... Вчера ми се повредиха чистачките! Миналата есен си смених моторчето и уж всичко беше наред... Всъщност проблема е странен, моторчето не е спряло да работи, а просто... обърна посоката! И сега ходът на чистачките е наобратно, крайно изключено положение е горе , а като ги включа слизат надолу... Интересно дали проблема е механичен, или елекрически...
... оставих колата на един приятел, ще я погледне и ще ми каже за какво става дума! Сега съм един "дървен" гъзар, с чистачки нагоре...
Странна работа...
Елементарно Уотсън.
Свяляш моторчето на чистачките - отхлабваш гайката, която дърши рамото, напасваш, пробваш и така докато го докараш. Другият вариянт е да намериш друго моторче и по него да напаснеш.
Дано не са ти изядени шлиците като е превъртяло.
Ако не може да намериш моторче може да напаснем по това на разглобената АЕ92, но според мен първия вариант е по-бърз и лесен.
Свяляш моторчето на чистачките - отхлабваш гайката, която дърши рамото, напасваш, пробваш и така докато го докараш. Другият вариянт е да намериш друго моторче и по него да напаснеш.
Дано не са ти изядени шлиците като е превъртяло.
Ако не може да намериш моторче може да напаснем по това на разглобената АЕ92, но според мен първия вариант е по-бърз и лесен.
Честно казано шлиците леко са изядени, което не ме изненадва, иначе нямаше как да превъртят... Но така като разгледах, по-скоро са изядени самите рамена, които държат перата...bad_dog написа:Елементарно Уотсън.
Свяляш моторчето на чистачките - отхлабваш гайката, която дърши рамото, напасваш, пробваш и така докато го докараш. Другият вариянт е да намериш друго моторче и по него да напаснеш.
Дано не са ти изядени шлиците като е превъртяло.
Ако не може да намериш моторче може да напаснем по това на разглобената АЕ92, но според мен първия вариант е по-бърз и лесен.
Аз съм дал колата на един приятел, който ми я обслужва... Самият той кара Селика, но иначе работи в сервиз на Про Мобил... Имам за смяна преден и заден тампон, поръчах ги и ги купих от ТМ Ауто и днес ще ми ги смени, след което ще се позанимава и с моите прословути чистачки... Ще видим какво ще излезе на финала и ако се наложи да сменям отново моторчето ще пробваме това, което имаш от АЕ92... Иначе може да се наложи да си потърся и нови рамена, ако са изядени много...
Няма проблем, намират се отвреме навреме обяви за продажба на Карина на части, аз така си го взех това моторче, старото чегърташе много дразнещо и си беше за смяна... Но все пак хубаво ще е, ако се окаже, че от по-старите модели също стават, т.е. много по-лесно ще намеря, ако се наложи да го сменям отново...bad_dog написа:Онова от 92-ката не се продава - просто може да го ползваме за мярка - да се напасне точно - 99% съм сигурен, че са еднакви. Иначе е проба-грешка, което в моя случай с АЕ86 беше по-бързия метод (3 опита до успех)![]()
![]()
Благодаря за съветите и готовността за помощ!

Проблемът се е оказал механичен, нагласили са чистачките по-добре. отколкото бяха преди... сега остава да са стабилни, превъртането да не се е оказало фатално и няма да се налага да сменям нищо!bad_dog написа:Онова от 92-ката не се продава - просто може да го ползваме за мярка - да се напасне точно - 99% съм сигурен, че са еднакви. Иначе е проба-грешка, което в моя случай с АЕ86 беше по-бързия метод (3 опита до успех)![]()
![]()
Дано!bad_dog написа:Сигурен съм, че ако са го затегнали добре няма да има проблеми![]()
![]()
Смених и тампоните с оригинални Toyo, а при огледа се е оказало, че трябва да сменям и външните накрайници на кормилната рейка, имали луфт и потропвало... Току що говорих с ТМ Ауто, сената е 90 лв., т.е. 180 лв. двата... Мамма миа, дойде ми леко в повече след като дадох 300 лв за смяната на тампоните... Но както се казва, като не ти изнася не карай! Да, ама на мен ми се кара и ще сменям веднага, че да не стане по-лошо...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 9 госта