антифриз,нормално състояние на маркучите
антифриз,нормално състояние на маркучите
колеги имах проблеми с парното на авенсиса 7а-фе двигател и се наложи да сменя радиаторчето на парното,при смяната и запълване на системата,постъпих по нормалния начин запълних я до загряване и отваряне на втория кръг,искам да попитам дали е нормално сутрин когато е изтинал двигателя маркучите към радиатора са свити като вакум това нормално ли е като се запали колата и загрее всичко е нормално,колата държи средна темп. и няма колебания,също искам да попитам дали има значение вход изход на радиаторчето за парното Благодаря предварително
само това ли е предназначението на вход/изход на радиатора за парно-да се обезвъздушава,щото намерих един радиатор за парно за авенсис с десен волан и го сложих и сега колата си има нормално парно,но като го монтираш се сменят отворите вход/изход
говорим за едни и същи радиатори но за различен монтаж,някой смята ли че ще имам проблем
говорим за едни и същи радиатори но за различен монтаж,някой смята ли че ще имам проблем
- Прикачени файлове
-
- untitled2.GIF (25.48 KiB) Преглеждано 3301 пъти
-
- untitled1.GIF (21.71 KiB) Преглеждано 3301 пъти
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
като е студена колата, маркучите трябва да са меки, но без да са свити като от вакуум. ако са свити - почисти си капачката на радиаторът, обратният клапан не сработва и не позволява да се засмуче охладителна течност от компенсационното казанче при изстиване на двигателя - нормално така функционира охладителната система на почти всеки автомобил. като се загрее течността, част от нея се прелива в казанчето, като изгасиш колата и започне да изстива двигателят - охладителната система засмуква течност от компенсационното казанче през обратъният клапан на капачката на радиаторът. вакуум се получава когато капачката не е изправна и не позволява засмукване от казанчето.
в много редки случаи налягането в охладителната система се запазва дори при студен двигател - ако си с някаква модифицирана капачка на радиаторът. аз примерно имам налягане дори при студен двигател, турбо субарата - също. не знам коя е причината, но е факт, с капачка 1.1 бара или нагоре(аз съм с капачка за 1.3 бара) налягането се запазва дори при студен двигател. нормално капачката е на 0.9 бара. но при всички случаи вакуум не трябва да се получава!
този дренаж за който питаш най-вероятно е за климатика и трябва да виси свободно извън купето, не трябва да е запушен.
в много редки случаи налягането в охладителната система се запазва дори при студен двигател - ако си с някаква модифицирана капачка на радиаторът. аз примерно имам налягане дори при студен двигател, турбо субарата - също. не знам коя е причината, но е факт, с капачка 1.1 бара или нагоре(аз съм с капачка за 1.3 бара) налягането се запазва дори при студен двигател. нормално капачката е на 0.9 бара. но при всички случаи вакуум не трябва да се получава!
този дренаж за който питаш най-вероятно е за климатика и трябва да виси свободно извън купето, не трябва да е запушен.
status: за БАН
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] и 5 госта