problem s naljaganeto na masloto
problem s naljaganeto na masloto
Здравейте, имам проблем с налягането на маслото. Колата е Тойота Корола 2000 г. 1,6 автоматик. Две години колата беше перфектна, но при последната смяна на масло реших да промия двигателя с добавка за промиване(слага се в старото масло и след 15 мин.работа се излива заедно с него). Две седмици след това лампата за маслото започна да примигва а с това се появява и шум като тракане на клапаните.При това колата не загрява над нормалното. Маслото е Кастрол 5W30 и винаги съм карал с него. Нивото е нормално, но наляагането се губи след 8-10 км. каране. Има ли някой идея какво може да е това?
Здравей колега,
Препаратите за почистване на маслената система като правило втечняват маслото(или са много рядки ако ползваш промивъчно масло). Не е ясно на каква точно основа са , а доколкото разбирам ти караш със синтетично масло, което не търпи смесване с минерални масла и респективно промивки на подобна основа. При смесването могат да си взаимодействат активните добавки в маслото и промивката. Резултат - падат във вид на утайка и маслото се втечнява.
Предполагам, че това се е случило при теб.
Освен това мисля, че за твоята кола и нашите климатични условия по-подходящото масло е 10W40.
Ако си маняк на подобни промивки на маслената система по д0обре ползвай промивъчно масло и масло двигателно от една марка.
Мисля, че за стари автомобири е по-добре да не се прави промивка. Има изписано из нета по този повод доста. Особено по руските сайтове.
Препаратите за почистване на маслената система като правило втечняват маслото(или са много рядки ако ползваш промивъчно масло). Не е ясно на каква точно основа са , а доколкото разбирам ти караш със синтетично масло, което не търпи смесване с минерални масла и респективно промивки на подобна основа. При смесването могат да си взаимодействат активните добавки в маслото и промивката. Резултат - падат във вид на утайка и маслото се втечнява.
Предполагам, че това се е случило при теб.
Освен това мисля, че за твоята кола и нашите климатични условия по-подходящото масло е 10W40.
Ако си маняк на подобни промивки на маслената система по д0обре ползвай промивъчно масло и масло двигателно от една марка.
Мисля, че за стари автомобири е по-добре да не се прави промивка. Има изписано из нета по този повод доста. Особено по руските сайтове.
Благодаря, и аз си мислех, че нещо се промени след промивката. Може наистина да е имало някаква добавка, когато съм купил колата, но защто пък не се е отмила при досегашните смени на маслото (3 преди промиването). При тях аз не съм добавяал нищо. Дали след промиването не са паднали някакви полепи в картера и сега да блокират цедката или засмукващата труба. За маслото - искаше ми се да я карам с предписаното масло, защото колата е на 85000 км. и до сега звучеше добре, но ако трябва ще опитам и с по-гъстичко - 10W 40 например.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 12 госта