Абсолютно е така за маслото.И моята на първата смяна в ТМ-Ауто маслото преди да го сменят на щеката стоеше прозрачно,това е признак на супер-чисто горене.Колата е VVT-i.proscrip написа: Единственото от което съм напълно доволен от мойта нова - айде вече стана на две години, Тойота е двигателя - 2.5 Д4Д - на 15 х не съм сменял малсо, ама на 12 го смених първия път, като цвят беше още такова, че не можах да го видя на щеката дали е там дето трябва, дори един път ги стреснах в сервиза като отидох и им викам - ми нещо маслото не го виждмам по щеката, а то си беше на макс - не гори, дето се вика - грам масло и и стои бяло-жълто.
Авенсис '07 на 9К км = 1,5 литра масло
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
А преди защо производителите бяха заинтересовани да правят "вечни"автомобили?!Nedkow написа: Между другото и аз съм разочарован от новите автомобили правени са само да си издържат гаранцията.
И след това си принуден да си купиш нова. Лошото е, че това е глобална политика, която работи безупречно на запад![]()
Никой производител не е заитересован да прави "Вечен" автомобил както преди.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
И как по-точно ще ги убедиш да му сменят колата или турбината,след като в книжката му пише ,че разход на масло до 1литър/1000км. е в рамките на допустимото,особено в периода на разработване.Nedkow написа: Преди 10г. имах Камри 2.0ТД 88г. Колата си вървеше нормално с 180 и никога не е харчела масло, така че твоето си е дефек и трябва "Японците" да ти сменят турбото или колата.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ти как реши,че максималната скорост на производителя е ,при която ти гарантират твоята безопасност.Не знам дали се замисляш колко абсурдно звучи това някой да гарантира твоята безопасност,та дори и при 80 км/ч.!!!Доста научна фантастика.Ael написа: И пак ти кавам - не бъркай максималната скорост на автомобила с максималната скорост на производителя при която гарантират за твоята безопастност.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Не си ме разбрал. Максимална скорост при която няма да ти се разпадне колата. Тоест казват че до тази скорост авотомобила е стабилен и устойчив - можеш да караш спокойно производителя го "гарантира". Ще ми кажеш че тези с по-големите двигатели са ограничени на 205км щото колата не може да се движи с повече от това ? А за Мондеото когато ги е дигнало 240 незнам дали е било на равно или по наклон (видях само снимка на километража) обаче да ми твърдите че 20мин с 220км неможе да се кара е пълен абсурд. И кво излиза ся с тия лъжливи километражи ,утре ще ме спрат на магистралата със 160 и няма да ме глобят щото съм малко над разрешеното така ли?LEXUS написа:Ти как реши,че максималната скорост на производителя е ,при която ти гарантират твоята безопасност.Не знам дали се замисляш колко абсурдно звучи това някой да гарантира твоята безопасност,та дори и при 80 км/ч.!!!Доста научна фантастика.![]()
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 10 Авг 2007 16:50
те тия дето произвеждат километражите, произвеждат и радарите, та отклонрнието е еднакво.Ael написа:Не си ме разбрал. Максимална скорост при която няма да ти се разпадне колата. Тоест казват че до тази скорост авотомобила е стабилен и устойчив - можеш да караш спокойно производителя го "гарантира". Ще ми кажеш че тези с по-големите двигатели са ограничени на 205км щото колата не може да се движи с повече от това ? А за Мондеото когато ги е дигнало 240 незнам дали е било на равно или по наклон (видях само снимка на километража) обаче да ми твърдите че 20мин с 220км неможе да се кара е пълен абсурд. И кво излиза ся с тия лъжливи километражи ,утре ще ме спрат на магистралата със 160 и няма да ме глобят щото съм малко над разрешеното така ли?LEXUS написа:Ти как реши,че максималната скорост на производителя е ,при която ти гарантират твоята безопасност.Не знам дали се замисляш колко абсурдно звучи това някой да гарантира твоята безопасност,та дори и при 80 км/ч.!!!Доста научна фантастика.![]()
П.П. Бе май никой не каза че не може да се кара със 120. На авенсиса километража показваше толкова. Едва ли обаче съм карал двайсет минути нонстоп все с тази скорост.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Добре,де,ти го перифразира.Исках да ти обясня,че това,което казваш не отговаря на истината.Нито твоят Аурис ще се разпадне ако го караш с 220км/ч. или с 240 км./ч ,нито Мондеото ще се разпадне с тия километри.Най-просто е да погледнеш,че на твоя Аурис с двигател 1.4 VVT-i му дават макс. скорост 170 км./ч.,а на идентичен Аурис обаче с двигател 1.6 dual VVT-i му дават макс.скорост 190 км./ч.,т.е двата са еднакви като конструкция,купе,окачване ,и при двете скорости няма да се разпаднат, и при двете скорости са стабилни и устойчиви,но двиагтелите са с различна мощност просто.;А съм убеден ,че Аурис 1.6 dual VVT-i ще закове на километраж 220 км./ч.- 230 км./ч.Изобщо няма да ти кажа ,че големите коли са ограничени на 205 км./ч,да ограничени са ако са с 2.0 Дизел с не повече от 120 коня,просто толкова им е мощността и дотам им стига реалната скорост.Мондеото,на което си се возил вдига реално 220 км/ч.,но на километраж е 240 км/ч. На всички коли без изключение километражите показват повече километри от тези ,с които реално се движи колата.А ако на магистралата караш със 160 км/ч. ,полицаите ще те спрат за нарушение,защото на радара ще покаже ,че реално се движиш с около 145км./ч.150 км./ч.Другото е ,че при по -висока скорост грешката на километража е по-голяма,при 50 км/ч. е почти никаква,при 150 км/ч друга ,а при 220 км./ч. доста голяма.Ael написа:Не си ме разбрал. Максимална скорост при която няма да ти се разпадне колата. Тоест казват че до тази скорост авотомобила е стабилен и устойчив - можеш да караш спокойно производителя го "гарантира". Ще ми кажеш че тези с по-големите двигатели са ограничени на 205км щото колата не може да се движи с повече от това ? А за Мондеото когато ги е дигнало 240 незнам дали е било на равно или по наклон (видях само снимка на километража) обаче да ми твърдите че 20мин с 220км неможе да се кара е пълен абсурд. И кво излиза ся с тия лъжливи километражи ,утре ще ме спрат на магистралата със 160 и няма да ме глобят щото съм малко над разрешеното така ли?LEXUS написа:Ти как реши,че максималната скорост на производителя е ,при която ти гарантират твоята безопасност.Не знам дали се замисляш колко абсурдно звучи това някой да гарантира твоята безопасност,та дори и при 80 км/ч.!!!Доста научна фантастика.![]()
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 10 Авг 2007 16:50
Последния от ТМ Ауто, когото разпитах ми каза, че разхода на масло е преди всичко за двигателите 2,2 D4D. Това го бяхте писали тук и аз не случайно взех 2.0. Значи или съм издърпал късата клечка, или действително, както написа Джейми, това че съм карал на юруш, макар и само два три пъти, е причината за горенето. Така или иначе, ще наблюдавам колата и ще вдигна темата след два- три месеца, като напиша дали продължава горенето, как съм карал и т.н.
Във всички останали отношения Авенсиса е перфектен. Препоръчвам го горещо! Написах, че приятели и колеги имат VWта и Audi. Мойта Тойота е по- пъргава, по- бърза, по- евтина, по малко харчи, гори всеки дизел, който и сипя и практически е без проблеми, докато всеки от тях е имал някакви забележки(може би с изключение на Q7цата, но цените са несравними)
Поздрави!
Във всички останали отношения Авенсиса е перфектен. Препоръчвам го горещо! Написах, че приятели и колеги имат VWта и Audi. Мойта Тойота е по- пъргава, по- бърза, по- евтина, по малко харчи, гори всеки дизел, който и сипя и практически е без проблеми, докато всеки от тях е имал някакви забележки(може би с изключение на Q7цата, но цените са несравними)
Поздрави!
Защото тогава налагаха марки и модели и пословичната издръжливост на "Японците е от него време.LEXUS написа:А преди защо производителите бяха заинтересовани да правят "вечни"автомобили?!Nedkow написа: Между другото и аз съм разочарован от новите автомобили правени са само да си издържат гаранцията.
И след това си принуден да си купиш нова. Лошото е, че това е глобална политика, която работи безупречно на запад![]()
Никой производител не е заитересован да прави "Вечен" автомобил както преди.
За да убедиш шваба да си купи Toyota a ne VW се изисква да покажеш предимства, които ги няма у конкурентите.
Щом го пише в документацията можеби не. но все пак трябва да се прочетат и гаранционите условия защото там е подписа на информираният клиентLEXUS написа:И как по-точно ще ги убедиш да му сменят колата или турбината,след като в книжката му пише ,че разход на масло до 1литър/1000км. е в рамките на допустимото,особено в периода на разработване.Nedkow написа: Преди 10г. имах Камри 2.0ТД 88г. Колата си вървеше нормално с 180 и никога не е харчела масло, така че твоето си е дефек и трябва "Японците" да ти сменят турбото или колата.

- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
I drug put sam go spomenaval v postingite. imam avensis 2.2D4D koito si harcheshe maslo. na okolo 12k km triabvashe da mu dolivam maslo. no vsichko se opravi kato az si kupih druga kola i sega avensis-a go kara jena mi. do sega ne e svetvala lampata za nisko nivo na masloto ot kakto tia go kara, veche poveche ot godina. a inache ot 99-ta karam avensis predimno i pruchkata za maslo ne znam i kade eGreen LIght написа:Последния от ТМ Ауто, когото разпитах ми каза, че разхода на масло е преди всичко за двигателите 2,2 D4D. Това го бяхте писали тук и аз не случайно взех 2.0. Значи или съм издърпал късата клечка, или действително, както написа Джейми, това че съм карал на юруш, макар и само два три пъти, е причината за горенето. Така или иначе, ще наблюдавам колата и ще вдигна темата след два- три месеца, като напиша дали продължава горенето, как съм карал и т.н.
Във всички останали отношения Авенсиса е перфектен. Препоръчвам го горещо! Написах, че приятели и колеги имат VWта и Audi. Мойта Тойота е по- пъргава, по- бърза, по- евтина, по малко харчи, гори всеки дизел, който и сипя и практически е без проблеми, докато всеки от тях е имал някакви забележки(може би с изключение на Q7цата, но цените са несравними)
Поздрави!

- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Сега вече твърдо и категорично мога да Ви кажа: Харченето на масло при дизеловите двигатели а и при бензиновите зависи колко юркаш! Моят Авенсис 2.0 Д4Д-2004г.в момента на 135000км.харчеше от смяна до смяна-15000км - 1.5л. масло.Последнете 12000км.си наложих да не вдигам повече от 2500об.,освен в извънредни ситуации.Ефектът е поразителен! Маслото до този момент е намаляло с около 1мм. ТОВА Е ,колеги Извода е ясен!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot], Google [Bot] и 8 госта