-
sz00
- Мнения: 73
- Регистриран на: 04 Окт 2007 13:42
Мнение
от sz00 » 07 Апр 2008 22:24
Привет на всички. Напоследък не ми върви нещо.... От няколко дни имам проблем с 2-рата скорост - не мога да превключвам от 3-та на 2-ра(като се пробвам и "изчакърква" само и с малко сила си влиза, но както знаете това не е нормално), влиза си нормално чак когато падне много скоростта(почти като съм спрял).... проблема се появява и понякога от 1-ва на 2-ра но по-рядко ( предимно когато я натисна повечко на 1-ва). С другите скорости нямам никакъв проблем, не чувам никакъв шум от съеденителя.... Имате ли някаква идея кой ще да е "виновника" в този случай?
sz00
-
Nedkow
- Мнения: 1773
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
Мнение
от Nedkow » 07 Апр 2008 23:42
Синхронизатор на 2рата скорост пробвай с двойно амбриране, ако проблема изчезне значи причината е ясна

Nedkow
-
sz00
- Мнения: 73
- Регистриран на: 04 Окт 2007 13:42
Мнение
от sz00 » 07 Апр 2008 23:48
Недков какво е "двойно амбриране"...? И какво точно представлява този синхронизатор? Какви пари е приблизително и лесно ли се сменя? Благодаря за бързият отговор

sz00
-
Nedkow
- Мнения: 1773
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
Мнение
от Nedkow » 08 Апр 2008 00:06
"много" Старите скоростни котии нямат синхронизатори и се прави следното: Натискаш съединителя изключваш от скорост даваш газ натискаш съединителя и включваш на скорост
Разглобява се цялата кутия, а това нещо е еди назъбен пръстен, който не съм сигурен, че някой магазин ще ти го достави

Nedkow
-
sz00
- Мнения: 73
- Регистриран на: 04 Окт 2007 13:42
Мнение
от sz00 » 08 Апр 2008 01:12
преди малко пробвах това "амбриране" и резултата беше същият като и без него.... това навежда ли везните към нещо друго или не...? Забравих също да кажа че проблема става по- осезаем когато е загряла колата... И ако категорично е от този синхронизатор - не го ли продават вкомплект с нещо друго...? Знаете ли как се казва това на англииски - "synchronizer" тъй като живея вмомента в UK и да знам как да попитам за тази "гъдина".... Недков знаеш ли какво може да е довело до износването му или просто годините си казват думата...? и може ли да стане по-лошо ако я карам така- всмисъл може ли да дойде един момент когато да не мога да включвам 2-ра изобщо?
sz00
-
ugabuga
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
-
Обратна връзка:
Мнение
от ugabuga » 08 Апр 2008 03:21
spored men tova che problema vse oshte go ima ne znachi nishto shtoto kato ti e za sefte a i ne znaeshe do predi malko kvo znachi dvoino ambriirane (double clutching) , nai veroiatno ne si izpalnil manevraata pravilno.
Smianata na sinhronizator ne e hich lesna rabota. podmeni gi vsichkite ako taka i taka shte otvariash vsichko.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
ugabuga
-
Corolla_E9
- Мнения: 243
- Регистриран на: 01 Юли 2005 12:25
- Местоположение: stara zagora
Мнение
от Corolla_E9 » 08 Апр 2008 09:06
i az imam syshtiq problem, no samo ot 3ta na 2ra kato vrashtam.. a i az po princip sam si sviknal da smenqm s double cluching... poveche razhod dava gradsko, no e po-polezno za dvigatelu :]
Corolla_E9
-
sz00
- Мнения: 73
- Регистриран на: 04 Окт 2007 13:42
Мнение
от sz00 » 08 Апр 2008 12:18
ок благодаря за отговорите

, но явно ще си карам така докато не се влоши положението..., но наистина благодаря - сега поне имам напредстава от какво е

sz00
-
jamie
- Мнения: 2495
- Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
- Местоположение: U S A
Мнение
от jamie » 08 Апр 2008 12:21
Вероятно е синхронизатор - но смени поне маслото де ....
jamie
-
Nedkow
- Мнения: 1773
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
Мнение
от Nedkow » 08 Апр 2008 23:20
jamie написа:Вероятно е синхронизатор - но смени поне маслото де ....
Това щеше да е и моят съвет провери си маслото и независимо от това го смени с по тънко

Nedkow
-
Nedkow
- Мнения: 1773
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
Мнение
от Nedkow » 08 Апр 2008 23:23
По лошото ще стане. Ще караш 1-3

до като започнат да се губят и някой от другите скорости

Nedkow
-
ceko26
- Мнения: 488
- Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
- Местоположение: София
Мнение
от ceko26 » 09 Апр 2008 08:56
Май ще му е по добре с по-гъсто. Написъл е, че проблема е като загрее, а последните дни си беше топло.
Колега ако караш ЗИЛ е нормално.
Авенсис 3S-FE
ceko26
-
Nedkow
- Мнения: 1773
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
Мнение
от Nedkow » 10 Апр 2008 00:49
Гъстото масло ще увлича повече и ще прави повече проблеми

Nedkow
-
ceko26
- Мнения: 488
- Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
- Местоположение: София
Мнение
от ceko26 » 10 Апр 2008 15:18
Написано е като загрее е проблем.
Авенсис 3S-FE
ceko26
-
Krisi-Pisi
- Мнения: 8
- Регистриран на: 23 Мар 2008 13:35
Мнение
от Krisi-Pisi » 10 Апр 2008 20:22
А ддвойното амбриране с каква цел се прави, че ми е интересно:)
Krisi-Pisi
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта