Интериор Корола
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Интериор Корола
Имам проблем при разглобяване (сваляне) на арматурно табло и кора на врата - по-точно не знам как става. На показаните снимки със стрелки съм показал какво съм развил.Ще бъда благодарен, ако някой ми каже какво следва от тук нататък за да ги сваля.
Също не бих отказал и съвет за поставяне на оборотомер, както се вижда фабрично такъв няма. Просто не ми идва на акъла къде да го сложа - "тук не се вижда, тук си слагам телефона и цигарите, това място ми трябва ... и т.н."
Също не бих отказал и съвет за поставяне на оборотомер, както се вижда фабрично такъв няма. Просто не ми идва на акъла къде да го сложа - "тук не се вижда, тук си слагам телефона и цигарите, това място ми трябва ... и т.н."
- Прикачени файлове
-
- IMG_0031.JPG (51.47 KiB) Преглеждано 3072 пъти
-
- IMG_0029.JPG (58.8 KiB) Преглеждано 3072 пъти
Corolla Liftback 1.3 12V carb. EE90
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Даже това болтче на дръжката за затваряне, не е трябвало да го развиваш (доколкото си спомням). С по-голяма отвертка, подпъхваш между кората и вратата и тя постепенно се откопчава, после вдигаш кората нагоре за да изнижеш копчето за заключване и си готов.
За таблото, намери си такова от АЕ92 GTI, има си всичко необходимо, часовник, волтметър, стрелка за налягане на маслото, оборотомер и останалите, които и ти имаш. Свалянето става като махнеш пластмасата с копчетата за отопление на задното стъкло, и девте духалки, тя продължава и покрай плъзгачите за парното и стига до пепелника. Държи се на метални щипки и 2-3 болтчета. Като се махне се виждат и останалите болчета за развиване около самото табло. Когато то се размърда, се откачат буксите откъм гърба на таблото и жилото на километража. Малко е тясно и трудно се бърка, но става. Успех!
За таблото, намери си такова от АЕ92 GTI, има си всичко необходимо, часовник, волтметър, стрелка за налягане на маслото, оборотомер и останалите, които и ти имаш. Свалянето става като махнеш пластмасата с копчетата за отопление на задното стъкло, и девте духалки, тя продължава и покрай плъзгачите за парното и стига до пепелника. Държи се на метални щипки и 2-3 болтчета. Като се махне се виждат и останалите болчета за развиване около самото табло. Когато то се размърда, се откачат буксите откъм гърба на таблото и жилото на километража. Малко е тясно и трудно се бърка, но става. Успех!
- Прикачени файлове
-
- AE92 dash.JPG (56.65 KiB) Преглеждано 3035 пъти
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
10ь.
Забравих да спомена,че клипсите ги бях разкопчал и кората се държеше на ръкохватката за отваряне на вратата.Пробвах да я мръдна нагоре,което си е логично,но не стана."Не настоявах" щото се уплаших да не прецакам нещо.
А иначе за таблото ми трябва щото да сменя някои лампички.
Забравих да спомена,че клипсите ги бях разкопчал и кората се държеше на ръкохватката за отваряне на вратата.Пробвах да я мръдна нагоре,което си е логично,но не стана."Не настоявах" щото се уплаших да не прецакам нещо.
А иначе за таблото ми трябва щото да сменя някои лампички.
Corolla Liftback 1.3 12V carb. EE90
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
не познвам колата,,но първо мисли,,после гледай внимателно,,после пробвай леко,погледни къде запъва,,защо запъва,,после пак мисли,,и чак тогава напъвай ако са щипки и не виждал палчета.gringo359 написа:Ок,ще пробвам утре по светло. Досега не съм отварял,но предполагам,че при движение нагоре би трябвало да се освободи механизма за отваряне и заключване на вратата.Дано не е некъв ш**ан пиниз.
и да смениш последователността,,,гледай това с мъжкото напъване да е последно
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 04 Мар 2008 01:16
- Местоположение: Pleven
- Обратна връзка:
Xeku написа:Даже това болтче на дръжката за затваряне, не е трябвало да го развиваш (доколкото си спомням). С по-голяма отвертка, подпъхваш между кората и вратата и тя постепенно се откопчава, после вдигаш кората нагоре за да изнижеш копчето за заключване и си готов.
За таблото, намери си такова от АЕ92 GTI, има си всичко необходимо, часовник, волтметър, стрелка за налягане на маслото, оборотомер и останалите, които и ти имаш. Свалянето става като махнеш пластмасата с копчетата за отопление на задното стъкло, и девте духалки, тя продължава и покрай плъзгачите за парното и стига до пепелника. Държи се на метални щипки и 2-3 болтчета. Като се махне се виждат и останалите болчета за развиване около самото табло. Когато то се размърда, се откачат буксите откъм гърба на таблото и жилото на километража. Малко е тясно и трудно се бърка, но става. Успех!



korolla-konspekt
vinta na drujkata(det e za otvariane ot vatre) mislia che triabva da se mahne(kakto i si napravil). ne sam siguren kak tochno e pri teb, no ako e taka kakto si mislia, sled kat go mahnesh tozi vint, drajkata vse oshte si stoi tam, triabva da ia mradnesh po posoka na prednicata na kolata i bi triabvalo da izkochi. dori sled kat izkochi, tia vse oshte shte se darji na losta det otiva do kluchalkata, no tova ne e problem. v tozi moment veche bi triabalo da mojesh da izbutash korata na gore i tia da se osvobodi, togava prosto provirash drajkata prez dupkata na korata kat ia usuchesh malko.
btw, ako korata vse oshte se darji niakade(okolo oblegalkata za rakata, tam det veche si izvadil edint vint), vazmojno e da triabva da se izvadi plastmasata(det izglejda kat djob) i pod neia da ima drug skrit vint, no ne znam dali e taka pri teb.
btw, ako korata vse oshte se darji niakade(okolo oblegalkata za rakata, tam det veche si izvadil edint vint), vazmojno e da triabva da se izvadi plastmasata(det izglejda kat djob) i pod neia da ima drug skrit vint, no ne znam dali e taka pri teb.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта