
Avensis - iztekahamu vodite
horeishio
Petar
Petar
Мнение от Petar » 25 Мар 2008 16:05
I ohte nehto iskam da popitam dalie e normlano pri zagriat dvigatel dolnoto gumeno syedinenie koeto svyrzva zadiatora s dvigatelia dae syvsem leko toplo a gornoto gorehto zahtoto kakto pisah po gore dnes hodih nas serviz i spored maistora ako problema nee ot termostata htial da razglabia dvigatelia ie bilo seriozno .Po kysno se obadih na drug razbirah pyk toi mi obiasni 4e vsi4koe nared ie normalno dolnoto syedinenie dae leko toplo i netriabvalo da byde i to gorehto .Ve4e neznam na kogo da viarvam .Ako niakoi e zapoznat s takyv problem da pihi
Petar
- TATI
- Мнения: 3049
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 174 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от TATI » 25 Мар 2008 17:02
До сега да беше отишъл до ТМ и за 20 - 30 мин щяха да ти направят една диагностика и да знаеш какво и е на колата. - това е лично мое мнение и не ангажира никого. Аз бих постъпил така, вместо да се лутам по майстори.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
Мнение от павел павлов » 25 Мар 2008 20:27
Не е нормално(при напълно загрял двигател)Така както го описваш е при затворил термостат при въртене на водата в малкия кръг!Виж си термостата!!
Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.
павел павлов
- Nedkow
- Мнения: 1773
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Nedkow » 25 Мар 2008 23:31
Смени си майсторите това със сигурност е термостат. Всеки майстор би предпочел да ти смени гарнитура или друго по двигателя след, като неразбираш.Petar написа:I ohte nehto iskam da popitam dalie e normlano pri zagriat dvigatel dolnoto gumeno syedinenie koeto svyrzva zadiatora s dvigatelia dae syvsem leko toplo a gornoto gorehto zahtoto kakto pisah po gore dnes hodih nas serviz i spored maistora ako problema nee ot termostata htial da razglabia dvigatelia ie bilo seriozno .Po kysno se obadih na drug razbirah pyk toi mi obiasni 4e vsi4koe nared ie normalno dolnoto syedinenie dae leko toplo i netriabvalo da byde i to gorehto .Ve4e neznam na kogo da viarvam .Ako niakoi e zapoznat s takyv problem da pihi
Да ти свалят термостата и да го отворят принодително, и да сложат нещо за да остане отворен, а след това си има устройства които могат да измерят налягането в системата при загрят двигател или просто си покарай колата

Nedkow
Мнение от diver » 26 Мар 2008 00:03
хубаво е човек да пита, ма е добре и да чете....съвсем в началото казах да провериш, дали не ти се вдървяват маркучите...Petar написа:I ohte nehto iskam da popitam dalie e normlano pri zagriat dvigatel dolnoto gumeno syedinenie koeto svyrzva zadiatora s dvigatelia dae syvsem leko toplo a gornoto gorehto zahtoto kakto pisah po gore dnes hodih nas serviz i spored maistora ako problema nee ot termostata htial da razglabia dvigatelia ie bilo seriozno .Po kysno se obadih na drug razbirah pyk toi mi obiasni 4e vsi4koe nared ie normalno dolnoto syedinenie dae leko toplo i netriabvalo da byde i to gorehto .Ve4e neznam na kogo da viarvam .Ako niakoi e zapoznat s takyv problem da pihi

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Petar
Мнение от diver » 26 Мар 2008 10:49
Имам лоша новина за теб. Ако надува, не ще да е от термостата....Виж при загряла кола кат подадеш яко газ дали в разширителния съд нещо не балбука....Petar написа:Mnogo dobre pro4etoh otna4alo kakvo napisa samo 4e niamahe kak dagi proveria pri polojenie 4e radiatora e spukan .V4era sled kato go zalepih ia zapalih naistina leko se vdyrviavat marku4ite . Dnes hte hodia dami smeniat termostata
А за маркучите, при положение, че радиатора е спукан във възможно най-високата си точка, а маркучите са по-ниско, не виждам логиката на отговора ти....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Petar
Мнение от diver » 26 Мар 2008 13:07
Моли се да не съм прав....Може да минеш и само лекия мач, гарнитура на глава + труд = 150лв, но практиката показва, че редко се разминава само с това....Пробай теста с бълбукане в разширителното казанче....Твърде вероятно, ако не си хванал проблема с липсата на вода в зародиш, да си кривнал главата (шлайф+клапани още 150лв). Интересно, не си ли забелязал липсата на парно примерно?!Petar написа:Spored men gi naduva zatova4e radiatoramie napolvina pylen s antifriz .Ina4e neznam ot kakvo drugo moje dae

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Petar
Мнение от diver » 26 Мар 2008 20:55
Това кой ти го каза?! Ако е някой от автомонтьорите дет ползваш бегай далеко....Разбира се има и варянт да влиза вода в маслото или масло във водата. Зависи къде се е сдухала....но може да вкарва само въздух който създава налягане и изхвърля течността...затова ти казах да видиш дали маркучите не се втвърдяват и дали не бълбука от някъде....Petar написа:4i to ako e garnitura za glavata hte vliza maslo v antifriza i dimni gazove .

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от proscrip » 26 Мар 2008 21:12
АБе имам и аз тука един търкалясник дето трябваше да му сменя гаринтурата на главата преди доста време - като парното започна да духа, ту топло ту студено - ама на - още така я карам, но при мен маркучите са си меки, ама пък с просто око се види че мокри на границата мужду блока и главата, ма нито загрява, нито нищо, ако чакаш да почне да меши вода и масло или обратното - ще закъснееш.
Надува ли у антифриза - сменяй гаринтура, аз си я търкалям щото мойта е на 400 и кусур хил км - ама предполагам, че като я отворя ще шлайфам и глава и блок - че може да има и язви по лицата.
А и аз я карам главно градско, без мноо зор, та си е тавряс - ма си е пък и дизел... Тъй че земи си смени гарнитурата на главата щото не видя друга вероятност. А и като чета тука последователността на заболяването - баш за 4-а кебапчета с гарнитура си.
Надува ли у антифриза - сменяй гаринтура, аз си я търкалям щото мойта е на 400 и кусур хил км - ама предполагам, че като я отворя ще шлайфам и глава и блок - че може да има и язви по лицата.
А и аз я карам главно градско, без мноо зор, та си е тавряс - ма си е пък и дизел... Тъй че земи си смени гарнитурата на главата щото не видя друга вероятност. А и като чета тука последователността на заболяването - баш за 4-а кебапчета с гарнитура си.
proscrip
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 4 госта