
vupros mahovik
slona
Bass_Man
LEXUS
slona
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 05 Май 2008 19:09
Маховика има смисъл да се пипа ако ще правиш някакъв вид състезателна кола . Иначе ако е само за майтап няма смисъл и няма да усетиш някакви невероятни неща .
Bass_Man
hi
Мнение от slona » 05 Май 2008 20:18

slona
- slowtraveler
- Мнения: 6328
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 364 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 05 Май 2008 21:27
С олекотяване ще постигнеш по-бърза промяна на оборотите на вала (и по-високи допустими обороти след пипване и на някои други части), обаче ще имаш по-трудно стартиране и по-неравномерна работа при ниски обороти.
Ама щом задаваш такъв въпрос по-добре не пипай нищо по двигателя...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Bass_Man
Мнение от rudolf » 05 Май 2008 23:01
бе слончето не е просто момче,,просто е пита преди да е помислило,,и аз много често така правя,,,,имам свидетели:)Bass_Man написа:Слоне бате верно ако не знаеш от къде се променя предавателното число просто не пипай нищо !!!
Щото ще си направиш голяма беля .
аз съм за -с такъв от читава и пробана марка,,,и за кола за която си струва да наливаш пари за тунинг
олекотяване на маховика- махаш от инерционите сили --развърташ мотора по бързо-мощността не се променя,максималните обороти също(нещо което се заблуждавах и аз,но човек от форума ме отвори) -мотоциклетите са без ясно изразен маховик,,коляновия вал е с бегла имитация и знаеш как се форсират..
все пак маховика не е сложен случайно,,а и си прецени дали при 10-12 кила колянов вал+4,5 кила съединител с претисквател+7-8 кила маховик+500 грама шайба и допълнително ремаци ,помпи,алтернатор --като свалиш 3 кила от маховик колко процентно ще свалиш
rudolf
rudolf
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 05 Май 2008 23:08
Никой не казва , че е просто момче !!!!!!!!!!!!!!!!!!!rudolf написа:
бе слончето не е просто момче,,просто е пита преди да е помислило,,и аз много често така правя,,,,имам свидетели:)
Явно обаче това въобще не му е ясно !
Така ,че ако иска да прави нещо по-добре да пусне една отделна тема за ЦЯЛОСТНАТА си идея , да си каже това което мисли , че му е ясно и хората да го посъветват .
С такива въпроси за маховика тип за/против и тн много трудно може да се постигне нещо смислено .
Ако има проект Тойота Мания и да се почва . Ако не по-добре да не пипа . Горе долу това ми е идеята .
Bass_Man
Мнение от slona » 05 Май 2008 23:29

slona
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 06 Май 2008 02:21
Ето сега даже при нас тука едни доста незнаещи момчета правят една бигачка да се пускат в 1600 и само умуват какви карбуратори и какви неща да му сложат . Ама нали си не знаят , а пък и нямат акъл да питат са ръчкат нещо ( и крадът идеи от Мичкин - човекът олекотен колянов вал ) . И понеже покрай тях ми стана интересно взех , че изрових малко материал за Weber DCOE 45 и се оказва , че размера на дросела е най-малко нещото , което трябва да се гледа . А и по flow чартовете един добре направен 45-ца стига идеално за 1600 кубика на 8000-9000 оборота . А това тяхното руско чудо с чукчето и наковалнята не знам до колко ще стигне . Ама са му треснали две 45-ци .
Обаче те не питат те си знаят и си правят laugh.gif . Он на мене , че ми каже , абе каков си ти бе laugh.gif .
Като няма какво да правиш най-добре чети . Та после , като ти дойде материала за правене да имаш най-малко жертви

Един пък друг виден майстор и газаджия си търсел 48-ци или 50-ци за ладовия мотор !!!!
Криво разбрана карбуризация laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Bass_Man
Мнение от rudolf » 06 Май 2008 21:10
ако не е екстермно,,не го разбалнсираш и няма да го въртиш на много- става,,,ма ми иде на акъла-за кво ще правиш кола дет няма да я развърташ?slona написа:proekta sus toyotata zasega otpadna sega se tursi druga no mejduvremenno triabva da se buzika neshto che mnogo tupo tuka vav nashto selo inache tova shte mi e moje bi 10-ia otrjazan mahovik prosto taka pitam che si namerih i nov diferencial no e sus dva tri zuba po goliama ama tova njama znachenie naistina purvo da resha kakvo da subarjam i posle da pitam puk inache ne stava vupros za toyota ama vav honda foruma vsichki samo pishat koi kakvi farove i postelki si bil kupil i mai mnogo ne zacepvat pone osnovnata masa narod
аз дет говоря--олекотени маховици само на снимка съм виждал--за разлика от питащия:)
rudolf
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
Мнение от ghost rider » 06 Май 2008 21:43
ghost rider
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 1 гост