Карах един бордо авенсис, след което сега принципно карам Корола, но в момента Королата я няма и карам един черен Авенсис, който и го продавам същевременно laugh.gif А преди черния Авенсис карах Круйзер за малко, докат взема черньо

Нещо ясно ?! laugh.gif
Не сериозно - принципно карам Корола 1.4д, но сега е в бокса. А кутийката и викат PowerBox. Вярно е, че има много буклуци и от този продукт на пазара, но аз си намерих много истински продукт

Вярвате или не, колата е по-тиха, по-мека, по-пъргава значително и определено по-икономична

Разликата определено си заслужва парите, като са Made in Germany и оттам идват, имат си 3 години гаранция кутийките и при правилна поддръжка на колата не влияят на ДВГ-то лошо.
На въпроса "Защо не ги правят толкова к.с, след като го могат?" давам точен отговор - ще ви струва с 5-8хил.лв в повече - Повече мощност при дизела=повече вредни емисии - т.е. по-скъпа изпъскателна система, за да покрие евро нормите. След това отиваме на по-здрави спирачки, защото повечето мощност трябва да се контролира, а оттам и на по-сложни и скъпо окачване, което да държи колата в пътя по-лесно за ливади biggrin.gif А и хората в чужбина гледат колко к.с. са им колите, защото данъците също са доста по-високи

Ей ти тука проста сметка от над 5000лв, защо не са направили така колата
колкото до спирачките - колата си спира добре, но при по-ербаб каране се износват накладките също по-бързичко, щото много бързо ускорява biggrin.gif
Ако някой има желание, може да пробва колата, може да му се монтира на неговата кола, да покара 5-10 дни с бокса и ако му хареса си го оставя, а ако ли не - сваляме бокса и си взима ВСИЧКИТЕ пари обратно
P.S. Електроника за Тойота да се смени - т.е.
ЧИП ТУНИНГ, за повечето модели изобщо няма, освен за Круйзера, а и няма в БГ кой дори да се опита да ги направи. Иначе казано, това е единствения начин за вдигане на мощност в рамките на нормални разходи
