Проблем с смяна на маншон!.......спешно!!!!!

terminatoro
Мнения: 8
Регистриран на: 14 Май 2008 22:58
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Проблем с смяна на маншон!.......спешно!!!!!

Мнение от terminatoro » 03 Юни 2008 22:35

Колеги спещно ми трябва съвет как да сваля външното, дясно каре на старлет 1990 1000!Днес започнах да разкачам шарнира и т.н но работа се закучи като опитах да сваля карето и да извадя стария маншон.
До сега не съм оправял японски коли та ако някой ми разясни какъв е чалъма ще съм мн благодарен.
Надявам се да не трябва да вадя цялата полуоска и от другата страна да го нахендрам happy.gif

Надявам се на бърз отговор че наистина е спешно!
Мерси предварително!!!

Night'sB
Мнения: 44
Регистриран на: 20 Дек 2007 10:58
Местоположение: Варна

Мнение от Night'sB » 04 Юни 2008 08:31

За съжаление колега моето външно каре успях да го снема само след 1 час упорита работа с ъглошлайф. Държи го стопорна шайма, която е навряна така, че нямаш никакъв достъп до нея. По идея с много силем и рязък удар трябва да излезе, но при мен след първият такъв му се разказа играта на карето. Взе да заяжда. При последвалите удари също нищо. И така с ъглошлайфа накрая. Отивам в магазина да заменя закупеното вече за смяна каре(никога не познават от първият път каква модификация ти трябва), продавачите се смеят и ми казват, че при Тойота и Хонда това бил почина - да ги e*e в японските бараки бля... Не си сам демек друже в бедата. От което не ми стана по леко. Моят съвет е да занесеш полуоската с каретата в някой сервиз , може би знаят как да снемат все пак карето без да го режат. Все пак при мен то е доста по голямо от твоето

Night'sB
Мнения: 44
Регистриран на: 20 Дек 2007 10:58
Местоположение: Варна

Мнение от Night'sB » 04 Юни 2008 08:32

За съжаление колега моето външно каре успях да го снема само след 1 час упорита работа с ъглошлайф. Държи го стопорна шайма, която е навряна така, че нямаш никакъв достъп до нея. По идея с много силем и рязък удар трябва да излезе, но при мен след първият такъв му се разказа играта на карето. Взе да заяжда. При последвалите удари също нищо. И така с ъглошлайфа накрая. Отивам в магазина да заменя закупеното вече за смяна каре(никога не познават от първият път каква модификация ти трябва), продавачите се смеят и ми казват, че при Тойота и Хонда това бил почина - да ги e*e в японските бараки бля... Не си сам демек друже в бедата. От което не ми стана по леко. Моят съвет е да занесеш полуоската с каретата в някой сервиз , може би знаят как да снемат все пак карето без да го режат. Все пак при мен то е доста по голямо от твоето

terminatoro
Мнения: 8
Регистриран на: 14 Май 2008 22:58
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от terminatoro » 04 Юни 2008 10:24

Night'sB написа:За съжаление колега моето външно каре успях да го снема само след 1 час упорита работа с ъглошлайф. Държи го стопорна шайма, която е навряна така, че нямаш никакъв достъп до нея. По идея с много силем и рязък удар трябва да излезе, но при мен след първият такъв му се разказа играта на карето. Взе да заяжда. При последвалите удари също нищо. И така с ъглошлайфа накрая. Отивам в магазина да заменя закупеното вече за смяна каре(никога не познават от първият път каква модификация ти трябва), продавачите се смеят и ми казват, че при Тойота и Хонда това бил почина - да ги e*e в японските бараки бля... Не си сам демек друже в бедата. От което не ми стана по леко. Моят съвет е да занесеш полуоската с каретата в някой сервиз , може би знаят как да снемат все пак карето без да го режат. Все пак при мен то е доста по голямо от твоето

Мерси за отговора колега,въпреки че ме отчая още повече sad.gif
Надявам се ако има друг вариант някой да го сподели
:help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 04 Юни 2008 22:40

избива се с голям чук. понякога хвърчи на 20 метра smile.gif ако го треснеш като хората - най-много да скъса зегерката, а тя не е скъпа. махаш маншона, слагаш полуоската на менгемето така, че карето в долната си част плътно да подпира менгемето и открита да остане само горната му половина. един як удар с голям ковашки чук и излита smile.gif зегерката не е чак толкова здрава, че да повреди карето, просто трябва да удариш юнашки
status: за БАН

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 04 Юни 2008 22:56

maggkrabar написа:избива се с голям чук. понякога хвърчи на 20 метра smile.gif ако го треснеш като хората - най-много да скъса зегерката, а тя не е скъпа. махаш маншона, слагаш полуоската на менгемето така, че карето в долната си част плътно да подпира менгемето и открита да остане само горната му половина. един як удар с голям ковашки чук и излита smile.gif зегерката не е чак толкова здрава, че да повреди карето, просто трябва да удариш юнашки
Имах един Нисан съни,дето по този начин се справях с каретата му (докато намеря читав маншон),ама чак на менгеме не ми се е налагало.
А иначе деиствително с чука...Само дето мама му стара няма как да се засилиш като ръцете ти са навряни под калника.
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 04 Юни 2008 23:18

kristian написа:Само дето мама му стара няма как да се засилиш като ръцете ти са навряни под калника.
вадиш цялата полуоска
status: за БАН

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 04 Юни 2008 23:51

За това ти трябва помощ. Най напред разкачи шарнира. после пълен ляв-така че главината мах. да се отдалечи от карето. Всяко едно каре има откъм страната на гайката фрезенг - конусовидна дупка. Ако не иска да излезе от главината лесно-вземи нещо като шиш заострен и като го вкараш в тази дупка - бой с чука! когато излезе, премести полуоската, срежи маншона и забърши греста добре! Мамка му и водка-колко бавно пиша...След което вдигни карето нагоре за да се открие вътрешната гривна. Каретата на японските коли са със вътрешна зегерка и излизат само с удар! Но само като опреш плътно чук до вътрешната гривна и биеш по него с друг чук - бързо и рязко. Пази очите и ръцете си, защото често хвърчат парчета от чуковете! Помощника ти да държи карето нагоре и да натиска полуоската към скоростите! И винаги когато сменяш маншон - задължително изчити карето от старата грес и го напълни с нова! :thumbsup:

terminatoro
Мнения: 8
Регистриран на: 14 Май 2008 22:58
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от terminatoro » 05 Юни 2008 09:24

Fido Dido написа:За това ти трябва помощ. Най напред разкачи шарнира. после пълен ляв-така че главината мах. да се отдалечи от карето. Всяко едно каре има откъм страната на гайката фрезенг - конусовидна дупка. Ако не иска да излезе от главината лесно-вземи нещо като шиш заострен и като го вкараш в тази дупка - бой с чука! когато излезе, премести полуоската, срежи маншона и забърши греста добре! Мамка му и водка-колко бавно пиша...След което вдигни карето нагоре за да се открие вътрешната гривна. Каретата на японските коли са със вътрешна зегерка и излизат само с удар! Но само като опреш плътно чук до вътрешната гривна и биеш по него с друг чук - бързо и рязко. Пази очите и ръцете си, защото често хвърчат парчета от чуковете! Помощника ти да държи карето нагоре и да натиска полуоската към скоростите! И винаги когато сменяш маншон - задължително изчити карето от старата грес и го напълни с нова! :thumbsup:



Супер си колега, благодаря много за отговора.Довечера ако не вали ще го пробвам :thumbsup:

Night'sB
Мнения: 44
Регистриран на: 20 Дек 2007 10:58
Местоположение: Варна

Мнение от Night'sB » 06 Юни 2008 13:34

Колега, ако не си опитал с голенмия чук ето ти една идея как да си смениш маншона.
Вчера прочетох в една руска книга за карина. Хората казват по никакъв повод(освен смяна) да не се избива външното каре. Моето от един малък удар започна да се ебава, а от по силни съвсем му се разказа играта.
1. Та значи сваляш цялата полуоска
2. Сваляш вътрешното каре, което е много по пригодно за това.
3. Вътрешния маншон
4. Демпфера на полуоската - ако е дясна
5. Сваляш стария външен и поставяш новия маншон
6. Сглобяваш по обратния ред
Важно!
Отбелязвай взаимното положение на:
Вътрешна част вътрешно каре - чаша(трипод) вътрешно каре;
Демпфер - полуоска
Сглоби точно по белезите.

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 06 Юни 2008 17:23

Night'sB написа:Колега, ако не си опитал с голенмия чук ето ти една идея как да си смениш маншона.
Вчера прочетох в една руска книга за карина. Хората казват по никакъв повод(освен смяна) да не се избива външното каре. Моето от един малък удар започна да се ебава, а от по силни съвсем му се разказа играта.
1. Та значи сваляш цялата полуоска
2. Сваляш вътрешното каре, което е много по пригодно за това.
3. Вътрешния маншон
4. Демпфера на полуоската - ако е дясна
5. Сваляш стария външен и поставяш новия маншон
6. Сглобяваш по обратния ред
Важно!
Отбелязвай взаимното положение на:
Вътрешна част вътрешно каре - чаша(трипод) вътрешно каре;
Демпфер - полуоска
Сглоби точно по белезите.
Наистина това е начина, нека всички майстори от горните постове да се поучат от написаното и да ползват чука по-рядко biggrin.gif
Да няма после sleep.gif
Carina E 4AFE LB 1992

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 06 Юни 2008 17:27

Да, така е, прав си! :thumbsup: Ама за над 200 карета до момента имаше само един път sleep.gif , че си ударих палеца! tongue.gif

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 07 Юни 2008 20:04

Към колегата Fido Dido:
Еми аз досега не съм го правил, само на едно рено 19, та затова се въздържах от съвети. Предстои ми смяна на напукан външен маншон и това ми се струва най-правилния начин, а и съм го чел някъде другаде. Дали не може да се смени долу, на място, без да се отвива гайката на главината, като се издърпа от скоростите само?
Май имам лек луфт във вътрешния накрайник, като сменях зимни/летни гуми го усетих. Има ли нещо специфично при отвиване/завиване към рейката?Държи ли се контра на стъблото на рейката?
Carina E 4AFE LB 1992

terminatoro
Мнения: 8
Регистриран на: 14 Май 2008 22:58
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

laugh.gif Готовоооооооо

Мнение от terminatoro » 07 Юни 2008 21:03

laugh.gif Колеги мога да се похваля, че най-накрая го смених проклетия маншон cool.gif
Ма направо се изкривих,супер пипкава работа щото ако имаше нещо да се закучи всичко се закучваше поне по 1 път mad.gif
Ма нали луд уморе нема и му е..х аз мамата :thumbsup:
С един удар и малко :help: го оправих,после зегерката ми прави номера и не можех да го вкарам карето и като го ударих по силно замазах резбата ,после малко игра с пилата и току що се качих доволен че съм го направил :):):)

Та благодаря на всички за съветите и за да не спорите кой е по-прав да знаете, че ползвах по малко акъл от всички happy.gif

Благодаря отново и поздрави на всички!!!!!!

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 07 Юни 2008 22:27

Еми аз досега не съм го правил, само на едно рено 19
Става въпрос, че принципно си прав - така е по добре. Но когато те чакат още 10 човека пред сервиза - нямаш особен избор. да не забравяме все пак, че на подемника е значително по-лесно... :whistle: А и има опасност точно тогава да се скапе маншоха и на другото каре; на някои модели много лесно им заминава семеринга на карето към скоростите, нова грес... wacko.gif
Има ли нещо специфично при отвиване/завиване към рейката?Държи ли се контра на стъблото на рейката?[/quote] Значи - най напред извади външния накрайник. Можеш със шублер да премериш разтоянието от края на резбата до контр. гайка, за да го навиеш после на новия вътрешен, като запазиш горе-долу сходимоста, така че да ти е по-лесно с реглажа! Сега обаче става малко сложно за домашни условия. Контр. гайка на вътрешния накраиник доста често прави номера и не иска да се развие! Ако няма как да я нагрееш леко с оксижен, тогава пръсни с WD, ключа го законтряш яко в купето и въртиш накрайника с малък тръбен ключ. Никога не усуквай рейката! ако и тогава не иска задължително ти трябва заваръчен апарат. Избърсваш греста от ябълката и я заваряваш за стъблото. Тогава пак с тръбния ключ, но вече имаш място да напънеш. Цялата тая работа - при изтеглен мах. накрайник към теб. Успех! :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] и 8 госта