abe tia hubavo e s kvatraten nomer, no opredeleno ne e USA model, tuk takava kola nikoga ne se e prodavala.LordDigital написа: Ако имате голем зор ,може направо от тука да ви изпратим (САЩ) - като гледам колата е със квадратен номер което може би е причина да не може да се намерят във Европа?
Vijte malko ot bojurishte dnes Toyota Celica
ТТ-то има проблем със настройката на ЕКУто/според думите на Васил/,което сигурноjuri_galev написа:Lord samnqvam se dali i nqkoi ot prospeed shte uspee da nastroi Suprata zashtoto te ne mojaha da naglasqt tqhnoto audi tt 505 konq deto go hvaliha hvaliha puskaha go ne moja da slezne pod 12 sec na 402 metra pista a bqha golqmi nadejdite tova da stane.Sega rekorda go durji edna Porche 11,57 neshto takova sled nego e Rusenskiq COSWORD 11,97.No naistina v Prospeed ima mnogo neshta deto v Bg na drugo mqsto gi nqma,no mnogo se samnqvam dali skoro taz Supra shte izlezne na Drag.No na men licho Audito na Prospeed mi haresva napraveno e ama 1 i 2 predavka se celeha prekusvacha i gi zabavqshe tova
ще се замени с Мотек.А и не забравяй,че тази кола е ъпгрейтвана
твърде скоро за да се покаже пълният си потенциал.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мда ,той първия път като каза кво ша ползва ... 034EFI ,викам кво па е тва ,менте ли или да:) ,после се оказа ,че и неква Бета-Гама си падало бе дървена работа. За кво да октриват топлата вода ,като са представители на МОТЕК за България и предполагам покраи Ралиджийки са нагласяли доста.Guest-a написа:ТТ-то има проблем със настройката на ЕКУто/според думите на Васил/,което сигурноjuri_galev написа:Lord samnqvam se dali i nqkoi ot prospeed shte uspee da nastroi Suprata zashtoto te ne mojaha da naglasqt tqhnoto audi tt 505 konq deto go hvaliha hvaliha puskaha go ne moja da slezne pod 12 sec na 402 metra pista a bqha golqmi nadejdite tova da stane.Sega rekorda go durji edna Porche 11,57 neshto takova sled nego e Rusenskiq COSWORD 11,97.No naistina v Prospeed ima mnogo neshta deto v Bg na drugo mqsto gi nqma,no mnogo se samnqvam dali skoro taz Supra shte izlezne na Drag.No na men licho Audito na Prospeed mi haresva napraveno e ama 1 i 2 predavka se celeha prekusvacha i gi zabavqshe tova
ще се замени с Мотек.А и не забравяй,че тази кола е ъпгрейтвана
твърде скоро за да се покаже пълният си потенциал.
При всеко панижение ,обаче тва ТТ за Драг не стаа. SubFrame-то нема как да го отреже ,като прибавим и Халдекса+предниа диференциал го прави доста тежко ,отделно трансмисията му е слабичка и може много бързо да се разЦъфти ако опита да и слага достоен старт за добри времена...нищо чудно ,че никои не ги ползва тея за 1/4 миля - ма нека си играят поне опит добиват.

- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
Мда определено не е идеалната платформа.LordDigital написа:Мда ,той първия път като каза кво ша ползва ... 034EFI ,викам кво па е тва ,менте ли или да:) ,после се оказа ,че и неква Бета-Гама си падало бе дървена работа. За кво да октриват топлата вода ,като са представители на МОТЕК за България и предполагам покраи Ралиджийки са нагласяли доста.Guest-a написа:ТТ-то има проблем със настройката на ЕКУто/според думите на Васил/,което сигурноjuri_galev написа:Lord samnqvam se dali i nqkoi ot prospeed shte uspee da nastroi Suprata zashtoto te ne mojaha da naglasqt tqhnoto audi tt 505 konq deto go hvaliha hvaliha puskaha go ne moja da slezne pod 12 sec na 402 metra pista a bqha golqmi nadejdite tova da stane.Sega rekorda go durji edna Porche 11,57 neshto takova sled nego e Rusenskiq COSWORD 11,97.No naistina v Prospeed ima mnogo neshta deto v Bg na drugo mqsto gi nqma,no mnogo se samnqvam dali skoro taz Supra shte izlezne na Drag.No na men licho Audito na Prospeed mi haresva napraveno e ama 1 i 2 predavka se celeha prekusvacha i gi zabavqshe tova
ще се замени с Мотек.А и не забравяй,че тази кола е ъпгрейтвана
твърде скоро за да се покаже пълният си потенциал.
При всеко панижение ,обаче тва ТТ за Драг не стаа. SubFrame-то нема как да го отреже ,като прибавим и Халдекса+предниа диференциал го прави доста тежко ,отделно трансмисията му е слабичка и може много бързо да се разЦъфти ако опита да и слага достоен старт за добри времена...нищо чудно ,че никои не ги ползва тея за 1/4 миля - ма нека си играят поне опит добиват.
Но поне се видя,че може да се прави и тунинг
като хората,а не само с турбината до червено
в овербуст и крива като релефа на стара планина.
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Az kato ne specialist ne razbiram za6to sa se hvanali da tuningovat kola za Drag s predno, a ne zadno predavane?!?
Vsi4ki znaem, 4e RWD ili 4WD si e klasika za Drag.
Ne e li taka?!?

Vsi4ki znaem, 4e RWD ili 4WD si e klasika za Drag.
Ne e li taka?!?

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта