проблем при смяна на ангренаж

The_Teacher
Мнения: 83
Регистриран на: 20 Мар 2008 22:47

проблем при смяна на ангренаж

Мнение от The_Teacher » 03 Апр 2008 21:55

Здр., днес си закарах колата да й сменят ангренажен ремък и ролки, което и стана. След като си взех колата от сервиза и покарах 20-30 км установих, че не върви както преди. Имам предвид, че след като достигна скорост от 80 км. ускоряването над тази скорост е по-бавно от преди и свързано с по-голямо натоварване на двигателя, напр. 120 с 3000 оборота при макс 6000 sad.gif На всичкото отгоре се чува и някъкъв звук от най-горната ролка и двигат е малко по-шумен.
Та въпроса ми е някой имал ли е подобен проблем и как го е решил и къде? Както и къде мога да намеря инфо за това как следва да бъде "зацепен" самия ремък и изобщо какви са особеностите при смянаната на ангр. ремък на Авенсис д4-д, 2000 г.
Благодаря на всички които ще отговорят!

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 03 Апр 2008 22:00

Абе виждал съм на бензинарки с 1 зъб грешно зацепен, ма на дизела няма как да стане според мене...в смисъл има как, но за кратко....по-вероятно нещо друго са усрали...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
horeishio
Мнения: 186
Регистриран на: 29 Фев 2008 08:05
Местоположение: Велико Търново

Мнение от horeishio » 03 Апр 2008 22:19

Влез в най-горната тема и си изтегли инфото за модела, който те интересува.

http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=2185

:thumbsup:
Изображение
Toyota Carina E Wagon, GLI,4AFE,1.6,(99 Hp),1996
Toyota Avensis Wagon III,2ZR-FAE,1.8 (147 Hp), 2009
Toyota Sequoia Platinum 2014
Благословен да бъде този, който няма какво да каже и въпреки това мълчи!

The_Teacher
Мнения: 83
Регистриран на: 20 Мар 2008 22:47

Мнение от The_Teacher » 04 Апр 2008 08:35

Отивам до сервиза където я правиха за рекламация.
Ще пиша какво е станало.

ToyotaFan
Мнения: 201
Регистриран на: 13 Сеп 2004 08:23
Местоположение: Sofia

Re: проблем при смяна на ангренаж

Мнение от ToyotaFan » 04 Апр 2008 09:04

The_Teacher написа:... Имам предвид, че след като достигна скорост от 80 км. ускоряването над тази скорост е по-бавно от преди и свързано с по-голямо натоварване на двигателя, напр. 120 с 3000 оборота при макс 6000 sad.gif ...

Tova 120 km/h pri 3000 oborota mi se struva suvsem normalno!

nachinaeshto_japanche
Мнения: 20
Регистриран на: 01 Апр 2008 14:17

Мнение от nachinaeshto_japanche » 04 Апр 2008 16:27

Освен ангренажен ремък и ролка има и една пружина, която е закачена на ролката - някой знае ли дали и тя се сменя заедно с ангренажния ремък.

Аватар
horeishio
Мнения: 186
Регистриран на: 29 Фев 2008 08:05
Местоположение: Велико Търново

Мнение от horeishio » 04 Апр 2008 20:45

Да. Сменя се. Виж в упътването. Но само, ако се е разтегнала над допустимото ( измерва се в свободно състояние).
:thumbsup:
Изображение
Toyota Carina E Wagon, GLI,4AFE,1.6,(99 Hp),1996
Toyota Avensis Wagon III,2ZR-FAE,1.8 (147 Hp), 2009
Toyota Sequoia Platinum 2014
Благословен да бъде този, който няма какво да каже и въпреки това мълчи!

pepjai
Мнения: 10
Регистриран на: 26 Фев 2008 21:27

Мнение от pepjai » 05 Апр 2008 00:44

hi az rabotia v serviz moga da ti pomogna imame programa kak se zacepvat vsi4ki avtomobili programata se kazva atodata v zamyndata ia ima drapni si a i vij

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 05 Апр 2008 09:29

pepjai написа:hi az rabotia v serviz moga da ti pomogna imame programa kak se zacepvat vsi4ki avtomobili programata se kazva atodata v zamyndata ia ima drapni si a i vij
ахам...ся остаа и след кат видят схемата да разберат за кво стаа дума....последно в голям прехвален столичен сервиз за инжекциони, ми показваха схемата на касетофона, вместо тази на компютъра....Това след кат на приятел БМВ-то престоя година там, с един изгорял транзистор...който си смених на място с газовия поялник, колата запали и си тръгнахме на ход...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

The_Teacher
Мнения: 83
Регистриран на: 20 Мар 2008 22:47

Мнение от The_Teacher » 06 Апр 2008 11:38

Diver, това, че няма как да сбъркат зацепването на дизелов мотор дано си прав.
Установи се, че сума който се чува е от най-горната ролка. Не е силен и мисля да си я карам така до следващата смяна.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 06 Апр 2008 12:37

The_Teacher написа:Diver, това, че няма как да сбъркат зацепването на дизелов мотор дано си прав.
Установи се, че сума който се чува е от най-горната ролка. Не е силен и мисля да си я карам така до следващата смяна.
Не си ме разбрал. Има как да объркат зацепването, но имах предвид, че ако го объркат на безнинова кола колата тропа и върви, докат при дизела подозирам, че ще изтропа еднократно....а ако колата ти е по-шумна и не върви, има голяма вероятност да са барнали ГНП и от там да ти идат проблемите...мисля че първите дет диагностицират дизели ще ти кажат доста по-точно...така без да се чуе види колата сичко е гадаене....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
djofi_m
Мнения: 207
Регистриран на: 18 Юни 2006 00:53
Местоположение: gabrowo

Мнение от djofi_m » 06 Апр 2008 18:09

зацепването може да се обърка без никакъв проблем, и то с до2 зъба (това е за разпределителния вал), напред или назад. симптомите по които се познава са точно тези, колата става по тромава и шумна. като ти уцелят зацепването всичко ще се оправи.
АVENSIS 2.0TD-комби

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 06 Апр 2008 20:08

djofi_m написа:зацепването може да се обърка без никакъв проблем, и то с до2 зъба (това е за разпределителния вал), напред или назад. симптомите по които се познава са точно тези, колата става по тромава и шумна. като ти уцелят зацепването всичко ще се оправи.
Сигурен ли си на дизел, че ако обърка 2 зъба няма да удари клапан?!
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
lacho
Мнения: 58
Регистриран на: 03 Фев 2008 22:45
Местоположение: Пловдив

Мнение от lacho » 06 Апр 2008 20:43

по принцип на моята Селика бяха объркани 3 зъба и имах късмет че има защити ако ти е се още здрава бягай да я видят и сигурно има защити ако е още здрава и нищо че е бензин моята коли 115 коня ме минаваха
CELICA 2.0 GTi 156hp.

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 07 Апр 2008 00:06

diver написа:............

Сигурен ли си на дизел, че ако обърка 2 зъба няма да удари клапан?!
Аз съм местил умишлено на Нисан.Не удари,ама работеше като 50г. дизелова Алфа wink.gif
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта