
ТМ Ауто - добро обслужване
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Ia az puk da se oplacha. samo che ne tochno ot tm auto. vav http://www.lexus-mapupdates.eu/ pishe che pokritieto na kartire za navigaciata veche vkluchva russia, slovak republic i hungari. V tm auto niamaha tozi update i za tova si go porachah online. iznenadoha me zashtoto az si go porachah vav vtornik vecherta i v chetvartak vecherta si me chakashe pratkata v kashti. Obache iznenada: niama nikakva russia tam, pokritieto za hungary e chastichno. Tai che i toyota poniakoga ne sa korektni 

И аз попаднах на този пич Мартин,и ми се стори свестен,макар че като тръгна да проверява за бензинов филтър за моята колица,по системата му даваше наличност 1 брой,а реално го нямат.Иначе една г-жа ми предложи-дай да вкараме колата,и да го сменим,но ръц-нема филтър.
бивш притежател на Toyota Carina E 2,0 -3S-FE седан
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Наистина Мартин е един от малцината там, който си разбира от работата и знае какво го питаш. Аз лично до сега за две години и половина съм нямал оплаквания от ТМ за каквото и да било. Колкото и пъти съм ходил там винаги са били любезни хората и каквото ме е вълнувало са ми обяснявали. Два пъти съм влизал за боядисване и двата пъти е било перфектно и както трябва. За смяна на масла и филтри ми е отнемало около час, като през това време си я гледам през прозореца колата. Когато съм поръчвал части, винаги са ми се обаждали на време, че частите ми са пристигнали и мога да отида да си ги взема. Туй от мен. Един път лятото посетих сервиза в Бургас за смяна на масло и там момчетата бяха много любезни и експедитивни. Единственото е, че като влизам за смени си казвам, че искам масло в туба, а не от варелите им. Може би по-редно би било те да питат дали да е наливно или не, но аз си го знам и си казвам.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- alexandargv
- Мнения: 139
- Регистриран на: 09 Апр 2008 19:33
- Местоположение: София
Za 7 godini ba6ta mi nito edin put ne be6e vurnat zaradi ne spazen 4as ili kakvato i da e druga pri4ina. Kajat li mu v 10 da e tam, tova zna4i 4e v 10,10 kolata ve4e e v serviza. Kupih si yaris buy back ot tqh na 17 000 km be4e e na 22 000 km. hodih 1 put na pregled i nqmah nikakvi problemi s izklu4enie na tova 4e bqha zabravili da mi vpi6at 4asa v grafika:))) Az im pro6tavam za6toto znam 4e nqma da se povtori. Na drugi servizi ne vqrvam i ne znam kakvo 6te pravim ako obslujvaneto zapo4ne da se vlo6ava.
Toyota Yaris 2008 1.3VVT-i LUNA
И аз да кажа нещо добро за тях.
Подобрило се е качеството на обслужване. Лично аз съм писал два пъти негативни мнения и препоръки и съм им ги пускал в кутията за поставена за тази цел. Преди няколко месеца ми се обадиха от някаква агенция, която прави проучвание дали са доволни клиентите от обслужването... Доста ги поздъвках и тогава...
Сега нещата са много по различни, правих обслужване и на двете коли там и виждам, че са станали много по-любезни приемчиците, даже ме и пуснаха в халето на сервиза, което не ми се е случвало преди въпреки че изрично бях помолил да говоря с механика. Сам по себе си е достатъчен и факта, че са започнали да работят (само сервизната им част) и събота и неделя. Тези дни трябваше да взема един доста обширен пакет с документи от администрацията им и ми направи впечатление, че всичко беше изготвено за нула време.
Има още трески за дялане, но е важно че вървят в правилната посока. Остава да оправят и проблема с паркоместата на клиентите
ПС. Как изглежда Мартин? Приемчика от който аз съм доволен се казва Тенчо.
Подобрило се е качеството на обслужване. Лично аз съм писал два пъти негативни мнения и препоръки и съм им ги пускал в кутията за поставена за тази цел. Преди няколко месеца ми се обадиха от някаква агенция, която прави проучвание дали са доволни клиентите от обслужването... Доста ги поздъвках и тогава...
Сега нещата са много по различни, правих обслужване и на двете коли там и виждам, че са станали много по-любезни приемчиците, даже ме и пуснаха в халето на сервиза, което не ми се е случвало преди въпреки че изрично бях помолил да говоря с механика. Сам по себе си е достатъчен и факта, че са започнали да работят (само сервизната им част) и събота и неделя. Тези дни трябваше да взема един доста обширен пакет с документи от администрацията им и ми направи впечатление, че всичко беше изготвено за нула време.
Има още трески за дялане, но е важно че вървят в правилната посока. Остава да оправят и проблема с паркоместата на клиентите

ПС. Как изглежда Мартин? Приемчика от който аз съм доволен се казва Тенчо.
И хубав ли е че такава реклама му направихтеLEXUS написа:Абе, кой е Марин? biggrin.gif


Аз да ви де похваля и почерпя виртуално че днес дъщеричката ми става на 1 годинка. та ще хо дим да купонясваме по бебешки сега

И понеже не знам тортичка ли биричка ли да ви сложа затова и двете laugh.gif


Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
честито мацка, да ти е жива и здрава biggrin.gifpepa_k написа:Аз да ви де похваля и почерпя виртуално че днес дъщеричката ми става на 1 годинка. та ще хо дим да купонясваме по бебешки сега![]()
п.п. имаме си тема за поздравления http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=6482

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта