятото темп на входящият въздух да се отчита при диагностика на минусови стойности??
Батко, ти колко нитро пръскаш? mellow.gif wink.gif

П.С. Мисля че във всмукателите на БМВ-то на Али целогодишно вали сняг. biggrin.gif biggrin.gif

П.С.2 Както каза Жоро, този проблем ще е само от датчика. При мен се е случвало на VAG 1.8Т да ми показва отрицателна температура на блока при загрял двигател mad.gif .
GT-Four ST205

Аватар
bravooo
Мнения: 43
Регистриран на: 11 Сеп 2004 20:07
Местоположение: Sofia
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от bravooo » 07 Юни 2008 12:37

bravooo написа:Така де за същият датчик говоримее. При мен е комбиниран със сензор за налягане.

Днес почистих MAF-a с carb. cleaner, та да видиме...ма това малко на сляпо се прави...ама я кажете как и какво да меря на изхода на МАФ-а...има пет кабела на два от коити има съпротивленив 1.2 кОм...това трябва да е температурният датчик....а на другите изходи - нищо...това нормално ли е или аз пък не меря както трябва??

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 07 Юни 2008 18:19

ne sum zapoznat to4no kakvo meri toq maf. Za moq dat4ik moga da ti kaja 4e pri bezkraino golqmo suprotivlenie mi dava -40. nqkade nqma li shemi iz internet?
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 07 Юни 2008 21:39

Georgimitrovich написа:ne sum zapoznat to4no kakvo meri toq maf.....................
http://enc.drom.ru/3219/
Описанието касае Нисан,но MAF сензора като принцип едва ли има голяма разлика.Основно това е датчик отчитащ количеството въздх постъпващо в двигателя.
За мен температурата се отчита от IAT sensor(Inlet Air Temperature),който при мен поне е забучен в кутията на въздушния филтър.Като параметри не с отличава от датчика отчитащ температурта на двигателя.
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: pivaylov и 6 госта