LEXUS, няма смисъл да водим един и същи спор отново. Само за справка, Приуса се кара като нормална кола, от един човек. В същото време Lexus IS220d дава подобен разход (около 7) и се кара доста по-диво, от повече хора, не мисля че сравнението е удачно. Ако се прави състезание с цел икономии предполагам, че Приус ще спечели пред други автомобили от неговия клас, но какъв е смисъла. Идеята е да се ползва в нормалния живот, като нормален автомобил. Иначе ставаме герои от историите на колегата от Ауди форума - мисля Бруно беше.LEXUS написа:Не,хибридите са много по-икономични от бензиновите коли,на градско дса по-икономични и от дизелите, на извънградско са сходни.Служебните ви коли е ясно как се карат,не както той ще кара личната си за всеки случай.Служебните се гонят много и щом Приус харчи толкова малко,значи един служебен дизел ще харчи повече.Това е ясно....
Някой да има оплаквания от Prius
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
altezza извинявай за глупавия въпрос...в сервиз ли работиш???,ALTEZZA написа:vodiat go okolo 1300kg
no che da pridobiesh po realna predstava v tova kolko po tejki sa hibridite, normalno Camry LE, 4 cilindrovo, avtomatik e 1500kg. Camry Hybrid e 1670kg.
kolkoto do bateriite, ne sam siguren kakvi pari sa, no chestno kazano do sega ne sam sreshtnal niakoi Prius det da ima nujda ot nova bateria. btw, v USA Prius se prodava ot 2001.
Оторизиран Тойота механик....rudolf написа:altezza извинявай за глупавия въпрос...в сервиз ли работиш???,ALTEZZA написа:vodiat go okolo 1300kg
no che da pridobiesh po realna predstava v tova kolko po tejki sa hibridite, normalno Camry LE, 4 cilindrovo, avtomatik e 1500kg. Camry Hybrid e 1670kg.
kolkoto do bateriite, ne sam siguren kakvi pari sa, no chestno kazano do sega ne sam sreshtnal niakoi Prius det da ima nujda ot nova bateria. btw, v USA Prius se prodava ot 2001.
ПП: Не забрасяйте че Приуса разполага с вътрешното пространство на Камри ! Това НЕ Е малка кола, не я сравнявайте с Корола примерно.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Е тука се начетох на рекламни брошури. Истината е че Приус не е точно това което се описва в брошурите, наистина като най-технологичния автомобил на Тойота предполагам че и най-добре сглобения. НО има едно голямо но искам да ви запитам какво става когато решите да си пуснете климатика на Приуса нали не си мислите че той кара на батерия? Ами зимата капацитета на акумулаторите как мислите дали е еднакъв с този през топлите сезони?
Ако човека иска да гъзарее ама аз не бих заложил на Приус. Преди година БМВ изкараха една платформа с която искаха да покажат че по-обикновенните коли могат да са икономични (така наречения милд хибрид мисля) всички товарещи мотора агрегати са електрически и работят само когато има нужда (усилвателя на волана, водната помпа и т.н.) и ако са успяли да го приложат напрактика и то на дизелов автомобил аз бих предпочел това например едно 320d с 150 к.с. и тази система ще прави не лош разход в града и ще лети като самолет по магистралата. А това за саждите има си филтри за тази работа щото и аз да попитам дали на всички ви работят читаво катализаторите?
Ако човека иска да гъзарее ама аз не бих заложил на Приус. Преди година БМВ изкараха една платформа с която искаха да покажат че по-обикновенните коли могат да са икономични (така наречения милд хибрид мисля) всички товарещи мотора агрегати са електрически и работят само когато има нужда (усилвателя на волана, водната помпа и т.н.) и ако са успяли да го приложат напрактика и то на дизелов автомобил аз бих предпочел това например едно 320d с 150 к.с. и тази система ще прави не лош разход в града и ще лети като самолет по магистралата. А това за саждите има си филтри за тази работа щото и аз да попитам дали на всички ви работят читаво катализаторите?
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Батриите са с 8 години гаранция НО за да постигнат тази гаранция от Тойота са "скопили" батериите да се зареждат до 80% и да се разреждат до 60% от капацитета им, поради тази причина Приус може да мине само 2 км. на електродвигател.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Scott,аз тия линкове,които дадох са за real life шофиране,т.е нормално ежедневно шофиране,там е подробно обяснено.Нарочно съм дал и няколко източника.Факт е,че Приус е най-икономичен в класа,дори при нормално ежедневно шофиране.Ами по-икономичен е от едно БМВ 118d,а техният дизел е много добър.Така че Приус е чудесна покупка и човека няма да сбърка,това е една икономична кола с най-висока технология.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Klimatika v rejim na ohlajdane raboti samo na tok. Kakto i servo usiilvatelia na volana. Otoplenieto e ot toplinata kakto na motora, taka i na transmisiata s eletrodvigatelite, no pompata koiato dviji kolata e elektricheska i raboti i pri sprial dvigatel. Dvigateliat i nai-veche katalizatora vinagi se podarja v rabotna temperatura za da sa efektivni.PESHO OT MARS написа:Е тука се начетох на рекламни брошури. Истината е че Приус не е точно това което се описва в брошурите, наистина като най-технологичния автомобил на Тойота предполагам че и най-добре сглобения. НО има едно голямо но искам да ви запитам какво става когато решите да си пуснете климатика на Приуса нали не си мислите че той кара на батерия? Ами зимата капацитета на акумулаторите как мислите дали е еднакъв с този през топлите сезони?
Ако човека иска да гъзарее ама аз не бих заложил на Приус. Преди година БМВ изкараха една платформа с която искаха да покажат че по-обикновенните коли могат да са икономични (така наречения милд хибрид мисля) всички товарещи мотора агрегати са електрически и работят само когато има нужда (усилвателя на волана, водната помпа и т.н.) и ако са успяли да го приложат напрактика и то на дизелов автомобил аз бих предпочел това например едно 320d с 150 к.с. и тази система ще прави не лош разход в града и ще лети като самолет по магистралата. А това за саждите има си филтри за тази работа щото и аз да попитам дали на всички ви работят читаво катализаторите?
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Има си филтри,но тези филтри оскъпяват колите.Пита, аз кое е по-логичното и екологично решение-Да направиш кола ,която замърсява минимално или не замърсява,или да правиш кола с дизелов двигател,технология на 1 век,който замърсяваМНОГО,не само със сажди!!!и да пречистваш един такъв мръсен двигател и да го оскъпяваш с филтри.Нещо логиката ти липсва,затова японците правят чисти хибриди,а не пречистват мръсни дизели.Както пише в "Пътят на Тойота" ,по точно както казва главният инженер при разработването на Лексус през 87-ма година,за да направят Лексус най-безшумната кола,по-безшумна от Мерцедес Бенц,който е бил еталон за луксозни коли тогава,пътят не е в увеличаване на изолацията на купето и повишаване на теглото,оттам и на разхода и динамичните показатели,а пътят е в направата на по-безшумен двигател чрез по-малко допуски и хлабини и по-съвършенни и точни машини за изработката му.По това време Тойота има наи-прецизните машини в света за изработка на двигатели,въпреки това Сузуки прилага принципа Кайзен,т.е. непрекъснато усъвършенстване и успява.Лексус изкарват автомобили с най-безшумните двигатели и с най-ниски вибрации,най-балансирани.Всичко това става именно защото не е подходено повърхностно-чрез прибавяне на маса/изолация/ към по-шумен двигател.Аналогичен е случаят с Приус.PESHO OT MARS написа: А това за саждите има си филтри за тази работа щото и аз да попитам дали на всички ви работят читаво катализаторите?
А саждите при дизелите са много сериозен проблем,както и букета от други токсични вещества,които изпускат,колкото и да се пречистват с филтри,които както казах оскъпяват колата,без да имат голямо влияние.Дори и с най-модерни филтри всички дизели замърсяват със сажди,дори в намален обем,отделно и със серни окиси и т.н..
Никога дизел не може да бъде сравнен с хибрид от гледна точка на екологичен импакт.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Формално - преди 11. Масовите продажби са от 2004та насам.
* За Калифорния гаранцията е 240 000 км или 10 години ...
това е било в началото ('97).A main problem was the longevity of the battery, which needed to be between 7 to 10 years.
Това са сегашните очаквания.In the U.S., the battery pack of the 2004 Prius is warranted for 160,000 km (100,000 miles) or 8 years, although Toyota has stated that they expect it to last 15 years.
* За Калифорния гаранцията е 240 000 км или 10 години ...
По информация на електронното издание http://www.dailytech.com едно такси Тойота Приус е изминало във Ванкувър 400 000 км за 2 години. Двамата му собственици се хвалят, че са сипвали от 10 до 15 литра бензин за 12 часова смяна, в сравнение с 35 до 55 литра при обикновените таксита. За тези 400 хил. км. те са имали с 1/3 по-малко разходи по поддръжката, в сравнение с други автомобили, а хибридното задвижване изобщо не се е повреждало.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] и 4 госта