180 за всичко ли - масло + филтър + труд ?pepa_k написа:Аз имам познат в сервиза на Тиксим и скоро го срещнах в едно заведение та викам чакай да го питам колко излиза и какво масло слагат та ми каза 180лв. и слагат масло Toyota, каквото ще да е тоAel написа:Имам един такъв въпрос ,не ми се отваря нова тема. Някой ходил ли е вече да сменя масло на Аурис и по точно на 1400сс бензинката? Чудно ми е колко парички излиза заедно с филтрите и смяната че ми предстои скоро ,да се подготвя психически.
Auris E15 VVTi и D4D - Спирачната система - дискове и накладки - скърцане и други проблеми
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Да за всичко. Казаха ми че труда не се плащал. В тази цена реално нямало труд, но той не се плащал защото е гаранционна ли, май не, защото маслото е от тях, абе не разбрах ама то колко е труда за смяна на масло? В обикновен сервиз е 5 / 10 лева, а ако си взимаш маслото от тях винаги е без пари независимо в кой сервиз 

Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
скъпо ми се струваpepa_k написа:Да за всичко. Казаха ми че труда не се плащал. В тази цена реално нямало труд, но той не се плащал защото е гаранционна ли, май не, защото маслото е от тях, абе не разбрах ама то колко е труда за смяна на масло? В обикновен сервиз е 5 / 10 лева, а ако си взимаш маслото от тях винаги е без пари независимо в кой сервиз


колко литра масло повира 1.6 двигател ???
Да ти кажа честно нямам представа колко литра е, трябва да погледна в книжката. Обаче като сравнявам с други познати с нови коли , например един познат си купи съвсем скоро Сузуки, Гранд Витара та той миказа че обслужването му за смяна на масло + филтри излиза към 800 лв
Отгоре на това след първите 1000км трябваше да ходи да си сменя маслото нямам представа защо, какво е било това първото масло. Та имайки предвид че смяната ми е на 1 година или 15000км тези 180 лв. не ми се виждат много.

Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
ти нали не си мислиш,че 15.000 сервиз струва също толкова колкото 30.000 или 60.000 ?pepa_k написа:... Та имайки предвид че смяната ми е на 1 година или 15000км тези 180 лв. не ми се виждат много.
15.000 е възможно най-евтиния сервиз,защото включва само смяна на маслото,от там нататък се подготви за по-сериозни цифри.

Е чак пък много по - сериозни неща не знам да се сменят, ако няма някакъв проблем разбира се де.
Ето какво задължително се сменя според гаранционните условия:
Периодично техническо обслужване
15 000 км - A+O
30 000 км - B+O
45 000 км - A+O
60 000 км - B+O
Легенда:
О - смяна на масло
А+О - смяна масло, маслен филтър, гарнитурка
В+О - смяна масло, маслен филтър, гарнитурка, горивен филтър, въздушен филтър, свещи, филтър климатик

Ето какво задължително се сменя според гаранционните условия:
Периодично техническо обслужване
15 000 км - A+O
30 000 км - B+O
45 000 км - A+O
60 000 км - B+O
Легенда:
О - смяна на масло
А+О - смяна масло, маслен филтър, гарнитурка
В+О - смяна масло, маслен филтър, гарнитурка, горивен филтър, въздушен филтър, свещи, филтър климатик

Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
е то си е направо яко наебаване тогава да си купиш нова кола с гаранция. за повечето неща съм съгласен ама на 30х.км да сменяш свещи, горивен филтър че пък и филтър на климатика. това направо си е мародерство.pepa_k написа:Е чак пък много по - сериозни неща не знам да се сменят, ако няма някакъв проблем разбира се де.
Ето какво задължително се сменя според гаранционните условия:
Периодично техническо обслужване
15 000 км - A+O
30 000 км - B+O
45 000 км - A+O
60 000 км - B+O
Легенда:
О - смяна на масло
А+О - смяна масло, маслен филтър, гарнитурка
В+О - смяна масло, маслен филтър, гарнитурка, горивен филтър, въздушен филтър, свещи, филтър климатик
АVENSIS 2.0TD-комби
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
да тук си права.pepa_k написа:Идеята ми беше че е по-евтино от другите марки ама карай .....
при някои сервизи има и смяна на маслото в ск. кутия,диференциал(при теб не),на всеки 30.000 или 2 години има смяна на спирачна течност и др.
освен това всичките филтри,които споменаваш са оригинални и не са евтини.но поне работата при вас би трябвало да не е много скъпа.
е може да е по евтино от другите ама все пак 30х.км. не са чак толкова много километри и имам познати дето ги навиват за по 1-2 месеца, не виждама що трябва да сменям свещи или горивен филтър, при полжение че това са консумативи които се сменят чак когато се прецакат, а и лесно се диагностицират, а и на по 2 месеца да сменяш филтър на климатика особенно през зимните масеци си е направо тъпо.
и третото което ми направи остро впечатление смяната на въздушния филтър, по тази логика филтъра на климатика и въздушния филтър оказват еднакво вляние на добрата работа на двигатела(и на разхода на гориво).за нашите "чисти и мити улици" 30 х.км. ми се виждат бая.
а само за сравнение на колегата с мазадата и хондта
Avensis 2.0TD-смяна на масло на 10 х.км.
4+1л. Castrol GTD 10W-40=78+18=96лв
маслен филтър = 23лв.
въздушен филтър -11лв.
ОБЩО: 130 лв.
от цялата работа излиза, че представителите които продават коли печелят повече от гаранцьоннта подръжка от колкото от продажбата на автомобила и вместо да ти предлагат по добри цени при смяна на консумативи за това че си избрал именно тяхната марка, те ти го набиват дълбоко с някъв договор за гаранцьона подръжка.
и третото което ми направи остро впечатление смяната на въздушния филтър, по тази логика филтъра на климатика и въздушния филтър оказват еднакво вляние на добрата работа на двигатела(и на разхода на гориво).за нашите "чисти и мити улици" 30 х.км. ми се виждат бая.
а само за сравнение на колегата с мазадата и хондта
Avensis 2.0TD-смяна на масло на 10 х.км.
4+1л. Castrol GTD 10W-40=78+18=96лв
маслен филтър = 23лв.
въздушен филтър -11лв.
ОБЩО: 130 лв.
от цялата работа излиза, че представителите които продават коли печелят повече от гаранцьоннта подръжка от колкото от продажбата на автомобила и вместо да ти предлагат по добри цени при смяна на консумативи за това че си избрал именно тяхната марка, те ти го набиват дълбоко с някъв договор за гаранцьона подръжка.
АVENSIS 2.0TD-комби
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
djofi_m - Винаги консумативите се подменят на пробег , а не на време ! Само в БГ ( и може би в някой други Азиатски и Африкански държави ) се чака нещо да ти се прецака за да го смениш !
Както подменяш маслото на 10 000 км ако свещитети не са някакви платинени или иридиеви ( които се подменят на 100 000 - 200 000 км ) всички други се подменят на 20 000 -30 000 км .
Бензиновия филтър ако се гледат БГ горивата сигурно трябва да се подменя на 1000 км biggrin.gif .
Обществена тайна е , че производителите печелят предимно от подръжка и не толкова от самата кола . Както и производителите на принтери печелят повече от консумативите , а не толкова от самите принтери , които по някой път са по-евтини от една смяна на консумативи !
Както и е обществена тайна , че за да караш и поддържаш нова кола не е нужно само да прададеш парцелО на околоМръсното или нивата на дедото и да съберепш някак си 50 000 лв. Ами после трябват консумативи , части , застраховки и какво ли още не . Като на година си се събират доста китни суми !
За това и вносителите на нови автомобили непрекъснато реват за вдигане на еко такси , данъци , акцизи и др. видове рекети над вноса на автомобили втора ръка . Не , че новите кошници са 10 пъти по-чисти . Ами просто подръжката им е 10 пъти по-голяма biggrin.gif .
Както подменяш маслото на 10 000 км ако свещитети не са някакви платинени или иридиеви ( които се подменят на 100 000 - 200 000 км ) всички други се подменят на 20 000 -30 000 км .
Бензиновия филтър ако се гледат БГ горивата сигурно трябва да се подменя на 1000 км biggrin.gif .
Обществена тайна е , че производителите печелят предимно от подръжка и не толкова от самата кола . Както и производителите на принтери печелят повече от консумативите , а не толкова от самите принтери , които по някой път са по-евтини от една смяна на консумативи !
Както и е обществена тайна , че за да караш и поддържаш нова кола не е нужно само да прададеш парцелО на околоМръсното или нивата на дедото и да съберепш някак си 50 000 лв. Ами после трябват консумативи , части , застраховки и какво ли още не . Като на година си се събират доста китни суми !
За това и вносителите на нови автомобили непрекъснато реват за вдигане на еко такси , данъци , акцизи и др. видове рекети над вноса на автомобили втора ръка . Не , че новите кошници са 10 пъти по-чисти . Ами просто подръжката им е 10 пъти по-голяма biggrin.gif .
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Тва че търговеца те клеца от 3 до 5 години след като ти продаде нова кола е ясно отдавна. След като ти дава гаранция ,ще му играеш по свирката. То по тая логика да не правим и каско щото има възможност да не го избиеш през годината и един вид си си дал парите на вятъра. Ако искаш отиваш и си сменяш консумативите другаде или не ги сменяш изобщо ,но стане ли нещо по колата се оправяш както можеш.

както казах за повечето неща съм съгласен, но тези 30 000 км ги приравняват на 1 гонина пробег, при положение че ти ги навиваш за кратко време що трябва да са задължителни (за да ти вземат мангизите) пртимер за това е филтъра за климата. до сега съм имал 4 автомобила и на всичките съм им сменял горивния филтър при закупуването, и то при мой хора майстори, познайте каква е реакцията. после разбрах защо ми се хилят, щото като ти се задръсти горивния филтър разбираш веднага (колата не ще да върви) а този филтър може да го задръстиш още с първото зареждане не ти трябват 30х.км., гаранция за горивата у нас никой не дава. а пък за свещите да не говорим.що да сменям свещи при положение че двигатела работи добре. те и на предните накладки им дават 10х.км. ама ги сменяш като им свърши феродото или заскърцат.
а за каското сравнението не ми се струва много уместно, но нямам нищо против него и си го плащам като пич.(то с тия копки и некъдърници по улиците)
ПП.чесно казано до сега не съм се замислял да си купувам кола от магазина, най-вече щото ще ме боли сърцето да я блъскам по тия "пътища", но след това разискване няма скоро и да се замизля.
а за каското сравнението не ми се струва много уместно, но нямам нищо против него и си го плащам като пич.(то с тия копки и некъдърници по улиците)
ПП.чесно казано до сега не съм се замислял да си купувам кола от магазина, най-вече щото ще ме боли сърцето да я блъскам по тия "пътища", но след това разискване няма скоро и да се замизля.
АVENSIS 2.0TD-комби
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта