Проблем със сутрешното палене.
Проблем със сутрешното палене.
Здравейте,аз съм човека с Камрито.Имам проблем с първото палене-сутрин,върти първия път без да пали,втория опит е нещо средно между палене и непалене и третия вече пали, после през деня е пушка-от първия път.Според един от най-добрите майстори в ТМ-ауто-Пазарджик(не я е гледал колата,нахвърлях му проблема както на вас в момента)е бензиновата помпа,каза,че е тръгнала но може да кара така с години това се оказа много неприятна новина особенно като ми каза ,че при тях помпата е 550-600 лв .Аз уважавам неговата"диагноза" но уважавам и вашето мнение за това се обръщам и към вас!!!Търсачката на форума не можа да ми помогне .Моля ви дайте съвети какво може да е това чудо и ако и според вас е помпата някакви по- евтини (и качествени де) алтернативи за тази част.
Тия помпи от бяло злато сме ги чували.
Над 200 лева смяната на помпа е ОБИР ! Неоригинална, разбира се.
Тоя какъв майстор е става ясно от диагностиката му - по слухове. Отделно ако помпата е зле - няма да имаш мощност на високи обороти.
Абе това Пазарджик къде беше, Пловдивска махала с Тойота майстори ли .... ?
Над 200 лева смяната на помпа е ОБИР ! Неоригинална, разбира се.
Тоя какъв майстор е става ясно от диагностиката му - по слухове. Отделно ако помпата е зле - няма да имаш мощност на високи обороти.
Абе това Пазарджик къде беше, Пловдивска махала с Тойота майстори ли .... ?

jamie написа:Тия помпи от бяло злато сме ги чували.
Над 200 лева смяната на помпа е ОБИР ! Неоригинална, разбира се.
Тоя какъв майстор е става ясно от диагностиката му - по слухове. Отделно ако помпата е зле - няма да имаш мощност на високи обороти.
Абе това Пазарджик къде беше, Пловдивска махала с Тойота майстори ли .... ?
хахахахахахха laugh.gif
[quote="jamie"]Тия помпи от бяло злато сме ги чували.
Над 200 лева смяната на помпа е ОБИР ! Неоригинална, разбира се.
Тоя какъв майстор е става ясно от диагностиката му - по слухове. Отделно ако помпата е зле - няма да имаш мощност на високи обороти.
Абе това Пазарджик къде беше, Пловдивска махала с Тойота майстори ли .... ?
[/quo
Значи, на високите обороти си работи нормално,цената която цитирах е за оригинална помпа от Тойота магазина.Мерси много за мнението ти но само не разбрах географската ти ирония към самите майстори ли беше адресирана?
Над 200 лева смяната на помпа е ОБИР ! Неоригинална, разбира се.
Тоя какъв майстор е става ясно от диагностиката му - по слухове. Отделно ако помпата е зле - няма да имаш мощност на високи обороти.
Абе това Пазарджик къде беше, Пловдивска махала с Тойота майстори ли .... ?

Значи, на високите обороти си работи нормално,цената която цитирах е за оригинална помпа от Тойота магазина.Мерси много за мнението ти но само не разбрах географската ти ирония към самите майстори ли беше адресирана?
Тази сутрин запали от раз ,това не е било от една седмица,каква е тая щуротия,форума ли е вълшебен!!! biggrin.gif
Значи,смених бензиностанцията и заредих по-сериозно количество бензин дали това е променило нещо или е случайност???(то близките дни ще покажат де)Също така смених и маслото(беше за смяна),но съм почти сигурен ,че няма връзка с моя проблем,просто нахвърлям повече детайли може и да са важни за ситуацията,...не знам?
Значи,смених бензиностанцията и заредих по-сериозно количество бензин дали това е променило нещо или е случайност???(то близките дни ще покажат де)Също така смених и маслото(беше за смяна),но съм почти сигурен ,че няма връзка с моя проблем,просто нахвърлям повече детайли може и да са важни за ситуацията,...не знам?
Вълшебен е я, всеки ден да идваш тука - и редовен членски внос ! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Имахме случай на тиня в резервоара, полепнала плътно по филтъра вътре (в резервоара) на помпата. Ама симптомите бяха други ....
Та това може да има някакво отношение - ако ти се занимава извади я внимателно и огледай ?
Имахме случай на тиня в резервоара, полепнала плътно по филтъра вътре (в резервоара) на помпата. Ама симптомите бяха други ....
Та това може да има някакво отношение - ако ти се занимава извади я внимателно и огледай ?
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Може да е и друга възможност - изпускащ инжектор - през нощта бензина от магистралата под налягане изпуска в колектора.
Затова сутринта имаш магистрала без налягане. Тъй-като на повечето Тойоти помпата стартира с въртенето на стартера, а не с даването на контакт, и трябва известно време за да вдигне налягането...
Може да е и регулатора на налягане - да изпуска, или възвратния клапан (не знам как е точно твоя двигател...)
Ама всичко това си е 'ремонт по телефона' - само даване на идеи..
Затова сутринта имаш магистрала без налягане. Тъй-като на повечето Тойоти помпата стартира с въртенето на стартера, а не с даването на контакт, и трябва известно време за да вдигне налягането...
Може да е и регулатора на налягане - да изпуска, или възвратния клапан (не знам как е точно твоя двигател...)
Ама всичко това си е 'ремонт по телефона' - само даване на идеи..

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
А бе верно ,че се получава"ремонт по телефона",но това за мен са много ценни съвети,все пак това са си посоки и "храна " за размисъл .slowtraveler написа:Може да е и друга възможност - изпускащ инжектор - през нощта бензина от магистралата под налягане изпуска в колектора.
Затова сутринта имаш магистрала без налягане. Тъй-като на повечето Тойоти помпата стартира с въртенето на стартера, а не с даването на контакт, и трябва известно време за да вдигне налягането...
Може да е и регулатора на налягане - да изпуска, или възвратния клапан (не знам как е точно твоя двигател...)
Ама всичко това си е 'ремонт по телефона' - само даване на идеи..

Ще го проверя,но и днес ми запали от първия път кво е тва чудо??!Дали е рано все още да мисля,че е било нещо случайно , чудя се вече въобще дали да е барам??!!limerad написа:провери си регулатора на налягане намира се в края на блока на инжекторите

- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Абе аз имам принцип - при условие, че няма странични ефекти като загряване, странен шум, повишен разход или сигнализация за грешка - НЕ ПИПАЙ.....
Ако отидеш на диагностика има голяма вероятност да попаднеш на 'майстор', който да ти навие чивиите за някой проблем....
Проблема може да е бил с бензина, или мръсотия в някой инжектор, която е била издухана в последствие....
По-добре изчакай да издухаш 1-2 резервоара с друг бензин и тогава реши какво да правиш
Ако отидеш на диагностика има голяма вероятност да попаднеш на 'майстор', който да ти навие чивиите за някой проблем....
Проблема може да е бил с бензина, или мръсотия в някой инжектор, която е била издухана в последствие....
По-добре изчакай да издухаш 1-2 резервоара с друг бензин и тогава реши какво да правиш
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Абсолютно съм съгласен!!!slowtraveler написа:Абе аз имам принцип - при условие, че няма странични ефекти като загряване, странен шум, повишен разход или сигнализация за грешка - НЕ ПИПАЙ.....
Ако отидеш на диагностика има голяма вероятност да попаднеш на 'майстор', който да ти навие чивиите за някой проблем....
Проблема може да е бил с бензина, или мръсотия в някой инжектор, която е била издухана в последствие....
По-добре изчакай да издухаш 1-2 резервоара с друг бензин и тогава реши какво да правиш

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта