Avensis - iztekahamu vodite
то хубаво ама ако е блокирал термостат в затворено полжение в горната му-входна тръба няма да влиза топла вода, защото ще върти само малкия кръг т.е. и двете му тръби ще са студени. ако надува от гарнитурата не задължително да ти бълбука в разшитителния съд ,но със сигурност ще ти надува хубаво тръбите както каза колегата по горе. а преди това имах един опел дето два пъти съм сменял гарнитура със шлайфане на главта и странното е че единият път ми гръмна едината от тръбите т.е. надуваше а следвъщият път беше щото забелязах че ми изчезва антифриза, без да капе или тече, оказасе че колата го гори.
АVENSIS 2.0TD-комби
свали ли се главата е хубаво да се мине и на шлайф....после клапанчета, сегментчета....комплект гарнитурки...абе прашка си е...proscrip написа:АБе имам и аз тука един търкалясник дето трябваше да му сменя гаринтурата на главата преди доста време - като парното започна да духа, ту топло ту студено - ама на - още така я карам, но при мен маркучите са си меки, ама пък с просто око се види че мокри на границата мужду блока и главата, ма нито загрява, нито нищо, ако чакаш да почне да меши вода и масло или обратното - ще закъснееш.
Надува ли у антифриза - сменяй гаринтура, аз си я търкалям щото мойта е на 400 и кусур хил км - ама предполагам, че като я отворя ще шлайфам и глава и блок - че може да има и язви по лицата.
А и аз я карам главно градско, без мноо зор, та си е тавряс - ма си е пък и дизел... Тъй че земи си смени гарнитурата на главата щото не видя друга вероятност. А и като чета тука последователността на заболяването - баш за 4-а кебапчета с гарнитура си.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
аха...на сивика водния радиатор е по-малък от допълнителния маслен на карината.....Petar написа:Okaza se 4e na kolata nihto i niama prosto samata sisitema za ohlajdane raboti pri po-goliamo naliagane ie normalno leko dase tvyrdiavat marku4ite . Pri honda civic daje v radiatora se obrazuva naliagane do 1 atnosfera

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
При всички е така бе Петьо.Затова има капачка с клапан.Идеята е че при по-високо налягане водата завира при по-висока температура и така ако минеш 100град. няма да си направиш "парна възглавница",а и няма да завира локално на най-натоварените по отношение на температурата места по мотора.Petar написа:......... Pri honda civic daje v radiatora se obrazuva naliagane do 1 atnosfera
Kristian iskah samo da obiasnia zahto se tvyrdiavat ma4ku4ite i4e e normalno .Daje dnes vidiah 4e na kapa4kata na radiatora pihe 0,9 atnosferi koeto si bai visoko naligane . Do kolkoto sym vijdal na niakoi evropeiski koli na kapa4kite na radiatorite im pihehe niakyde okolo 0,2 - 0,3 atnosferi s edna duma sistemata im na ohlajdane raboti s po-nisko naligane
V internet namerih test drive za Avensis 1 i tam e spomenato za nai-srehtani problemi kato edin ot tiah e defektna garnitura na glavata za 1,6 dvigatel do 99 godina a az imam to4no tozi tip dvigatel .Kato se zamislih i si vikam dali i moita moje dae defektna no puk si vikam ako e defektna bi tribvalo dasee poiavil problem ohte v pyrvite godini na eksploatacia na kolata . I vse pak si imam edno na um vypreki 4e obikolih polovinata servizi i govorih s mnogo hora imi kazaha 4e vsi4ko e nared .
Problema e ve4e reheh okazase 4e kapa4kata na radiatora e zadyrjala naliagane zaradi skapano klapan4e i ot tam misee spukal radiatora .Sled slagane na nov radiator i opraviane na starata kapa4ka vsi4koe e ve4e OK . No nai-neveroiatnoto koeto se slu4i e 4e biah kupil predi tova Iaponska kapa4ka za radiatora itia syhto zadyrjahe naligane /ne robotehe/ 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта