
малко помощ
малко помощ
здравейте,не влизам често макар че от 3-месеца съм собственик на ае91 труено,с дясна дирекция,пообслужих си го както му е реда,но има един проблем който си е откакто я купих,когато почвам да ускорявам има странна вибрация като на разбит диференциал,обаче върна ли газта,всичко утихва,по инерция също няма проблеми,масло си има в кутията,бистро е-та въпроса ми е възможно ли е да е от вътрешните карета и как да разбера дали е от тях,ае някой ако се е сблъсквал с такъв проблем да даде някой жокерче
,и ако е от това от каква кола мога да повзвам карета,двигателя е 5афе,определено е рядък

мен ми е вило--и леко бяга в страни-от лагера на шенкела,,
вило ми е така от 5та скорост,,,без масло,,
чувал съм че вие и от лагер на дифа,сигурно и от други,,,
не разбирам много,,,ма от каре очаквам да чука и шумоли по скоро,особено на завой...прегледай първо лагерите на главините,,щото е най лесно,,дигаш колелото и клатиш за луфтове ,завърташ и се услушваш,прегледай джанти и гуми за балонии кривини-да не са разбили те лагерите,,,,,дано да е малкото дяволче,,
вило ми е така от 5та скорост,,,без масло,,
чувал съм че вие и от лагер на дифа,сигурно и от други,,,
не разбирам много,,,ма от каре очаквам да чука и шумоли по скоро,особено на завой...прегледай първо лагерите на главините,,щото е най лесно,,дигаш колелото и клатиш за луфтове ,завърташ и се услушваш,прегледай джанти и гуми за балонии кривини-да не са разбили те лагерите,,,,,дано да е малкото дяволче,,
пич най добре да е малка беля ама определено не е от външни карета и лагери,като я пусна по инерция дори и с висока скорост няма никакви шумове,появяват се само като включа на скорост и почна да ускорявам(да го нарека вибрации),върна ли газта и я оставя да отбива сама скороста-НИЩО,затова пиша щото не съм се сблъсквал досега с такъв проблем 

Мой коега имаше подобен проблем с Мицубиши Спейс Вагон.Скъсъха се да му свалят кардан и полуоски,къде ли не ги пращаха за баланс и нищо не стааше.Накрая се оказа скоростна кутия.Натиснеш ли газта и почва да тресе,пуснеш газта - няма проблем.Незнам дали при теб е същия проблема,но споделям какво съм видял(карал съм я доста често тая кола)
За съжаление пробването дали е от това си е досто сложно и скъпо,освен ако нямаш друга кутия ,канал и време да си играеш на сглоби-разглоби
За съжаление пробването дали е от това си е досто сложно и скъпо,освен ако нямаш друга кутия ,канал и време да си играеш на сглоби-разглоби
да на натиснат изчезва,при върната газ също,понеже имам прелюд 3та генерация имах едно подобно тресене(много слабо)в определена скорост 50-60км/н и излезе от сухо вътрешно каре,ще взема да проверя дали не са сухи каретата(не вярвам да са обслужвани ама)абе странна работа,кутията си има масло,чисто е няма струшки,абе за мен си е няква аномалияdiver написа:Хм а при натиснат съединител в движение, тресенето не изчезва ли?!kristian написа:...Накрая се оказа скоростна кутия.Натиснеш ли газта и почва да тресе,пуснеш газта - няма проблем....

Сега според мен при сички положения отиваш към сваляне на кутията. Както горе колеги са казали виж маховик и притискател. Виж и лагера на опашката на скоростите да не се е разбил. Ял съм го тва дърво. Смених притискател, съединител, махових, 2 сваляния на скорости, накрая се оказа лагер за 30лв....doggyboy написа:...да на натиснат изчезва,при върната газ също,

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Да , а пък на мен понеже двама разбирачи гледаха и видяха лагер за опашката на скоростите ( а пък аз понеже им вервам ) !
После едвам извадихме кутията защото опашката се беше заварила във втулката , която е с форма , размери и изглед баш , като на лагер ама е втулка biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
А иначе на един познат "майстор" на мицукошито 3 пъти сменяват притискател и феродо и се разтропва за нула време . ( ама това сигурно някой го проклел )
После едвам извадихме кутията защото опашката се беше заварила във втулката , която е с форма , размери и изглед баш , като на лагер ама е втулка biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
А иначе на един познат "майстор" на мицукошито 3 пъти сменяват притискател и феродо и се разтропва за нула време . ( ама това сигурно някой го проклел )
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта