масло във въздуховода
масло във въздуховода
Здравейте. Днес разглабях кутията на въздушния филтър на Авенсиса ми (2.0ТД-'99г.) и в гуменото съединение между въздушния филтър и турбината видях, че има масло по долната част на тръбата(в уребрението) В това съединение влиза и някакъв друг маркуч, който е по-тънък и не знам от къде идва, но също беше омаслен вътре. Не е много омаслено и на двете места, но не знам дали е нормално това. Ще ви помоля за някакъв коментар преди да ида на някой "майстор-разбирач".
Имаш високо налягане на картерни газове в повечето случаи се дължи на износени компресорни сегменти.
Провери да ли когато изкараш нивела пуши от там.
Възможно е и кондензатора на маслените пари да е запушен или повреден провери първо него
Възможно е и въздушният филтър да е бил много мръсен и да са засмуквани маслени пари от "тънкия маркуч"
Провери да ли когато изкараш нивела пуши от там.
Възможно е и кондензатора на маслените пари да е запушен или повреден провери първо него

Възможно е и въздушният филтър да е бил много мръсен и да са засмуквани маслени пари от "тънкия маркуч"

Но за всеки случай след 2к км. провери как е положениетоmladm написа:Blagodaria za mneniata. Sega si spomnih 4e kato smeniah vyzdushnia filtyr toi beshe mnogo mnogo mrysen. Po mnenieto na NEDKOW e iavno ot kyde e tova leko omasliavane. Naistina 6te si spestia vremeto za pose6tenie na maistor.biggrin.gif

Така си е ;) Ма трудно се сетих за по-голям маслоед ;)kristian написа:То и там не е нормално,щото няма картер и маслоdiver написа:нормално е ако го видиш на варбург....на тойота вервай ми не е!ceko26 написа:Може да спиш спокойно.Нормално е.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта