днес обаче един приятел ми направи забележка, ръчната да я ползвам само ако има наклон, иначе нямало смисъл, още повече че от това постоянното напрежение накрая жилото щяло да се скъса

та, вие кво ше кажете по въпроса

ме помня някога да съм ползвал ръчна за друго, освен да се връткам по завоите ;)desSs написа:тъй, научена съм винаги при паркиране да дърпам ръчната. баща ми като ми беше на гости зимата, ми каза само да не я дърпам като има сняг, щото през нощта може да замръзне /случило му се веднъж с жигулката/.
днес обаче един приятел ми направи забележка, ръчната да я ползвам само ако има наклон, иначе нямало смисъл, още повече че от това постоянното напрежение накрая жилото щяло да се скъса![]()
та, вие кво ше кажете по въпроса
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Така сте състезателите laugh.gif laugh.gif laugh.gifdiver написа:ме помня някога да съм ползвал ръчна за друго, освен да се връткам по завоите ;)desSs написа:тъй, научена съм винаги при паркиране да дърпам ръчната. баща ми като ми беше на гости зимата, ми каза само да не я дърпам като има сняг, щото през нощта може да замръзне /случило му се веднъж с жигулката/.
днес обаче един приятел ми направи забележка, ръчната да я ползвам само ако има наклон, иначе нямало смисъл, още повече че от това постоянното напрежение накрая жилото щяло да се скъса![]()
та, вие кво ше кажете по въпроса
аз примерно винаги съм си свикнал да вдигам ръчната спирачка. За зимата наистина е малко по-специфично, но съм я забравял вдигната на минусови температури и не е замръзвала. А за жилото- до сега на 2 коли съм го правил постоянно (едната вярно почти нова) , но Тойотата си беше на възраст и не ми се е късало жило. Така че ако ме питаш мене дърпай си я на воляdesSs написа:тъй, научена съм винаги при паркиране да дърпам ръчната. баща ми като ми беше на гости зимата, ми каза само да не я дърпам като има сняг, щото през нощта може да замръзне /случило му се веднъж с жигулката/.
днес обаче един приятел ми направи забележка, ръчната да я ползвам само ако има наклон, иначе нямало смисъл, още повече че от това постоянното напрежение накрая жилото щяло да се скъса![]()
та, вие кво ше кажете по въпроса
чеки ся, кво общо има автоматичката с ръчната?ALTEZZA написа:na Toyota do sega ne sam chul niakoi da se oplache che mu e zamraznala rachnata, to verno che i pochti nikoi ne ia polzva, nali vsichki sa avtomatik.
ура biggrin.gif теб те имам за един от най-разбиращите от коли във форума /дано не греша laugh.gif /, тъй че ти се доверявам biggrin.gifALTEZZA написа:inache jiloto se precakva otchno ot ne polzvane, rajciasva i posle nemojesh da go drapnesh. az moita rachna vinagi si ia polzvam i niamam nikakvi problem(kat izkluchim onova Audi).
но имаш задна при това положениеdesSs написа:ясно. ама мойта автоматичка няма "Р"newmiro написа:иначе автоматика има 'парк' опция, която е като спирачка, това е връзката.
kakav e tozi ivtomatik det niama P(park) pozicia? az takova neshto do sega ne sam vijdal.desSs написа:ясно. ама мойта автоматичка няма "Р"
Mnogo rejimnata transmisia si e kato rachnata. samo che saediniteliat e skorostite saotvetno se natiskat i prevkluchvat ot eletrodvigateli i saotvetnoto ECU. za shfiora si e kato avtomatik. ne smenia skorosti nito natiska saedinitel.ALTEZZA написа:kakav e tozi ivtomatik det niama P(park) pozicia? az takova neshto do sega ne sam vijdal.desSs написа:ясно. ама мойта автоматичка няма "Р"
sega se zagledah na BG stranicata na Toyota. tam za Yaris predlagat niakva "Многорежимна трансмисия". tova pak chudo kakvo e?
za USA ima samo rachnti i avtomatici. izkluchenie sa transmisiite na Hybrid-ite, i edna stranna transmisia det biaha pusnali predi niakolko godini na MR2-kite, rachni skorosti transmisia, no s avtomatiziran ambriaj i prevkluchvane, no i te si imat "P" pozicia.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта