Смяна на двигател, и др въпроси около Е9...
- Corolla_E9
- Мнения: 243
- Регистриран на: 01 Юли 2005 12:25
- Местоположение: stara zagora
Смяна на двигател, и др въпроси около Е9...
Значи както вече разбрахте искам на королката ми... която е 1.3 12v hatchback да подменя двигателя с 4A-GE 1.6 16v доло-горе какви части (освен двигателя) и колко пари ще са ми нужни.. каде да търся такъв двигател и изобшо има ли нови?
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
tvoita korola e sas 4efe dvigatel. 4age e ot druga seria (A seria, za razlika ot tvoia koito e E seria). Za da se napravi tozi swap triabva da se praviat novi postavki za dvigateli, moje bi i novi poluoski (poruchkovi) i t.n. S drugi dumi mnogo kinti. Po eftinia put kam poveche kone za tvoiata corolla sa dvigatelite 4efte i 5efhe. az imam 4efte, koito e turbo versia na tvoia dvigatel. MNOGO sam dovolen ot 135-te konia, koito s mnogo malko tuning mogat da se napraviat 200-220 bez nikakvi problemi. Ako si maniak mojesh da stignesh do 300 sas stock vutreshnosti. Ako imash forged pistons i billet steel rods i kolianov val i gigantsko turbo moje i poveche.
niama nujda da kupuvash cial 4efte dvigatel. Shte ti triabvat tezi chasti:
- kolianov val
- butala
- bieli
- turbo sas kolektorite
- kartera (ili mojesh sam da si go probiesh da slojish return)
- taia dalavera deto stoi termostata tam (thermostat housing my kazvat)
- komputar ot 4efte
- igniter (ne znam kak mu se vika)
- bubina i moje bi distributor
- map sensor
vsichkite tia chasti mogat da se nabaviat za okolo $1000
drugia variant e 5efhe, koito e sushto mnogo korav dvigatel no e 1.5l sas po dobri valove i ACIS intake. toi kato se turbinira se poluchavat po-dobri rezultati ot 4efte (vse pak e 1.5 a ne 1.3), no tozi swap struva poveche pari.
pone tuk v USA 4age swap struva poveche i ot 5efhe swap.
niama nujda da kupuvash cial 4efte dvigatel. Shte ti triabvat tezi chasti:
- kolianov val
- butala
- bieli
- turbo sas kolektorite
- kartera (ili mojesh sam da si go probiesh da slojish return)
- taia dalavera deto stoi termostata tam (thermostat housing my kazvat)
- komputar ot 4efte
- igniter (ne znam kak mu se vika)
- bubina i moje bi distributor
- map sensor
vsichkite tia chasti mogat da se nabaviat za okolo $1000
drugia variant e 5efhe, koito e sushto mnogo korav dvigatel no e 1.5l sas po dobri valove i ACIS intake. toi kato se turbinira se poluchavat po-dobri rezultati ot 4efte (vse pak e 1.5 a ne 1.3), no tozi swap struva poveche pari.
pone tuk v USA 4age swap struva poveche i ot 5efhe swap.
- Corolla_E9
- Мнения: 243
- Регистриран на: 01 Юли 2005 12:25
- Местоположение: stara zagora
ае този двигател нз какъв е.. на външен вид прилича на този


нещо 2Е ми се върти в главата.. ама не е 4Е-FE .. ако някой каже де мога да видя какъв е.. по някой част да се ориентирам.. кажете и утре слисам го снимам.. апък този 4E-FTE дето ми говориш.. съм го срещал при Toyota Starlet 133к.с 1331сс турбо ;) апък моя е 1295сс 75к.с (там някаде)


нещо 2Е ми се върти в главата.. ама не е 4Е-FE .. ако някой каже де мога да видя какъв е.. по някой част да се ориентирам.. кажете и утре слисам го снимам.. апък този 4E-FTE дето ми говориш.. съм го срещал при Toyota Starlet 133к.с 1331сс турбо ;) апък моя е 1295сс 75к.с (там някаде)
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
prav si tochno v ep82 (starlet GT) ili ep91 (glanza, po novoto pokolenie) se sreshta 4efte-to. tia drugite 2 dvigatelia sa ili 3ee i 3e (2-ria ne injekcia).
2ee ne znam dali sashtestvuva. znam che ima 2ete, koito sushto kato 3ete e turbo versia na 3ee, tai che moje i 2ee da ima. Kato cialo 3ee i 3e sa nai kalpavite dvigateli koito toyota niakoga sa pravili (toi e fakticheski sushtia s razlichna glava/kolektori zaradi karburatorite. Vapreki che sa 1.5l sa sushtite kone kato tvoiata 1.3, no mnogo po barzo izmirat.
2ete i 3ete sa snosni, po dobri ot 3ee i 3e, no vse pak ne mogat da se meriat sas 4efte koito e mnogo korav dvigatel. ima hora koito vzemat 5efe (malko po-malomoshten i ne tolkova zdrav kolkoto 5efhe-to) i go turbinirat s dosta dobri rezultati, makar che za da si siguren che niama da ima izguzici e hubavo da vzemesh butala ot 4efte ili da kupish kovani. ako imash i bieli ot 5efhe sushto e hubavo.
samo iskam da ti kaja che upgrade-i ot takova estestvo struvat dosta kinti, pone $1000 dori v BG kadeto ima maistori koito da pomagat za julti stotinki. a moje i poveche kato se vzeme v predvid che koli sas 4efte ili 5efe/5efhe ne sa ot nai chesto sreshtanite i moje da triabva dvigatelia i drugite chasti da se dostaviat ot chujbina s niakakav vid prevoz.
P>S> Opa, popravka. sega prochetoh che TVOIA dvigatel prilicha na tozi na snimkite. Ako e sas kruglia vazdushen filtar otgore znachi e s karburator i triabva da e 2e ili 3e. V takav sluchai dori i edin normalen 4efe shte e upgrade, makar che e sushtite kone shte e po-purgav, po-bezshumen i po-nadejden i dalgotraen.
Obshto vzeto vazmojnostite ti sa sledvashtie naredeni po cena i obshto vzeto moshtnost i nadejdnost:
4efe
5efe
5efhe
4efte
4efte + valove i ACIS intake ot 5efhe
5efhe + turbo
2ee ne znam dali sashtestvuva. znam che ima 2ete, koito sushto kato 3ete e turbo versia na 3ee, tai che moje i 2ee da ima. Kato cialo 3ee i 3e sa nai kalpavite dvigateli koito toyota niakoga sa pravili (toi e fakticheski sushtia s razlichna glava/kolektori zaradi karburatorite. Vapreki che sa 1.5l sa sushtite kone kato tvoiata 1.3, no mnogo po barzo izmirat.
2ete i 3ete sa snosni, po dobri ot 3ee i 3e, no vse pak ne mogat da se meriat sas 4efte koito e mnogo korav dvigatel. ima hora koito vzemat 5efe (malko po-malomoshten i ne tolkova zdrav kolkoto 5efhe-to) i go turbinirat s dosta dobri rezultati, makar che za da si siguren che niama da ima izguzici e hubavo da vzemesh butala ot 4efte ili da kupish kovani. ako imash i bieli ot 5efhe sushto e hubavo.
samo iskam da ti kaja che upgrade-i ot takova estestvo struvat dosta kinti, pone $1000 dori v BG kadeto ima maistori koito da pomagat za julti stotinki. a moje i poveche kato se vzeme v predvid che koli sas 4efte ili 5efe/5efhe ne sa ot nai chesto sreshtanite i moje da triabva dvigatelia i drugite chasti da se dostaviat ot chujbina s niakakav vid prevoz.
P>S> Opa, popravka. sega prochetoh che TVOIA dvigatel prilicha na tozi na snimkite. Ako e sas kruglia vazdushen filtar otgore znachi e s karburator i triabva da e 2e ili 3e. V takav sluchai dori i edin normalen 4efe shte e upgrade, makar che e sushtite kone shte e po-purgav, po-bezshumen i po-nadejden i dalgotraen.
Obshto vzeto vazmojnostite ti sa sledvashtie naredeni po cena i obshto vzeto moshtnost i nadejdnost:
4efe
5efe
5efhe
4efte
4efte + valove i ACIS intake ot 5efhe
5efhe + turbo
Според мен лично тук си в лека грешка. При тази АЕ92 - двигател и трансмисия са закачени на 4 места за купето. 3 от тези точки са на трансмисията и съм почти напълно сигурен, че съвпадат и четирите.ugabuga написа:tvoita korola e sas 4efe dvigatel. 4age e ot druga seria (A seria, za razlika ot tvoia koito e E seria). Za da se napravi tozi swap triabva da se praviat novi postavki za dvigateli, moje bi i novi poluoski (poruchkovi) i t.n. S drugi dumi mnogo kinti.
А това лесно може да се провери като се погледно под капака на АЕ92 GT-i. Ако се сетя мога да направя малко снимки - и без това на моята коша е празен и се вижда хубаво.
- Corolla_E9
- Мнения: 243
- Регистриран на: 01 Юли 2005 12:25
- Местоположение: stara zagora
Ония ден видях swap - в Е9тка набутан 3S и да ви кажа добре се чувстваше, още повече, че и през ТЮФа го бяха прекарали.
Собственика не свали капака на двигателя нито за секунда и като паун обикаляше около него, да разяснява, колко била бърза и как бучала, а хората коментираха наоколо - е за чий ... му е било необходимо това?
Та всичко може - дали си струва е въпроса. Замисли се след swapa и за спирачките и окачването.
Собственика не свали капака на двигателя нито за секунда и като паун обикаляше около него, да разяснява, колко била бърза и как бучала, а хората коментираха наоколо - е за чий ... му е било необходимо това?
Та всичко може - дали си струва е въпроса. Замисли се след swapa и за спирачките и окачването.
- Corolla_E9
- Мнения: 243
- Регистриран на: 01 Юли 2005 12:25
- Местоположение: stara zagora
ами на мен преди около 2-3 години ми се беше набил някакъв 20 клапанов двигател.. но забравих какъв точно.. помня. че беше пак монтиран на една АЕ92 1.6 twin cam 20v беше 2 вида blacktop / silvertop и варираше 165-170к.с.
ако намеря едно такова и го турбинирам дали няма да си остави моста на асфалта




-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
da ima 4 mounta- no problema se reshava mnogo lesno - svaliash prednia mount (koito se zakacha pod radiatora) i go slagash na novia 4e ili 5e blok. tova e. prosto bolt on.bad_dog написа:Според мен лично тук си в лека грешка. При тази АЕ92 - двигател и трансмисия са закачени на 4 места за купето. 3 от тези точки са на трансмисията и съм почти напълно сигурен, че съвпадат и четирите.ugabuga написа:tvoita korola e sas 4efe dvigatel. 4age e ot druga seria (A seria, za razlika ot tvoia koito e E seria). Za da se napravi tozi swap triabva da se praviat novi postavki za dvigateli, moje bi i novi poluoski (poruchkovi) i t.n. S drugi dumi mnogo kinti.
А това лесно може да се провери като се погледно под капака на АЕ92 GT-i. Ако се сетя мога да направя малко снимки - и без това на моята коша е празен и се вижда хубаво.
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
ne se ochudvam. tuka v USA ima pone 3 tercela (koito idvat ili sas 3e, 3ee ili 5efe DIS) koito sa sas 3sgte. Edinia ot tiah e prosto maniak. Fully built sas kovani butala i t.n. Okolo 600konia pravi i tragva na 3-ta vse edno che e na purva. Tova e prosto the ULTIMATE swap. Prosto poradi prichinata che tova e nai golemia dvigatel koito vliza v kosha.El Camino написа:Ония ден видях swap - в Е9тка набутан 3S и да ви кажа добре се чувстваше, още повече, че и през ТЮФа го бяха прекарали.
Собственика не свали капака на двигателя нито за секунда и като паун обикаляше около него, да разяснява, колко била бърза и как бучала, а хората коментираха наоколо - е за чий ... му е било необходимо това?
Та всичко може - дали си струва е въпроса. Замисли се след swapa и за спирачките и окачването.
ya ne se chudi poveche ami si dai nomera na ramata: pochti sum siguren che tvoyata e EE90 ili92, i motora ti e 2E ili 2E-F, toest spokoino mozesh da kachish 4E-FTE na tvoyata.Corolla_E9 написа:ами на мен преди около 2-3 години ми се беше набил някакъв 20 клапанов двигател.. но забравих какъв точно.. помня. че беше пак монтиран на една АЕ92 1.6 twin cam 20v беше 2 вида blacktop / silvertop и варираше 165-170к.с.ако намеря едно такова и го турбинирам дали няма да си остави моста на асфалта
![]()
kakto i da go gledash, imash mnogo neshta da smenyash na tvoyata, shtot nyama da izdurzi na povecheto kone, na tazi kola i 75kc sa i mnogo na zvoi!

-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
punkara написа:ya ne se chudi poveche ami si dai nomera na ramata: pochti sum siguren che tvoyata e EE90 ili92, i motora ti e 2E ili 2E-F, toest spokoino mozesh da kachish 4E-FTE na tvoyata.Corolla_E9 написа:ами на мен преди около 2-3 години ми се беше набил някакъв 20 клапанов двигател.. но забравих какъв точно.. помня. че беше пак монтиран на една АЕ92 1.6 twin cam 20v беше 2 вида blacktop / silvertop и варираше 165-170к.с.ако намеря едно такова и го турбинирам дали няма да си остави моста на асфалта
![]()
kakto i da go gledash, imash mnogo neshta da smenyash na tvoyata, shtot nyama da izdurzi na povecheto kone, na tazi kola i 75kc sa i mnogo na zvoi!

[i'm with dumb ass]
p.s. mnoo tupi emoticons ima tuka na toia forum. Lordeee zemi turi malko po interesni. I'm with dumb ass mi e lubimoto

Taka po-dobre li e?ugabuga написа:punkara написа:ya ne se chudi poveche ami si dai nomera na ramata: pochti sum siguren che tvoyata e EE90 ili92, i motora ti e 2E ili 2E-F, toest spokoino mozesh da kachish 4E-FTE na tvoyata.Corolla_E9 написа:ами на мен преди около 2-3 години ми се беше набил някакъв 20 клапанов двигател.. но забравих какъв точно.. помня. че беше пак монтиран на една АЕ92 1.6 twin cam 20v беше 2 вида blacktop / silvertop и варираше 165-170к.с.ако намеря едно такова и го турбинирам дали няма да си остави моста на асфалта
![]()
kakto i da go gledash, imash mnogo neshta da smenyash na tvoyata, shtot nyama da izdurzi na povecheto kone, na tazi kola i 75kc sa i mnogo na zvoi!
![]()
[i'm with dumb ass]
p.s. mnoo tupi emoticons ima tuka na toia forum. Lordeee zemi turi malko po interesni. I'm with dumb ass mi e lubimoto
- Corolla_E9
- Мнения: 243
- Регистриран на: 01 Юли 2005 12:25
- Местоположение: stara zagora
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта