

Uhaaaaaaaaa mersi backa Napisah v Google Knock sensor i izleze to4no tova koeto tursq. sega pone znam kvo tursq i kak se kazva. dai nekvo info za kakvo sluji to4no ,ot kade moga da namerq i orientirovu4na cena . Moq 100% ne rabotikristian написа:Мно-о-го ми прилича на прословутия ми "knock sensor" ама дай снимка и се надявай да не е сдал багажа.Аз го търсих около 2г.
И как разбра???Незнаеш какво е а знаеш че не работиStefanGoranov написа:.............. Moq 100% ne raboti
Баси тъпизма.Тва само руснак може да го тури.Кво общо има мевду тряскането по дупки и детонациите.Че да турят и един до касетофона...slowtraveler написа:.. някои руски коли има втори вибро-датчик, който следи 'състоянието на пътя' по вибрациите на купето, и изключва knock senzora, за да не се лъже ЕCU-то при преминаване на някоя дупка...... абе руска работа
biggrin.gif
офф-топик:slowtraveler написа:Общото е, че и двете са вибрации.
Явно датчика на детонации при високи нива на външните вибрации започва да се лъже кое е вибрация от детонация, и кое е от дупките, и затова го изключват..
Този датчик не се мери.Или по-точно единствено с осцилоскоп мовеш да разбереш дали работи.С нормален уред само трябва да се констатира липсата на проводимост м/у изводаи корпус.StefanGoranov написа:...zaklu4enie sled zamervane NE RABOTI
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта