Ходих до ТМ Ауто. Поразправяхме с приемчика 10-15 мин. Беше твърд, но поомекна.
В крайна сметка има вероятност проблема резултат от код грешка 0420. В сервизните инструкции това включва проверка за:
1. Бензин в изходящата система
2. Сензора преди катализатора (мисля, че това е ламбдата)
3. Сензора след катализатора
4. Самият катализатор
В Сряда съм на нова диагностика (обещаха да ми пишат минимални часове, колкото и да отнеме) и ще докладвам за резултата. Така като се замисля може би наистина проблема е от ламбда сондата, но ще ви кажа повече подробности в Сряда.
Вибрации при празен ход на Toyota Avensis 2003 г.
Не можах да пиша вчера.
Ами диагностиката показа, че трябва да сменям катализатор (2090лв). Искам да ви попитам - ламбда сондите могат ли да се диагностицират само през купето? Защото точно това се случи. Не видях да вдигат колата на крик.
Иначе днес смених катализатора с някакъв си там. Човекът от ТМ Ауто каза, че за компютъра няма значение какъв е катализатора и и стига да катализира, той (компютъра) ще си работи.
Е да, ама явно не е точно така, защото днес пак ми светна жълтата лампа. Вече нямам никакви идеи какъв може да е проблема. Бих ви бил много благодарен ако ме посъветвате какво да правя.
Ами диагностиката показа, че трябва да сменям катализатор (2090лв). Искам да ви попитам - ламбда сондите могат ли да се диагностицират само през купето? Защото точно това се случи. Не видях да вдигат колата на крик.
Иначе днес смених катализатора с някакъв си там. Човекът от ТМ Ауто каза, че за компютъра няма значение какъв е катализатора и и стига да катализира, той (компютъра) ще си работи.
Е да, ама явно не е точно така, защото днес пак ми светна жълтата лампа. Вече нямам никакви идеи какъв може да е проблема. Бих ви бил много благодарен ако ме посъветвате какво да правя.
Ами единия вариант е да махнеш катализатора и да измъкнеш леко втората сонда по периферията на тръбата.Имаше тема във форума как става това с една допълнителна втулка.Явно трика добре работеше защото повечето хора коментираха че всичко е О.К.И най вече по този начин и да пробваш без да е успешно ,лесно можеш да върнеш нещата в изходно положение и да търсиш друг проблем.http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=356 ... 4%E0#35679
Ей тука чети малко!!!!!!!
Ей тука чети малко!!!!!!!
Авенсис 2003- обороти
koelera,
и при мен проблемът е подобен - на празен ход оборотите падат до 750 и леко се разтриса купето, при включен климатик също го прави... за разлика обаче от при теб- не ми светва индикацията за проблем в двигателя (жълтата сигнална иконка). Не съм толкова технически светнат, но щом си сменял катализатора и проблема остава, едва ли е било от катализатора.
В ТМ Ауто имах час преди няколко дена за почистване на дроселна клапа и МАФ сензор. Няколко пъти споменах на приемчика да почистят и МАФ сензора/дебитомера, че имах подобен проблем и при почистването му преди време се оправи, но той си държеше - почистване на дроселна клапа, гледам че и само това е записано като извършена операция. Краен резултат - колата си подържаше нормални обороти точно два дена и на третия, на празен ход пак започнаха да падат.
Предстои ми ново ходене до ТМ Ауто за оправяне на проблема, този път ще държа да чистят и ДЕБИТОМЕРА. Ако ми кажат да сменям катализатора - ще стане лошо
Фатални ли са за работата на двигателя тези ниски обороти?
Ако някой друг има някакво мнение по въпроса от какво може да е нека да каже!
Поздрави!
и при мен проблемът е подобен - на празен ход оборотите падат до 750 и леко се разтриса купето, при включен климатик също го прави... за разлика обаче от при теб- не ми светва индикацията за проблем в двигателя (жълтата сигнална иконка). Не съм толкова технически светнат, но щом си сменял катализатора и проблема остава, едва ли е било от катализатора.
В ТМ Ауто имах час преди няколко дена за почистване на дроселна клапа и МАФ сензор. Няколко пъти споменах на приемчика да почистят и МАФ сензора/дебитомера, че имах подобен проблем и при почистването му преди време се оправи, но той си държеше - почистване на дроселна клапа, гледам че и само това е записано като извършена операция. Краен резултат - колата си подържаше нормални обороти точно два дена и на третия, на празен ход пак започнаха да падат.

Предстои ми ново ходене до ТМ Ауто за оправяне на проблема, този път ще държа да чистят и ДЕБИТОМЕРА. Ако ми кажат да сменям катализатора - ще стане лошо

Фатални ли са за работата на двигателя тези ниски обороти?
Ако някой друг има някакво мнение по въпроса от какво може да е нека да каже!
Поздрави!
Дебитомера можеш да си го почистиш и сам. Много е лесно. Намира се върху кутията с въздушния филтър. Държат го 2 винтчета само - развиваш, сваляш и почистваш със сух контактен спрей.
Иначе за тия обороти... ами не мисля, че е чак такъв проблем. Може би наистина, както беше писал някой тук трябва да се сменят тампоните на двигателя. На мен поне за момента по-важно ми е да оправя проблема с лампичката.
Някой да може да ми каже къде да намеря стругар, който да ми направи тая втулка?
Иначе за тия обороти... ами не мисля, че е чак такъв проблем. Може би наистина, както беше писал някой тук трябва да се сменят тампоните на двигателя. На мен поне за момента по-важно ми е да оправя проблема с лампичката.
Някой да може да ми каже къде да намеря стругар, който да ми направи тая втулка?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] и 6 госта