
обезвъздушаване на авенсис 2001 1.6 бензин
обезвъздушаване на авенсис 2001 1.6 бензин
Здравейте колеги.тръгнах да си сменям антифриза на авенсиса (2001 1.6 бензин) и не мога да го обезвъздуша,даите ми савет ако някои има представа.Мерси предварително!!! 

- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Ами ако потърсиш из форума - ще намериш инфото...
Но с две думи - пълниш до горе радиатора (и разширителния съд до максимум).
Качване на автомобила на наклон - предницата да е на горе....
Подгряваш колата до номинална температура (да отвори термостата) с парно на МАХ....
Проверяваш периодично нивото (внимателно, защото в системата вече има налягане) и доливаш антифриз в радиатора до макс, като изфорсираш колата няколко пъти на високи обороти с рязко намаляване на оборотите (да създадеш вълни в системата)....
Когато започне да не пипа нивото на антифриза в радиатора проверяваш нивото в разширителния съд и го държиш на МАХ...
Караш колата, като хвърляш първите няколко дни поглед на температурата на двигателя и нивото в разширителния съд.....
Общо взето нищо особено няма в обезвъздушаването - по принцип се самообезвъздушава....
След това при изстинал двигател добавяш антифриз да е по средата между МИН и МАХ (ако е под това ниво) - антифриза е доста температуро-свиваем....
Но с две думи - пълниш до горе радиатора (и разширителния съд до максимум).
Качване на автомобила на наклон - предницата да е на горе....
Подгряваш колата до номинална температура (да отвори термостата) с парно на МАХ....
Проверяваш периодично нивото (внимателно, защото в системата вече има налягане) и доливаш антифриз в радиатора до макс, като изфорсираш колата няколко пъти на високи обороти с рязко намаляване на оборотите (да създадеш вълни в системата)....
Когато започне да не пипа нивото на антифриза в радиатора проверяваш нивото в разширителния съд и го държиш на МАХ...
Караш колата, като хвърляш първите няколко дни поглед на температурата на двигателя и нивото в разширителния съд.....
Общо взето нищо особено няма в обезвъздушаването - по принцип се самообезвъздушава....
След това при изстинал двигател добавяш антифриз да е по средата между МИН и МАХ (ако е под това ниво) - антифриза е доста температуро-свиваем....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler написа:Ами ако потърсиш из форума - ще намериш инфото...
Но с две думи - пълниш до горе радиатора (и разширителния съд до максимум).
Качване на автомобила на наклон - предницата да е на горе....
Подгряваш колата до номинална температура (да отвори термостата) с парно на МАХ....
Проверяваш периодично нивото (внимателно, защото в системата вече има налягане) и доливаш антифриз в радиатора до макс, като изфорсираш колата няколко пъти на високи обороти с рязко намаляване на оборотите (да създадеш вълни в системата)....
Когато започне да не пипа нивото на антифриза в радиатора проверяваш нивото в разширителния съд и го държиш на МАХ...
Караш колата, като хвърляш първите няколко дни поглед на температурата на двигателя и нивото в разширителния съд.....
Общо взето нищо особено няма в обезвъздушаването - по принцип се самообезвъздушава....
След това при изстинал двигател добавяш антифриз да е по средата между МИН и МАХ (ако е под това ниво) - антифриза е доста температуро-свиваем....
Мерси много колега,още утре ще го пробвам.много ми помогна благодаря!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 8 госта