( дюзата ). А иначе и аз съм съгласен с колегата по отношение на оригиналните резервни части

Това с добавките ми се струва умрела работа. Според мене истинския подход - сваляш си ги става за 5 минути и ги носиш примерно до Пулсатор. Последно 15 кинта на дюза. Правят ги като нови. Отделно си купуваш комплект гумички и си готов....за има нема 100 кинта...jagito написа:Колеги още не съм купил нова дюза защото ме крепи надеждата че тази ще се оправи ама тя ту си работи ту си не работи. Сипах още една добавка за отпушване и ще изчакам до другара седмица и ако няма ефект ще купувам няма начин. А пък имам и друг проблем спукан ми е радиатора така че ще се харча няма начин.![]()
![]()
![]()
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Продължавай тогава с добавките....jagito написа:Първо, колега не съм сигурен че се свалят за 5 мин. защото има едни билтове които за да се развъртят трябва да се свали и това над дюзите незнам как се казва (неразбирам толкова сигурно си личи).
Второ, би ли ми казал къде се намира този Пулсатор моля ?
И трето как да съм сигурен че е запушена.
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
хм, дали пък нямаш друг проблем?! Ако е кофти дюза, на стенд би трябвало да се хване по обедняване на сместа...gunner написа:Дюзите се свалят наистина бързо, но при мен нямаше ефект от почистването и точно бях решил да опитам с добавка и аз, но май наистина няма да има смисъл. Там където ми почистиха дюзата (някъде в студентски град беше), ми казаха че отваря и затваря нормално, обаче след като я върнах на мястото и, пак започна да прекъсва.
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Дюзите седят на рейка закрепени с пружина тип кламер. Не знам точно как е на твойта кола, но щом толкоз те е бъз, мини през някой дет не го е страх да се оцапа. Никаква философия. Почистване правят на Козлодуй и Раковски и в студенски град точно до Пулсатор. Тресат ги в някви микровълнови вани май. Стават кат нови. Доколкото дюзата е елементарна кат устройство не виждам причина на стенда да бачка а на колата не. Последно ми взеха 60 кинта за почистване на 4 дюзи. За гумички дадох май още къде 30, та цялата процедура ми излезе 100 кинта. Вероятно ги правят и на други места. Ако някой знае или къде е по-тънко да пише.jagito написа:Не исках да те упреквам не ме разбирай погрешно.
Просто исках малко повече разяснение от твоя страна ако не те затруднявам разбира се !
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
мале ква микровълнова глупост съм написъл не е истина....ултразвук разбира се....jagito написа:Аз на работата имам ултразвукова вана но незнам в какъв разтвор ги друсат.
Утре ще се пробвам да сваля тая дюза пък каквото ще да става.
А м/у другото да ви се намира радиатор ?
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Според мен и сега караш колаjagito написа:Днес най сетне си свалих дюзата и я смених с друга втора ръка. Е не беше за пет минути щото там работата е много, но все пак успях с малко помощ разбира се. Сега работи добре, а старата ще видя както да я правя.
![]()
Остава да сменя радиатора и още някои дребни нещица и живот и здраве и аз ще карам кола
Та искам да изкажа благодарност към всички които ми дадоха ценни съвети!
И се надявам занапред също да СИ помагаме!!
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 11 госта