Давам пример - кола със старо масло на 30 000 км, ремъци пред скъсване (които се разтягат като ластик), свещи на 50 000 км (при норматив за стандартните 20 000), кабели които правят дискотека при влажно време, стари горивни и въздушни филтри.
Е, какво ще и диагностицираш ? Проблемите ? Като се сменят консумативите - едва тогава ще откриеш че неработещия от време на време цилиндър има позапушен инжектор - а не дефектен кабел, свещ или спукана капачка на делкото.
"прекъсва" когато вали
Е аз предполагам, че това вече е свършено и проблема се открива след време.jamie написа:Давам пример - кола със старо масло на 30 000 км, ремъци пред скъсване (които се разтягат като ластик), свещи на 50 000 км (при норматив за стандартните 20 000), кабели които правят дискотека при влажно време, стари горивни и въздушни филтри.
Е, какво ще и диагностицираш ? Проблемите ? Като се сменят консумативите - едва тогава ще откриеш че неработещия от време на време цилиндър има позапушен инжектор - а не дефектен кабел, свещ или спукана капачка на делкото.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 5 госта