Еми аз досега не съм го правил, само на едно рено 19
Става въпрос, че принципно си прав - така е по добре. Но когато те чакат още 10 човека пред сервиза - нямаш особен избор. да не забравяме все пак, че на подемника е значително по-лесно...

А и има опасност точно тогава да се скапе маншоха и на другото каре; на някои модели много лесно им заминава семеринга на карето към скоростите, нова грес...
Има ли нещо специфично при отвиване/завиване към рейката?Държи ли се контра на стъблото на рейката?[/quote] Значи - най напред извади външния накрайник. Можеш със шублер да премериш разтоянието от края на резбата до контр. гайка, за да го навиеш после на новия вътрешен, като запазиш горе-долу сходимоста, така че да ти е по-лесно с реглажа! Сега обаче става малко сложно за домашни условия. Контр. гайка на вътрешния накраиник доста често прави номера и не иска да се развие! Ако няма как да я нагрееш леко с оксижен, тогава пръсни с WD, ключа го законтряш яко в купето и въртиш накрайника с малък тръбен ключ. Никога не усуквай рейката! ако и тогава не иска задължително ти трябва заваръчен апарат. Избърсваш греста от ябълката и я заваряваш за стъблото. Тогава пак с тръбния ключ, но вече имаш място да напънеш. Цялата тая работа - при изтеглен мах. накрайник към теб. Успех!
