Toyota Picnic и газова уредба?!

Аватар
voalen
Мнения: 4
Регистриран на: 20 Юни 2007 23:38

Toyota Picnic и газова уредба?!

Мнение от voalen » 05 Фев 2008 18:55

Здравейте, пред покупка съм на Toyota Picnic 99-00 . Колебая се само дали мога да сложа газова уредба (или газов инжекцион) Ще се навъртат над 20 000км годишно - така че нямам друга алтернатива освен газта.

Намерих оскъдна информация във форума :
Piсnic 2L 3S FE 97/00 MPI
Piсnic 2L16S 3S FE 98kw 00/01 MP тези мотори не ставали,

Та въпроса ми е мога ли да сложа газова уредба на Picnic?

В mobile.bg има един Пикник с "оригинална " газова - мотора е 2000 16v Видях доста коли с газ и в обяви от Холандия, Англия и Беларус .

Ако някой е компетенетен - нека помага :)

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 05 Фев 2008 21:00

Е аз съм с газов инжекцион GIG III Satelite-руска история,след доста игра го вкарах в пътя.Което означава 14-15/100 градско 10-11 навън.С климатик ,без климатик -все тая.По инерция или газ спирачка пак все тая.Запалването обаче е с DIS система и съм чувал че е нежелателно слагането на нормално газово.Казвам пак че само съм чувал и немога да се обоснова.Да знаеш че тази кола е далеч от мярката за икономичен автомобил.Иначе е много удобна като ергономия!
М/у другото пробиването на всмукателите за да се поставят щуцерите за инжекциона е "голям кеф".А е желателно това да стане максимално близо до главата.Обаче всичко пречи-вкл. бензиновата рейка и инжекторите.Общо взето всичко което има да се пипа по тази кола е навряно на "Манчо в задника"
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

Аватар
voalen
Мнения: 4
Регистриран на: 20 Юни 2007 23:38

Мнение от voalen » 05 Фев 2008 21:56

Благодаря ти за изчерпателния отговор. Все пак е от първа ръка - от това имах нужда. Много ми идва 14-15л градско, ще се търси по икономична "кошница". Другия проблем ми че не са много популярни из моргите - което също ме възпира :) Колко ти гори на бензин?

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 06 Фев 2008 10:43

По-скоро изобщо ги няма по моргите.
А иначе на бензин-12-13 в града,навън съм падал и на 7/100 ама със 70-80 от Пловдив до Варна.
Този мотор го има на Карина,Авенсис, РАВ-4 така че не е голяма рядкост.
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 06 Фев 2008 21:13

Не се опитвам да те разубедя!
Просто това са ми впечатленията от колата.Иначе аз си я харесвам много,въпреки че до скоро ми гореше20-22/100 газ.Но не понасям малки коли и затова пак бих вземал такава! :thumbsup:
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 09 Фев 2008 17:52

kristian написа:Е аз съм с газов инжекцион GIG III Satelite-руска история,след доста игра го вкарах в пътя.Което означава 14-15/100 градско 10-11 навън.С климатик ,без климатик -все тая.По инерция или газ спирачка пак все тая.Запалването обаче е с DIS система и съм чувал че е нежелателно слагането на нормално газово.Казвам пак че само съм чувал и немога да се обоснова.Да знаеш че тази кола е далеч от мярката за икономичен автомобил.Иначе е много удобна като ергономия!
М/у другото пробиването на всмукателите за да се поставят щуцерите за инжекциона е "голям кеф".А е желателно това да стане максимално близо до главата.Обаче всичко пречи-вкл. бензиновата рейка и инжекторите.Общо взето всичко което има да се пипа по тази кола е навряно на "Манчо в задника"
Това за DIS-2 къде си го чувал защото се каня след някой друг месец да слагм на моята нормална газова защото не виждам голям смисъл от ГИ (колата е з 4A-FE мотор не е LeanBurn) нямам дебитомер или пластмасови колектори пък и мисля да си я настроя добре така че рисковете от гърмежи да са минимизирани. Доста опит и впечатления съм обменил с колегите от друг форум (другата ми кола е АУДИ 80) та при аудитата има един двигател ACE се нарича който много страда при гърмеж (дебитомера заминава а той е скъп), но много хора си карат с нормална газова но трябва да с епровери ел.системата да е в изправност (кабели, свещи и делко) и да си е настроена уредбата от кадърни газаджии.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 09 Фев 2008 17:58

Ами немога да отговоря точно кога и къде съм го чувал.Затова и писах че немога да се обоснова.Според мен причината е едновременното искрене на две свещи 1-4 и 2-3.
Колегата ми кара Лагуна с DIS и нормално газово и за 2г. не е гръмнала нито ведъж.Но на мен не ми се рискуваше,а и се надявах че ще дава по-добър разход с инвекциона . Изминал съм около 20 000км и при 13-15 разход съм го избил вече(1200лв)
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 10 Фев 2008 15:36

При мен километража засега ще е доста по-малък, жената я кара тази кола (Карината) и ГИ ми е безмислено, добре настроената нормална газова е с много малко по неикономична и маломошна. Напоследък започнах да си правя сметките и на база първоначална инвестиция и тогава нещата излизат съвсем другояче. Като я монтирам след някой друг месец ще пиша.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

izrodka
Мнения: 2
Регистриран на: 29 Авг 2011 12:04

газ

Мнение от izrodka » 29 Авг 2011 12:24

Здравейте!
Скоро си купих Toyota Picnic 1998 / 2000 бензин.
Жестока кола :thumbsup: , само че хич не го души бензинеца. Като се има предвид, че слизам от голфче дизел :)
Препоръчаха ми Трио Елит в Кюстендил, (в София съм, но тук не знам към кого да се обърна, а всеки казва, че майстора е най-важен) според предложената цена явно става въпрос за "ГАЗОВИ ИНЖЕКЦИОННИ СИСТЕМИ „LANDIRENZO”"
Моля, дайте съвети за каквото се сетите по темата :) Благодаря
Някои хора не разбират нащо предаване...

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 29 Авг 2011 16:56

Имаш два варианта. Обикновенна газова или ГИ, обяснявам основните предимства и недостатъци.

Обикновената газова е по-евтина за монтаж и поддръжка, оттам следва че се избива и по-бързо като инвестиция. За моята платих 600 кинта (това на Карината от подписа ми). Простотата ти гарантира че докато има запалителна система и газ в бутилката ще се движи. Но основен проблем е редуцираната мощност заради употребата в 99% от случаите на рестриктивна плочка (вентури) и се губят високите обороти, както и малко по-високия разход по сравнение с ГИ.

ГИ-то е по-скъпо и за да работи трябва да работи и ECU-то на колата (не че се очаква то да спре де). Няма го проблема с рестрикцията на високите обороти, разхода е малко по-нисък. Но пък си има малко повечко поддръжка (все пак има инжектори и т.н.) но нищо кой знае какво не е. От това с което съм се сблъсквал имам френд който се отказа от бизнеса с АГУ-тата горе долу читав и евтин инжекцион се оказва Фобуса с хубава окомплектова рядко създава грижи и с малко мерак ти дава възможност да си го настроиш според твоя вкус. Цената мисля че е около 1200 кинта.


При всички обстоятелства най-важното е кадърни майстори в близост до теб и те да ти препоръчат. Защото да вземеш и най-доброто и за някоя настройка да трябва да се разкараш на цифра километри не си струва.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

izrodka
Мнения: 2
Регистриран на: 29 Авг 2011 12:04

Мнение от izrodka » 29 Авг 2011 18:27

Много благодаря за разясненията. Имам нужда е меко казано
:thumbsup:
Мислех си за практичности от рода каква/къде да е бутилката, извода за зареждане и т.н (или тези неща майстора ги преценява?) Този "херметичен кожух", който се изисква по закон някой слага ли го въобще?
Някои хора не разбират нащо предаване...

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 02 Сеп 2011 00:10

За бутилката зависи какви са ти приоритетите. Аз лично си я монтирах на мястото на резервната защото съм комби и някак ми се губи смисъла да карам комби и да не мога да си сваля задните седалки например за да кача нещо. Винаги мога да изоставя резервната гума замалко докато си свърша работата и после пак да я метна в багажника. Проблема е зимата че ако се наложи да я сменяш хвърляш едни води и калища в багажинка но тео е все тая дали там или в легена отдолу. Моята бутилка се полакомих да е най-голямата която може да се пъхне като диаметър, но лекичко надига кората с около 3 см. При Пикника е въпрос на личен избор, като отидеш да ти я монтират ще ти покажат няколко бутилки и ще ти покажат къде и как мислят да я разположат тогава можеш да прецениш според приоритетите си какво да вземеш.

А това какво се изисква по закон е малко афиф работа, ако майстора е читав ще си монтира всичко както трябва с необходимите материали и така. Като цяло една читаво направена АГУ не повишава риска за проблем с возилото от всякакво естество (например пожаробезопасност).
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

kadichev
Мнения: 9
Регистриран на: 01 Апр 2012 14:43

Re: Toyota Picnic и газова уредба?!

Мнение от kadichev » 02 Окт 2013 21:07

niama nikakav problemza gazov ingekzion...pitaite na 0876840861-Andrei :thumbsup:

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Re: Toyota Picnic и газова уредба?!

Мнение от PESHO OT MARS » 02 Окт 2013 23:18

kadichev написа:niama nikakav problemza gazov ingekzion...pitaite na 0876840861-Andrei :thumbsup:
Чукча писателю опитай се да четеш внимателно:

1.В темата ясно е даден отговор още тогава wacko.gif
2.Темата е само отпреди едни 2-5 години в зависимост от гледната точка bash.gif
3. В този форум е прието да се пише на кирилица, никой не е длъжен да ти чете мозъчните напъни на шльокавица.... guns.gif
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Re: Toyota Picnic и газова уредба?!

Мнение от PESHO OT MARS » 02 Окт 2013 23:21

Така или иначе чукчата вдигна темата и да добавя че ревизирам мнението си за ГИ-тата. Цената им вече е повече от достъпна и при наличие на ел. инжекцион в колата е абсолючтно безсмислено за мен да се слага обикновена газова.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 11 госта