


изхвърлям мотора - на лято с нов,надявам се дарко
Предполагам е спукан където се навиват болтовете на главата. Не става ли да се набият тръби, заварка и да се нареже нова резба?!group4dam написа:и за да е пълна тъпотията при слагането на гарнитурата излезе че блока е пукнат на 2 места![]()
![]()
![]()
изхвърлям мотора - на лято с нов,надявам се дарко
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
намерих една в София ама изчезна обявата а и ми писна да се занимавам с тоя умрелия мотор -- ако ще купувам мотор ще е МК3jamie написа:Ебаси приключението !
1еС мотор - от стара Камри.
Ай сега глупости!jamie написа:......... щото не знам читав варненски сервиз досега laugh.gif
точно там, но от резбата тръгвали две големи пукнатини и брада - неставаdiver написа:Предполагам е спукан където се навиват болтовете на главата. Не става ли да се набият тръби, заварка и да се нареже нова резба?!group4dam написа:и за да е пълна тъпотията при слагането на гарнитурата излезе че блока е пукнат на 2 места![]()
![]()
![]()
изхвърлям мотора - на лято с нов,надявам се дарко
maggkrabar написа:защо постоянно повтаряш, че части няма? можеш ли да дадеш тойотските номера на частите да видя дали не мога да ти помогна. провери ли в ТМ Ауто за части?
имаш ли представа на какво слагат надлъжни S-киXeku написа:Tова 2S-а на Камрито ли е? Бях пропуснал момента, че този е напречен, възможно е при завъртането му на 90 градуса, да се наложат някои допълнителни преработки - тампони, дросел, кабели...
За подобно напасване на 4AGE има много информация, ама при S-двигателите едва ли много хора са се занимавали с тази процедура.
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot], Majestic-12 [Bot] и 8 госта