Yaris vs Polo vs C3
Благодаря за мненията и съветите!
Погледнах в нета Suzuki Ignis. Впечатлен съм от характеристиките и оборудването, особенно на модела 1.3VVT - 4х4. Цената му е доста поносима за автомобил 4WD със всичките екстри на Toyota Terra + алуминиеви джанти и фарове за мъгла в стандартното оборудване. Даже ако ги поръчам към Toyota допълнително - тя ще излезе по-скъпа. Освен това е с по-голям клиренс, на което жена ми силно ще се зарадва - да го качва на тротоара по-лесно (това и е голям проблем и все се дърпаме като джаска Реното в бордюра). Само не знам колко е надежден(здрав) и как стоят нещата със сервиза и резервните части. До колкото разбрах го сглобявали в Унгария и съм леко резервиран към автомобили правени и в бившия соц.лагер (изключние може би правят чехите). Ще ми е интересно ако някой сподели впечатление от този модел или отзиви от негови приятели и познати. Рядък екземпляр е.

Погледнах в нета Suzuki Ignis. Впечатлен съм от характеристиките и оборудването, особенно на модела 1.3VVT - 4х4. Цената му е доста поносима за автомобил 4WD със всичките екстри на Toyota Terra + алуминиеви джанти и фарове за мъгла в стандартното оборудване. Даже ако ги поръчам към Toyota допълнително - тя ще излезе по-скъпа. Освен това е с по-голям клиренс, на което жена ми силно ще се зарадва - да го качва на тротоара по-лесно (това и е голям проблем и все се дърпаме като джаска Реното в бордюра). Само не знам колко е надежден(здрав) и как стоят нещата със сервиза и резервните части. До колкото разбрах го сглобявали в Унгария и съм леко резервиран към автомобили правени и в бившия соц.лагер (изключние може би правят чехите). Ще ми е интересно ако някой сподели впечатление от този модел или отзиви от негови приятели и познати. Рядък екземпляр е.

Абе при всички положения, ще е по-добре от рендето...;)joney написа:Благодаря за мненията и съветите!![]()
Погледнах в нета Suzuki Ignis. Впечатлен съм от характеристиките и оборудването, особенно на модела 1.3VVT - 4х4. Цената му е доста поносима за автомобил 4WD със всичките екстри на Toyota Terra + алуминиеви джанти и фарове за мъгла в стандартното оборудване. Даже ако ги поръчам към Toyota допълнително - тя ще излезе по-скъпа. Освен това е с по-голям клиренс, на което жена ми силно ще се зарадва - да го качва на тротоара по-лесно (това и е голям проблем и все се дърпаме като джаска Реното в бордюра). Само не знам колко е надежден(здрав) и как стоят нещата със сервиза и резервните части. До колкото разбрах го сглобявали в Унгария и съм леко резервиран към автомобили правени и в бившия соц.лагер (изключние може би правят чехите). Ще ми е интересно ако някой сподели впечатление от този модел или отзиви от негови приятели и познати. Рядък екземпляр е.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Да ти кажа честно, не съм много запознат точно с този модел. Смисъл Сузуки е, най-вероятно е добро като качество, но все пак имам едно наум. Еми така де, "джип"-че, с повече екстри да струва по-малко от Ярис-чето... Иначе относно другите ти колебания - за Ситроен забравиjoney написа:Благодаря за мненията и съветите!![]()
Погледнах в нета Suzuki Ignis. Впечатлен съм от характеристиките и оборудването, особенно на модела 1.3VVT - 4х4. Цената му е доста поносима за автомобил 4WD със всичките екстри на Toyota Terra + алуминиеви джанти и фарове за мъгла в стандартното оборудване. Даже ако ги поръчам към Toyota допълнително - тя ще излезе по-скъпа. Освен това е с по-голям клиренс, на което жена ми силно ще се зарадва - да го качва на тротоара по-лесно (това и е голям проблем и все се дърпаме като джаска Реното в бордюра). Само не знам колко е надежден(здрав) и как стоят нещата със сервиза и резервните части. До колкото разбрах го сглобявали в Унгария и съм леко резервиран към автомобили правени и в бившия соц.лагер (изключние може би правят чехите). Ще ми е интересно ако някой сподели впечатление от този модел или отзиви от негови приятели и познати. Рядък екземпляр е.

-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Аз лично не бих имал притеснение за чешката сглобка, Шкода беше колата с най-добрата сглобка навремето (не казвам най-добрия конструктивно автомобил). Пък и хората правят коли отдавна, знам че японската сгобка би било по-добре но мисля че за цената би трябвало да си струва.joney написа:Благодаря за мненията и съветите!![]()
Погледнах в нета Suzuki Ignis. Впечатлен съм от характеристиките и оборудването, особенно на модела 1.3VVT - 4х4. Цената му е доста поносима за автомобил 4WD със всичките екстри на Toyota Terra + алуминиеви джанти и фарове за мъгла в стандартното оборудване. Даже ако ги поръчам към Toyota допълнително - тя ще излезе по-скъпа. Освен това е с по-голям клиренс, на което жена ми силно ще се зарадва - да го качва на тротоара по-лесно (това и е голям проблем и все се дърпаме като джаска Реното в бордюра). Само не знам колко е надежден(здрав) и как стоят нещата със сервиза и резервните части. До колкото разбрах го сглобявали в Унгария и съм леко резервиран към автомобили правени и в бившия соц.лагер (изключние може би правят чехите). Ще ми е интересно ако някой сподели впечатление от този модел или отзиви от негови приятели и познати. Рядък екземпляр е.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Всъщност завода на Шкода е най-новия и най-модерния на VAG и кат гледам добре са им направени таратайките.jamie написа:Пич, чешката е била стока ама сравнена с руската, сръбската и румънската....
Сглобката има значение и то какво ! Особено при коли на възраст - виж, за нови ако разликата в цената е дебела - може да се преглътне.
Отнисно сглобките.
Да си кажа право - съвсем съм се объркал. Бих се доверил може би единствено, че нещо е направено както трябава ако наистина е правено в Япония или Южна Корея. Може да е еретично за наякои от Вас, но хайде да поразсъждаваме малко. Единствено в Япония и Ю.Корея от азиатските "тигри" хората работят защото са възпитани да работят съвестно и защото работят японци и корейци. Предполагам, че във нито една от европейските страни (без бившия соц.лагер) на конвейрите в заводите, било в Англия, Германия, Франция и т.н.т не работят англичани, германци, французи .... а там се трудят индийци, пакистанци, мароканци, алжирци,турци и др. Във този аспект на размисли дори бихме могли да кажем, че тех. кадри в бившите соц.страни са далеч по-подготвени и можещи от изброените по-горе. Това обаче не се отнася според мен за бившия СССР. Не,че "братята" не са можещи, но манталитета, който трудно се променя за 20 год им е друг. За това аз съм ги зачертал изобщо, като производител на каквато и да било техника. Друг е въпросът ако говорим за водка ( и то не всяка), мафия или героични дела. Много от компаниите изнесоха своите производства предимно в Китай и Турция заради евтината работна ръка. След време на пазарите на возила в Европа ще се появят и други "тигри" ( по мое скромно мнение - Индия, Китай и Виетанам), но за сега всичко сглобено там го гледам подозрително и с 2-3 на ум.
Та може ли някой да ми посочи един модел на автомобил сглобен ама наистина в Япония или Ю.Корея и да е на примлива цена, като за българи?
Да си кажа право - съвсем съм се объркал. Бих се доверил може би единствено, че нещо е направено както трябава ако наистина е правено в Япония или Южна Корея. Може да е еретично за наякои от Вас, но хайде да поразсъждаваме малко. Единствено в Япония и Ю.Корея от азиатските "тигри" хората работят защото са възпитани да работят съвестно и защото работят японци и корейци. Предполагам, че във нито една от европейските страни (без бившия соц.лагер) на конвейрите в заводите, било в Англия, Германия, Франция и т.н.т не работят англичани, германци, французи .... а там се трудят индийци, пакистанци, мароканци, алжирци,турци и др. Във този аспект на размисли дори бихме могли да кажем, че тех. кадри в бившите соц.страни са далеч по-подготвени и можещи от изброените по-горе. Това обаче не се отнася според мен за бившия СССР. Не,че "братята" не са можещи, но манталитета, който трудно се променя за 20 год им е друг. За това аз съм ги зачертал изобщо, като производител на каквато и да било техника. Друг е въпросът ако говорим за водка ( и то не всяка), мафия или героични дела. Много от компаниите изнесоха своите производства предимно в Китай и Турция заради евтината работна ръка. След време на пазарите на возила в Европа ще се появят и други "тигри" ( по мое скромно мнение - Индия, Китай и Виетанам), но за сега всичко сглобено там го гледам подозрително и с 2-3 на ум.
Та може ли някой да ми посочи един модел на автомобил сглобен ама наистина в Япония или Ю.Корея и да е на примлива цена, като за българи?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта