Въпрос за Корола
Въпрос за Корола
Здравейте,
В момента съм в процес на търсене на Корола 98-99 г.
Не разбирам много много от коли и затова се обръщам към Вас с молба за съвет.
Прегледах темата "Съвети при покупка на Корола Е11 (1997-2001 год)" - много полезна тема, но линка, който е даден за проверка на VIN, не ми изкара нищо за номера на една корола.
Та днес ходих да гледам тази корола:
http://www2.mobile.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
VIN : JT172EEB107011397
Направи ми впечатление, че волана е силно износен (направо нямаше парчета от облицовката му). Маншона (незнам дали така се казва точно) на скоростния лост също беше силно износен, направо беше протъркан и прокъсан на места. Салона също беше силно захабен.
Иначе отвън изглеждаше добре. Направи ми впечатление, че надписа Toyota на прозорците отляво беше от външната страна, а отдясно от вътрешната. Нормално ли е това?
Иначе двигателя реботеше според мен равномерно.
Имаше и някакъв теч на масло, но неможах да определя от къде е.
Според продавача колата е на 200к километра "реални".
Някой може ли да ми каже как да разчета VIN - а?
Също така ако може да ми кажете нормално ли е корола на 200к да е с толкова силно износени волан и скоростен лост? Доколкото съм чел Toyota използват качествени материали..., ако това е така, значи колата е на доста повече отколкото пише...
Благодаря Ви предварително за помощта.
В момента съм в процес на търсене на Корола 98-99 г.
Не разбирам много много от коли и затова се обръщам към Вас с молба за съвет.
Прегледах темата "Съвети при покупка на Корола Е11 (1997-2001 год)" - много полезна тема, но линка, който е даден за проверка на VIN, не ми изкара нищо за номера на една корола.
Та днес ходих да гледам тази корола:
http://www2.mobile.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
VIN : JT172EEB107011397
Направи ми впечатление, че волана е силно износен (направо нямаше парчета от облицовката му). Маншона (незнам дали така се казва точно) на скоростния лост също беше силно износен, направо беше протъркан и прокъсан на места. Салона също беше силно захабен.
Иначе отвън изглеждаше добре. Направи ми впечатление, че надписа Toyota на прозорците отляво беше от външната страна, а отдясно от вътрешната. Нормално ли е това?
Иначе двигателя реботеше според мен равномерно.
Имаше и някакъв теч на масло, но неможах да определя от къде е.
Според продавача колата е на 200к километра "реални".
Някой може ли да ми каже как да разчета VIN - а?
Също така ако може да ми кажете нормално ли е корола на 200к да е с толкова силно износени волан и скоростен лост? Доколкото съм чел Toyota използват качествени материали..., ако това е така, значи колата е на доста повече отколкото пише...
Благодаря Ви предварително за помощта.
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Калъфите за волан силно го състаряват и протъркват. Затова протриването на волана не винаги означава безброй изминати килиметри.
За декодирането на рамата: В полето модел неправилно си въвел Corolla. Трябвало е да въведеш кодовото означение за модел (букви и цифри), изписано на табелката на производителя.
За декодирането на рамата: В полето модел неправилно си въвел Corolla. Трябвало е да въведеш кодовото означение за модел (букви и цифри), изписано на табелката на производителя.
sluchaen_fen в темата за избор на Корола Е11 написа:VIN = Venicle Identification Number = Идентификационен номер на МПС = Номер на рама (шаси) на МПС
On-line VIN-decoder
http://www.framno.org/
В полето „VIN:“ се попълва номера на рамата, който има точно 17 позиции.
В полето „Model:“ се попълва кодовото означение на модела, изписано на алуминиевата табелка на производителя. Табелката на производителя е алуминиевия етикет в двигателния отсек и може да се види на снимка 135 от файла BG-user_manual_Corolla_1999. Пример за кодово означение на модела: EE111L-ALMDKW.
Ако в полето „Model:“ се попълни „Carina“, „Corolla“, „Avensis“ или друго подобно име на модел Тойота, декодера няма да сработи.
Натиска се бутон "Submit" и декодера показва информацията за Тойотата.
Декодирането на номер на рама на Тойота Корола при кодово означение на модела EE111L-ALMDKW (изписано на алуминиевата табелка на производителя), ще даде следната информация:
Model: EE111L-ALMDKW
Modification: 033 (1997.04 - 1999.10) (период, в който е произвеждана каросерията)
Frame No: EE111-ххххххх (1999.01) (производство м. януари 1999 год.)
Catalog code: 153540 (Corolla hb/lb)
Engine: 4EFE - 1300cc 16-valve dohc efi
Body: LB - Liftback
Grade: TERRA - Terra type
Atm,mtm: MTM - Manual transmission
Gear shift type: 5F - Mtm,5-speed floor shift
Product: JPP - Produced at tmc (японска сглобка)
Driver's position: LHD - Left-hand drive vehicles (ляв волан)
Забележка: „ххххххх“ са последните 7 цифри от номера на рамата. Тази информация по подразбиране се показва в табличен вид. Ако желаете да копирате тази информация във вид на текст, то след въвеждането на данните (номера на рамата и кодовото означение на модела) трябва предварително да селектирате "Plain" в менюто "Vehicle Info" и след това да натиснете бутон "Submit".
Аз имам такава, но е с мотор 1.3, който въобще не е слаб въпреки, че е комби, а да не говорим за 1.6 /макар, че не разбрах защо тази на линка да е 1.6./ Е стига да не си с амбиции на състезател.
Струва ми се обаче, че цената е малко съмнително ниска, което се потвърждава и от вътрешното състояние както си го описал. Това дори да не означава много километри, означава мурдарско отношение към колата, което в повечето случаи е по зле от многото километри. Не се лъжи по външния вид.
Иначе този модел е перфектен, за две години само масла и филтри + една биалетка, но то по тези пътища....
Струва ми се обаче, че цената е малко съмнително ниска, което се потвърждава и от вътрешното състояние както си го описал. Това дори да не означава много километри, означава мурдарско отношение към колата, което в повечето случаи е по зле от многото километри. Не се лъжи по външния вид.
Иначе този модел е перфектен, за две години само масла и филтри + една биалетка, но то по тези пътища....
Благодаря на всички за отговорите.
Огледах още няколко королки, които бяха по-запазени, така че тази явно не си заслужава.
Това което ми направи впечатление, че тези които не бяха измити имаха теч на масло някъде под двигателя, а и също на капака на двигателя имаше засъхнало масло. Само на една нямаше видим теч, но тя бък беше с измит двигател.
Дали това е нормално за королата?
А също ми направи впечатление, че само един хечбек намерих а другите бяха все комбита.
Направи ми впечатление, че комбитата са произведени в Япония, а хечбека - в Англия. Дали комбитата се правят само в япония или просто на такива съм попаднал.
Благодаря още веднъж на всички за мненията
Огледах още няколко королки, които бяха по-запазени, така че тази явно не си заслужава.
Това което ми направи впечатление, че тези които не бяха измити имаха теч на масло някъде под двигателя, а и също на капака на двигателя имаше засъхнало масло. Само на една нямаше видим теч, но тя бък беше с измит двигател.
Дали това е нормално за королата?
А също ми направи впечатление, че само един хечбек намерих а другите бяха все комбита.
Направи ми впечатление, че комбитата са произведени в Япония, а хечбека - в Англия. Дали комбитата се правят само в япония или просто на такива съм попаднал.
Благодаря още веднъж на всички за мненията
Re: Въпрос за Корола
Комби от Италия е кофти комбинация. Течове не трябва да има грам. Според описанието ти тая кола е поне на 500000км....blade написа:Здравейте,
В момента съм в процес на търсене на Корола 98-99 г.
Не разбирам много много от коли и затова се обръщам към Вас с молба за съвет.
Прегледах темата "Съвети при покупка на Корола Е11 (1997-2001 год)" - много полезна тема, но линка, който е даден за проверка на VIN, не ми изкара нищо за номера на една корола.
Та днес ходих да гледам тази корола:
http://www2.mobile.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
VIN : JT172EEB107011397
Направи ми впечатление, че волана е силно износен (направо нямаше парчета от облицовката му). Маншона (незнам дали така се казва точно) на скоростния лост също беше силно износен, направо беше протъркан и прокъсан на места. Салона също беше силно захабен.
Иначе отвън изглеждаше добре. Направи ми впечатление, че надписа Toyota на прозорците отляво беше от външната страна, а отдясно от вътрешната. Нормално ли е това?
Иначе двигателя реботеше според мен равномерно.
Имаше и някакъв теч на масло, но неможах да определя от къде е.
Според продавача колата е на 200к километра "реални".
Някой може ли да ми каже как да разчета VIN - а?
Също така ако може да ми кажете нормално ли е корола на 200к да е с толкова силно износени волан и скоростен лост? Доколкото съм чел Toyota използват качествени материали..., ако това е така, значи колата е на доста повече отколкото пише...
Благодаря Ви предварително за помощта.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
И аз карам такава корола вече малко над година и освен консумативи съм сменил гумички вече и на двете цилиндърчета на спирачките отзад + два пъти гарнитура на капака (по скоро да е била менте пъривя път).Мога смело да ти кажа както предполагам и колегите със същите че няма да съжаляваш и за миг.Просто гледай да е Японка и по възможност да не е от Италия 

моята е турска и нищо и няма:) даже хубавее:Р скоро ще метна и снимки:РР
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Мирослав Петков и 3 госта