проблем при смяна на ангренаж

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 07 Апр 2008 14:36

lacho написа:по принцип на моята Селика бяха объркани 3 зъба и имах късмет че има защити ако ти е се още здрава бягай да я видят и сигурно има защити ако е още здрава и нищо че е бензин моята коли 115 коня ме минаваха
абе хора правите ли разлика между дизелов и бензинов двигател?!

На бензиновия е възможно фрезоване челата на буталото. А сега някой да познае, кво става ако се направи същото при дизела с цел защита?!
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Aleksandar
Мнения: 251
Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
Местоположение: Sofia

Мнение от Aleksandar » 07 Апр 2008 15:33

I az se vmykvam v temata, poneje imam sy6tia problem. Kolata ia vodiha na komputri, da i gledat gyrnetata i kakvo li o6te ne. Vsi4ko i e nared. Sega vidiaha, 4e razpredelitelnite valove ne sa zacepeni pravilno, no kazvat 4e pak ne se e opravila mo6tnosta. Niakakvi idei ot kakvo drugo moje da e? Moje li da e ot MAF senzora?
/Izviniavam se za latinicata, ama tuk razpolagam samo s BDS wacko.gif /
Toyota Avensis AT221 7A-FE

Аватар
djofi_m
Мнения: 207
Регистриран на: 18 Юни 2006 00:53
Местоположение: gabrowo

Мнение от djofi_m » 07 Апр 2008 20:32

diver написа:
lacho написа:по принцип на моята Селика бяха объркани 3 зъба и имах късмет че има защити ако ти е се още здрава бягай да я видят и сигурно има защити ако е още здрава и нищо че е бензин моята коли 115 коня ме минаваха
абе хора правите ли разлика между дизелов и бензинов двигател?!

На бензиновия е възможно фрезоване челата на буталото. А сега някой да познае, кво става ако се направи същото при дизела с цел защита?!
естествено че правя разлика, и ако се вгледаш ще видиш ква кола карам, а щом го казвам значи ми се е случвало да ми збъркат зацепването
АVENSIS 2.0TD-комби

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 07 Апр 2008 21:22

djofi_m написа:
diver написа:
lacho написа:по принцип на моята Селика бяха объркани 3 зъба и имах късмет че има защити ако ти е се още здрава бягай да я видят и сигурно има защити ако е още здрава и нищо че е бензин моята коли 115 коня ме минаваха
абе хора правите ли разлика между дизелов и бензинов двигател?!

На бензиновия е възможно фрезоване челата на буталото. А сега някой да познае, кво става ако се направи същото при дизела с цел защита?!
естествено че правя разлика, и ако се вгледаш ще видиш ква кола карам, а щом го казвам значи ми се е случвало да ми збъркат зацепването
е попитах и ти не отговори, сигурен ли си че са ти объркали 2 зъба на дизела, или някой така ти е казал?!

А конкретно въпроса за разликата дизел бензин и зацепване не беше към теб...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
djofi_m
Мнения: 207
Регистриран на: 18 Юни 2006 00:53
Местоположение: gabrowo

Мнение от djofi_m » 08 Апр 2008 10:02

ние хубаво я бистрим темата ама "ДАСКАЛЪТ" никъв не се появи да каже открили ли са проблема в сервиза и подозирам, че дори и да са объркали зацепването няма да си признаят, а ще измислят няква друга глупост.
АVENSIS 2.0TD-комби

alex0378
Мнения: 186
Регистриран на: 16 Окт 2007 10:08
Местоположение: Смолян

Мнение от alex0378 » 08 Апр 2008 11:15

Абе като стана въпрос за ремъка на селиката92г-освободени ли са клапаните ,ако скъса ремък кво става

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта