Здравейте,
След като ми пристигна новата генерация за МР-а и я сложихме се оказа, че почти опира в гърнето. Тя е от 4 към 2 към 1. За съжаление не съм снимал точно как стои, но няма как да се направи нормален преход към гърнето. И тъй като то самото е взело да здава багажа, реших, че може би сега е най-удачния момент да го сменя.
С майстора обсъждахме една идея, която обаче искам да обсъдя с вас, защото вашето мнение е по-меродавно. Та идеята е да се разклони последната тръба и да се сложат от двете страни малки резонансни гърнета (разбрах, че има някакви плоски около 30 см. дълги). Сигурно знаете, но аз да кажа - на МР-а има само едно гърне и точно него искам да заместя.
В общи линии това ни е идеята, но притесненията ми са следните:
1. Дали това ще повлияе на изходящите газове, защото ако ги спира по някакъв начин и спъва колата язък за генерацията. В крайна сметка я купих, точно защото е с по-голям диаметър за да си ходят газовете спокойно.
2. Ако няма да пречат на газовете, то достатъчно ли ще заглушават, защото вече съм спиран от движение за каране без гърне.
3. Ако идеята е добра - какви гърнета ще ми препоръчате да взема.
Предварително благодаря на всички за идеите и мненията.
P.S. Тъй като видях, че Oscar de la Hoya е имал същия проблем, съм му писал за отзиви след смяната с гърнето от Мерцедеса. Но ми се иска да чуя мнението ви за идеята с две гърнета.
Ето какво представлява и генерацията:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0199000323
Веско
Идея за гърне на MR2 AW11
Ако MR e само с едно ауспухово гърне, то ще е най-добре да си сложиш оригинално по размери, например на Walker или на BOSAL.
Ako си решил да минеш на по-ефтин вариант, използвай гърнета на АSPO. Те са БГ, алуминизирани, и се държат много прилично за 2-3 г. напред.
Ако все пак решиш да сложиш две гърнета (каквито и да са те), то разстоянието, от разклонението до всяко едно до тях, го направете да е равно.
Успех!
Ako си решил да минеш на по-ефтин вариант, използвай гърнета на АSPO. Те са БГ, алуминизирани, и се държат много прилично за 2-3 г. напред.
Ако все пак решиш да сложиш две гърнета (каквито и да са те), то разстоянието, от разклонението до всяко едно до тях, го направете да е равно.
Успех!

За съжаление когато преди ходих в АСПО да ми сменят меката връзка ми казаха, че такова гърне нямат и не могат да се сетят какво друго може да се сложи. Точно затова питам тук, евентуално някой принципно да каже какво може да се измисли.
Идеята ми е да се отпуши системата, но и да бъде достатъчно обезшумена. Въпросът е дали да са проходни гърнетата или резонансни, дали да е 1 или 2, и кой тип обешумява повече (като ми е ясно, че е за сметка на безпрепядсвтеното излизане на газовете)?
Така също ми трябва съвет - тъй като в момента колата не може да се кара така без гърне, какво да направя за да ми кажат какво гърне е най-подходящо? Да го сваля и да го карам по съответните сервизи/магазини или просто да му взема мерките и да търся нещо което което е с такива размери (или 2 които сумарно да имат същия обем)?
@Хорейшио: ти казваш "Ако все пак решиш да сложиш две гърнета (каквито и да са те), то разстоянието, от разклонението до всяко едно до тях, го направете да е равно." но при мен двигателят е от едната страна и със сигурност не мога да ги направя на равни разстояния. Това че ще едното ще по-далеч от другото какво отражение би дало?
Идеята ми е да се отпуши системата, но и да бъде достатъчно обезшумена. Въпросът е дали да са проходни гърнетата или резонансни, дали да е 1 или 2, и кой тип обешумява повече (като ми е ясно, че е за сметка на безпрепядсвтеното излизане на газовете)?
Така също ми трябва съвет - тъй като в момента колата не може да се кара така без гърне, какво да направя за да ми кажат какво гърне е най-подходящо? Да го сваля и да го карам по съответните сервизи/магазини или просто да му взема мерките и да търся нещо което което е с такива размери (или 2 които сумарно да имат същия обем)?
@Хорейшио: ти казваш "Ако все пак решиш да сложиш две гърнета (каквито и да са те), то разстоянието, от разклонението до всяко едно до тях, го направете да е равно." но при мен двигателят е от едната страна и със сигурност не мога да ги направя на равни разстояния. Това че ще едното ще по-далеч от другото какво отражение би дало?
А иначе питай представителите за WALKER и BOSAL. Там няма начин да не се намери нещо сходно, което да ти свърши работа.
В предвид снимките и това което си написал "След като ми пристигна новата генерация за МР-а и я сложихме се оказа, че почти опира в гърнето. Тя е от 4 към 2 към 1. " мнението ми е за: СЛЕД единичната тръба, и от там вече разстоянието да е едно и също. Като 2 гърнета трябва почти да съотвестват на 1 едното, което е оригиналното - за да са с едно и също съпротивление и обезшумяване.

В предвид снимките и това което си написал "След като ми пристигна новата генерация за МР-а и я сложихме се оказа, че почти опира в гърнето. Тя е от 4 към 2 към 1. " мнението ми е за: СЛЕД единичната тръба, и от там вече разстоянието да е едно и също. Като 2 гърнета трябва почти да съотвестват на 1 едното, което е оригиналното - за да са с едно и също съпротивление и обезшумяване.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта