новия рав4 се предлага в австрия с метанова уредба

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

новия рав4 се предлага в австрия с метанова уредба

Мнение от jim_beam » 12 Май 2008 22:08

http://www.toyota-lungau.at/Toyota_Grag ... 2005-1.htm
отляво RAV4 CNG !

производство на MTM/BRC.
значи ако се поръча така има 3 год. гаранция.по-важно е,че не е проблем за тоя мотор.
за 270-350km пробег дали си заслужава? wacko.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 12 Май 2008 22:29

Da ! Ste dade serioznata ikonomia bash na kyso - a tam zarejdaneto ne e problem !
Da ne govorim che ste preseche BG s 1 mejdinno zarejdane - koeto si e bez pari !

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 13 Май 2008 22:18

Карах един служебен Мерцедес на който му сложихме метанова уредба.Свали разхода в пари за гориво три пъти!

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 13 Май 2008 22:48

Доскоро нямаше достатъчно метан станции у нас. Сега гледам, че имаме 59 метан станции.
Значи метана не е за пренебрегване като алтернативно гориво.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 13 Май 2008 22:55

sluchaen_fen написа:Доскоро нямаше достатъчно метан станции у нас. Сега гледам, че имаме 59 метан станции.
Значи метана не е за пренебрегване като алтернативно гориво.
Не е случайно,че такситата 99%минаха на метан. Не знам това обаче как се отразява та двигателя?

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 13 Май 2008 23:17

Kiki написа:... 99%минаха на метан. Не знам това обаче как се отразява та двигателя?
Чувам, че метана зле се отразява на леглата на клапаните. Клапаните се вкопават в леглата при малките кубатури. Скапва се главата на двигателя. Скапва се задното окачване от тежката бутилка. Катализаторът загрява. Тези амортизации се компенсират с по-евтиното гориво. Метановата уредба е два пъти по-скъпа от пропан-бутан уредба. Значи излиза еднакво - метан или пропан-бутан. Метана поне не смърди.

Не случайно jim_beam сложи акцент върху "по-важно е,че не е проблем за тоя мотор."

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 14 Май 2008 00:24

Чуваш ама от лададжии. От 30 години насам материалите са нормални - и технологиите също. Какво и се скапва на главата - не разбрах ?
А на катализатора ? А, аванса не бил настроен ? То и при бензин с малко аванс пак същия ефект става - какво е виновен метана тук ?

Да, имат 2 проблема с метана (както и с пропана де). Няма чукане на аванс щото октаните са над 100 - и не се замърсява толкова маслото - може да се сменя на по-голям пробег. Щях да забравя за третия проблем - всъщност единствения кусур: майсторите .... :whistle:
Въпроса с килата вече се решава с олекотени бутилки. Виж - цената е повечко. Затова и такива колис е карат - при разход 4+ хилки годишно в лева икономията избива дори метанов инжекцион за ЕДНА година.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 8 госта