Какво да правя !?!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
По този повод трябва да му издигнеме едно паметниче на Lord-а , като най-виден деец за съживяването на Суприте ( а и не само ) из БГ и околните държави .ico_one написа:Сега чакам доставка на гарнитурите от Лорда от Щатите-за което му благодая, за да започнеме с пълното зглобяване на мотора
И да го удваиме в бира , като се весне на БГ хоризонта biggrin.gif .
Твърдо за. В море от бира....В тоя ред на мисли, продава се една за 4000евро в Габрово. Някой да има наблюдения конкретно над тази Габровската?Bass_Man написа:И да го удваиме в бира , като се весне на БГ хоризонта biggrin.gif .

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Утре ще дам повече инфо за лагерите,а гарнитурите не пише какви са.Дадох линк на Лорда ,намерих в ибей цял ремонтен комплект който знаете включва всичко biggrin.gif И чакам да дойдат 
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/82-88-2- ... otohosting

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/82-88-2- ... otohosting
Последно промяна от ico_one на 30 Апр 2008 21:19, променено общо 1 път.
Ето вала след ремонта

Блока пребоядисан


Буталата -чакашти за почистване и смяна на сегменти на 6-ти цилиндър понеже имаша счупен сегмент


тука малко кошника как изглежда в момента biggrin.gif



Ето и почистването на буталата

Малко киснене в корселин

Краен резултат


Това е за сега ,по-нататък още
biggrin.gif


Блока пребоядисан


Буталата -чакашти за почистване и смяна на сегменти на 6-ти цилиндър понеже имаша счупен сегмент


тука малко кошника как изглежда в момента biggrin.gif



Ето и почистването на буталата

Малко киснене в корселин

Краен резултат


Това е за сега ,по-нататък още

И ето обновлението което обещах biggrin.gif
Тук започваме сериозно със смяната на всички видове гарнитури и семеринги и пр.
Смяна на гумички и пасване на клапани.
СПЕЦИАЛНИ БАЛАГОДАРНОСТИ НА ЛОРДА ЗА ГАРНИТУРИТЕ


Виждате че ще падне сериозно миена на пароструйката,понеже мотора беше дествен и никога не беше мит biggrin.gif

Ето я вече в полу разглобено състояние

На заден фон се вижда и освежителната напитка ,която доста ми помогна в жегата

Оказа се ,че имам сериозен проблем с единия разпределителен вал.Имаше голямо износване на 6-ти цилиндър-всмукателен.
Поразпитах ,намерих човек в Пловдив който ги наварявал и шлайфал!!!
Занесох го и го направиха,нямам си на идея какво ще се получи после
Тук започваме сериозно със смяната на всички видове гарнитури и семеринги и пр.
Смяна на гумички и пасване на клапани.
СПЕЦИАЛНИ БАЛАГОДАРНОСТИ НА ЛОРДА ЗА ГАРНИТУРИТЕ


Виждате че ще падне сериозно миена на пароструйката,понеже мотора беше дествен и никога не беше мит biggrin.gif

Ето я вече в полу разглобено състояние

На заден фон се вижда и освежителната напитка ,която доста ми помогна в жегата


Оказа се ,че имам сериозен проблем с единия разпределителен вал.Имаше голямо износване на 6-ти цилиндър-всмукателен.
Поразпитах ,намерих човек в Пловдив който ги наварявал и шлайфал!!!
Занесох го и го направиха,нямам си на идея какво ще се получи после

- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Сериозно сте се хванали, браво! Надявам се да сте подредили кобилиците и хидравличните повдигачи в реда, в който са били за да ги върнете точно на същото място. Добре е да се проверят повдигачите, да се почистят и раздвижат, че иначе ще чукат много неприятно. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО сменете болтовете за главата с нови, а най-добре с шпилки и гайки от сериозна марка като ARP, например и стягайте с около 20% над указаното, навремето самата компания Тойота установява това слабо място и променя данните в сервизните ръководства. По-натам, ако се сетя още нещо ще пиша.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта