
Lexus IS-F
AAAAAAAAHAHAHAHHHAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHAAHAHAHA da be da kak pak nqma da e kraq na M-kite.....iska vi se no o6te mnogo "bob" trqbva da izede lexus togato nastigne M-kite! Dali nqma da se prevyrne na o6te edin Supra disaster!Bulverde написа:Beastдо тук бяха М-ките , малко японците да покажат ,че могат да прават и друго освен малолитражки
Ina4e kolata kefi, i e sys primamliva cena. Samo $56 000! Imam 4uvstvoto oba4e 4e tazi 8 stepenna transmisiq nqma da se haresa na entusiastite.
BTW
ISF
0-60 4.8s
400m - 13.2 @109mph
V8 + Yamaha head = 415bhp
Tiff Needle
http://youtube.com/watch?v=Cq4Fnt5ohWk
M3 vs ISF vs S2000 type S vs Nismo 350Z
http://youtube.com/watch?v=ADYVlYkmapM&feature=related
ISF
0-60 4.8s
400m - 13.2 @109mph
V8 + Yamaha head = 415bhp
Tiff Needle
http://youtube.com/watch?v=Cq4Fnt5ohWk
M3 vs ISF vs S2000 type S vs Nismo 350Z
http://youtube.com/watch?v=ADYVlYkmapM&feature=related
Ех не можаха да направят кола дето да не изглежда брутално открадната от БМВ. Отзад особенно са направо неразличими. И след 50к паунда (така ми се стори, че каза Тифф), М3 и 350Z я разпарят.V35GTR написа:BTW
ISF
0-60 4.8s
400m - 13.2 @109mph
V8 + Yamaha head = 415bhp
Tiff Needle
http://youtube.com/watch?v=Cq4Fnt5ohWk
M3 vs ISF vs S2000 type S vs Nismo 350Z
http://youtube.com/watch?v=ADYVlYkmapM&feature=related
Minalata Nedelq 11-ti Mai, ima6e mnogo qk event organiziran ot Lexus. Obadih se na vsi4ki, kazah im kak da se registrirat za Lexus Performance driving experience. Event-a be6e na 4isto novata pista koqto postroiha v zapadnata 4ast na grada, v po4iven den, bezplaten, usigurena hrana + napitki i sys kulminaciq da kara6 noviq IS-F. Vapriki vsi4ko tova....nito edin Toyota/Lexus maniak ot tozi forum ne se poqvi.......kakto znaete te ne sa malko no qvno entusiazma ne im dostiga, a moje bi ne sa tolkova hard core maniaci kolkoto vsi4ki gi smqtame. Sabota ve4erta valq dyjd i Nedelq sutrinta be6e mra4no i duha6e vqtyr, na men tova ne mi popre4i da otida na merupriqtieto, moje da ne sam lud za Toyota i Lexus no vse pak 6te e ne6to unikalno nemoga da go propusna ako 6te i ladi da karame. 4uhme se sys edni drugi pi4ove, BMW maniaci pri tova(335 4door), i otidohme da vidim kakvo ima Lexus da predloji. Poradi lo6oto vreme nqma6e mnogo hora i registraciata mina byrzo i uspe6no, imahme hora koito ne bqha registrirani predvaritelno za tozi Invitation only Event i vapreki tova ne be6e problem da gi pusnat. Sled kratka sre6ta sys edin systezatel koito prepodade malko Basic performance driving uroci, se zapytihme kam ma6inite. Parvo ni zavedoha do edin malak Autocross na koito ima6e izbor za karane mejdu: IS350 Auto, IS250 6sp i GS460h. Autocross-a be6e malko kys no pak ni dadoha da napravim po 3 obikolki, az karah IS350, karal sam IS250 6sp predi i vaob6te ne mi haresa. IS350 sa6to ne mi haresa osobenno no kakto i da e be6e zabavno 
Sled tova ni zakaraha da se zapoznaem otblizo sys IS-F. Za meropriqtieto bqha naeli severnata 4ast na Autobahn, poradi dajda koito be6e valql pistata na mesta be6e vse o6te mokra i to sas te4a6ta voda koqto se otti4a ot trevnite plo6ti okolo pistata. Pri tova polojenie Lexus ne pozvoli da im karame kolite poneje e dosta riskovano da dade6 $64000 kola(vsi4kite bqha fully loaded) na nepoznat 6iofior, na nepoznata za nego pista, s nepoznata kola i pri hlazgavi usloviq. No zatova pak iskaraha tehnite profesionalni 6iofiori i te ni voziha po traseto sys pylna zloba. Az razbira se bqh o6te v 1-vata kola na prednata sedalka. 6iofiora be6e malko debeli4ak no za smetka na tova mnogo dobar 6iofior. Kolata be6e na 83 mili edva no nikak ne i pro6tava6e na mesta se vkliu4va6e stability controla kogato zadnicata po4va6e da ni izprevarva. Na pravata jivotnoto prave6e okolo 120 mili sled koeto sledva6e brutalno uvisvane na kolanite za da mojem da napravim ostriq desen zavoi. Vozi ni 3 obikolki i ni pribra v box-a 4itavi. Sled kato svalihme kaskite po4naha da ni razpitvat ot organizatorite kak e bilo i ni pitaha dali iskame da se vozim pak, nqmalo mnogo hora i mojelo pak da se vozim, pri koeto az ne 4akah 2-ra pokana i bqh nahluzil kaskata pak. 2-riq pilot ne be6e tolkova dobyr i tolkova byrz no vse pak be6e qko. kogato slqzahme sled 3-te obikolki posledva sy6tiq vapros, iskate li da se vozite pak. Bez ni nai malko kolebanie sko4ih v sledva6ata svobodna kola i sega rabotite stanaha seriozni. Popadnah na Izkliu4itelno dobyr pilot, kara6e jivotnoto s lekota, preciznost i strahoten kontrol na hlazgavata pista. Nqkolko pyti go podnese mnogo zdravo za da ni pokaje kolko e dobra stability systemata. Sled 9 ob6to obikolki be6e vreme da prikliu4vame za denq. Dadoha ni po edna torba sys 6apka i razni drugi Lexus djundjuriiki. tragnahme si uhileni do u6i i sys mnogo priqtni emocii.
IS-F hubava kola no neznam dali bih si q kupil!
Za poreden pyt tuka6nite Toyotadji pokazvat kolko sa neseriozni i 4e predpo4itat da visqt po kafetata ili na kanapetata si vmesto vyv luksozniq interior na IS-F

Sled tova ni zakaraha da se zapoznaem otblizo sys IS-F. Za meropriqtieto bqha naeli severnata 4ast na Autobahn, poradi dajda koito be6e valql pistata na mesta be6e vse o6te mokra i to sas te4a6ta voda koqto se otti4a ot trevnite plo6ti okolo pistata. Pri tova polojenie Lexus ne pozvoli da im karame kolite poneje e dosta riskovano da dade6 $64000 kola(vsi4kite bqha fully loaded) na nepoznat 6iofior, na nepoznata za nego pista, s nepoznata kola i pri hlazgavi usloviq. No zatova pak iskaraha tehnite profesionalni 6iofiori i te ni voziha po traseto sys pylna zloba. Az razbira se bqh o6te v 1-vata kola na prednata sedalka. 6iofiora be6e malko debeli4ak no za smetka na tova mnogo dobar 6iofior. Kolata be6e na 83 mili edva no nikak ne i pro6tava6e na mesta se vkliu4va6e stability controla kogato zadnicata po4va6e da ni izprevarva. Na pravata jivotnoto prave6e okolo 120 mili sled koeto sledva6e brutalno uvisvane na kolanite za da mojem da napravim ostriq desen zavoi. Vozi ni 3 obikolki i ni pribra v box-a 4itavi. Sled kato svalihme kaskite po4naha da ni razpitvat ot organizatorite kak e bilo i ni pitaha dali iskame da se vozim pak, nqmalo mnogo hora i mojelo pak da se vozim, pri koeto az ne 4akah 2-ra pokana i bqh nahluzil kaskata pak. 2-riq pilot ne be6e tolkova dobyr i tolkova byrz no vse pak be6e qko. kogato slqzahme sled 3-te obikolki posledva sy6tiq vapros, iskate li da se vozite pak. Bez ni nai malko kolebanie sko4ih v sledva6ata svobodna kola i sega rabotite stanaha seriozni. Popadnah na Izkliu4itelno dobyr pilot, kara6e jivotnoto s lekota, preciznost i strahoten kontrol na hlazgavata pista. Nqkolko pyti go podnese mnogo zdravo za da ni pokaje kolko e dobra stability systemata. Sled 9 ob6to obikolki be6e vreme da prikliu4vame za denq. Dadoha ni po edna torba sys 6apka i razni drugi Lexus djundjuriiki. tragnahme si uhileni do u6i i sys mnogo priqtni emocii.
IS-F hubava kola no neznam dali bih si q kupil!
Za poreden pyt tuka6nite Toyotadji pokazvat kolko sa neseriozni i 4e predpo4itat da visqt po kafetata ili na kanapetata si vmesto vyv luksozniq interior na IS-F
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Браво на Лексус за представянето на колата. Поздрави и на теб КАНУ за това, че направи и нас съпричастни чрез интересният разказ - много ми хареса. Жалко за лошто време и за малкото фенове. направо не ни се мисли какво са им причинили на тези Лексуси - чистак нови и газ до ламарината. аз много обичам такива презентаци/ивенти , също и безплатните рекламни "джундурийки" и най-вече шапките.K-A-N-U написа:Minalata Nedelq ....

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта