
vupros mahovik
vupros mahovik
za i protiv olekotjavane ili smjana sus po lek ako moje obosnevete se za da imam vurhu kakvo da mislja 

AKINA SPEED STARS
hi
znaci interesuva me po tochno shte se promeni li chisloto na skorostite kato cjalo naprimer sega kakto e na 2500 oborota e sus 100km shte ima li spad ili shte ostane vav sushtite granici a razlikata shte e samo kato uskorenie malko tupo zadavam vuprosa ama ko da s eprai tup sum 

AKINA SPEED STARS
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
С промяна теглото на маховика няма да промениш предавателното число...
С олекотяване ще постигнеш по-бърза промяна на оборотите на вала (и по-високи допустими обороти след пипване и на някои други части), обаче ще имаш по-трудно стартиране и по-неравномерна работа при ниски обороти.
Ама щом задаваш такъв въпрос по-добре не пипай нищо по двигателя...
С олекотяване ще постигнеш по-бърза промяна на оборотите на вала (и по-високи допустими обороти след пипване и на някои други части), обаче ще имаш по-трудно стартиране и по-неравномерна работа при ниски обороти.
Ама щом задаваш такъв въпрос по-добре не пипай нищо по двигателя...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
бе слончето не е просто момче,,просто е пита преди да е помислило,,и аз много често така правя,,,,имам свидетели:)Bass_Man написа:Слоне бате верно ако не знаеш от къде се променя предавателното число просто не пипай нищо !!!
Щото ще си направиш голяма беля .
аз съм за -с такъв от читава и пробана марка,,,и за кола за която си струва да наливаш пари за тунинг
олекотяване на маховика- махаш от инерционите сили --развърташ мотора по бързо-мощността не се променя,максималните обороти също(нещо което се заблуждавах и аз,но човек от форума ме отвори) -мотоциклетите са без ясно изразен маховик,,коляновия вал е с бегла имитация и знаеш как се форсират..
все пак маховика не е сложен случайно,,а и си прецени дали при 10-12 кила колянов вал+4,5 кила съединител с претисквател+7-8 кила маховик+500 грама шайба и допълнително ремаци ,помпи,алтернатор --като свалиш 3 кила от маховик колко процентно ще свалиш
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Никой не казва , че е просто момче !!!!!!!!!!!!!!!!!!!rudolf написа:
бе слончето не е просто момче,,просто е пита преди да е помислило,,и аз много често така правя,,,,имам свидетели:)
Явно обаче това въобще не му е ясно !
Така ,че ако иска да прави нещо по-добре да пусне една отделна тема за ЦЯЛОСТНАТА си идея , да си каже това което мисли , че му е ясно и хората да го посъветват .
С такива въпроси за маховика тип за/против и тн много трудно може да се постигне нещо смислено .
Ако има проект Тойота Мания и да се почва . Ако не по-добре да не пипа . Горе долу това ми е идеята .
proekta sus toyotata zasega otpadna sega se tursi druga no mejduvremenno triabva da se buzika neshto che mnogo tupo tuka vav nashto selo inache tova shte mi e moje bi 10-ia otrjazan mahovik prosto taka pitam che si namerih i nov diferencial no e sus dva tri zuba po goliama ama tova njama znachenie naistina purvo da resha kakvo da subarjam i posle da pitam puk inache ne stava vupros za toyota ama vav honda foruma vsichki samo pishat koi kakvi farove i postelki si bil kupil i mai mnogo ne zacepvat pone osnovnata masa narod 

AKINA SPEED STARS
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами те тука по БГ-то много хора режат и маховици и колянови валове и разтягат и скъсяват биели ( не се бъзикам !!!!) с горелката и какви ли не неща . Ама ако искаш да правиш нещата сериозни е хубаво да са премислени .
Ето сега даже при нас тука едни доста незнаещи момчета правят една бигачка да се пускат в 1600 и само умуват какви карбуратори и какви неща да му сложат . Ама нали си не знаят , а пък и нямат акъл да питат са ръчкат нещо ( и крадът идеи от Мичкин - човекът олекотен колянов вал ) . И понеже покрай тях ми стана интересно взех , че изрових малко материал за Weber DCOE 45 и се оказва , че размера на дросела е най-малко нещото , което трябва да се гледа . А и по flow чартовете един добре направен 45-ца стига идеално за 1600 кубика на 8000-9000 оборота . А това тяхното руско чудо с чукчето и наковалнята не знам до колко ще стигне . Ама са му треснали две 45-ци .
Обаче те не питат те си знаят и си правят laugh.gif . Он на мене , че ми каже , абе каков си ти бе laugh.gif .
Като няма какво да правиш най-добре чети . Та после , като ти дойде материала за правене да имаш най-малко жертви
Един пък друг виден майстор и газаджия си търсел 48-ци или 50-ци за ладовия мотор !!!!
Криво разбрана карбуризация laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Ето сега даже при нас тука едни доста незнаещи момчета правят една бигачка да се пускат в 1600 и само умуват какви карбуратори и какви неща да му сложат . Ама нали си не знаят , а пък и нямат акъл да питат са ръчкат нещо ( и крадът идеи от Мичкин - човекът олекотен колянов вал ) . И понеже покрай тях ми стана интересно взех , че изрових малко материал за Weber DCOE 45 и се оказва , че размера на дросела е най-малко нещото , което трябва да се гледа . А и по flow чартовете един добре направен 45-ца стига идеално за 1600 кубика на 8000-9000 оборота . А това тяхното руско чудо с чукчето и наковалнята не знам до колко ще стигне . Ама са му треснали две 45-ци .
Обаче те не питат те си знаят и си правят laugh.gif . Он на мене , че ми каже , абе каков си ти бе laugh.gif .
Като няма какво да правиш най-добре чети . Та после , като ти дойде материала за правене да имаш най-малко жертви

Един пък друг виден майстор и газаджия си търсел 48-ци или 50-ци за ладовия мотор !!!!
Криво разбрана карбуризация laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
ако не е екстермно,,не го разбалнсираш и няма да го въртиш на много- става,,,ма ми иде на акъла-за кво ще правиш кола дет няма да я развърташ?slona написа:proekta sus toyotata zasega otpadna sega se tursi druga no mejduvremenno triabva da se buzika neshto che mnogo tupo tuka vav nashto selo inache tova shte mi e moje bi 10-ia otrjazan mahovik prosto taka pitam che si namerih i nov diferencial no e sus dva tri zuba po goliama ama tova njama znachenie naistina purvo da resha kakvo da subarjam i posle da pitam puk inache ne stava vupros za toyota ama vav honda foruma vsichki samo pishat koi kakvi farove i postelki si bil kupil i mai mnogo ne zacepvat pone osnovnata masa narod
аз дет говоря--олекотени маховици само на снимка съм виждал--за разлика от питащия:)
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 6 госта