
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Колеги имам Тойота Авенсис 2000 г. декември, D4D мотор, 2 -ка дизел, 110 коня, CDT220L-AEMNYW (1CDFTV ) SED TERRA MTM LHD DCR. Нещо ми трака от към съединителя отдолу (като се натисне съединителя и си променя звука - по принцип е едно метално чукане или тракане). Бях в сервиза на Тойота и там ми казаха, че е за ремонт и цената му е около 850 лв. (влучва притискателен диск, феродов диск, вилката и още дребни неща доставка от Япония) и за работа около 250 лв. Искам да Ви попитам възможно ли е като се отвори и да се види, че само лагера или единия диск е за смяна да се сменят или трябва задължително да се сменят всички части наведнъж. От този сайт http://www.detali.ru/cat/oem_to.asp си намерих снимка на съединителя и се чудя дали и аз имам такам демпферен маховик за какъвто говорите в няколко теми в сайта за по 2000 лв. или става въпрос за друг модел. Все си мисля, че иначе в сервиза на Тойота щяха да ми кажат ако е толкова скъп! Някой ако знае някаква особеност за моя модел ще съм му благодарен ако сподели. Успех на всички които имат TOYOTA!!!


- Прикачени файлове
-
- Saedinitel1.JPG (57.64 KiB) Преглеждано 23200 пъти
Ако чуваш металическо чукане при празен ход,а при увеличаване на оборотите(1400) той изчезва това е сигурен знак че ти е заминал демферния маховик.Комплект съединител+притискателен диск+лагер=480 лв.Смяна 100лв.Нов маховик 2400 лв.смяна на същия+съединител+доливане на масло в скоростната кутия 150 лв.Времетраене 1 ден .Това е при моя майстор във ВАРНА.В ТМ ауто са мошенници и ништо не разбират.Успех.
Здравей колега.Аз шреди време сменях съединител, като ми сложиха новия и ми се появи шум подобен на твоя но с тази разлика че изчезваше като се натисне дори и съвсем леко педала.смениха ми го един вид "гаранционно" проблема се оправи.Когато свалиха НОВИЯТ-стар съединител ми казаха че видимо нищо му няма и че проблема може да е в маховика, е ама със смяната с новия го нямам.Така че докато не се свали да се види ...... поздрави и дано да е нещо дребно 

по принцип не разбирам,и исказвам лаишко мнение:
само лагерчето в повечето случей завива когато натиснеш съединителя..
бе въпроса ми може да е тъп,,ама каква марка са съединителите на тойота???
защо не запиташ вносител на сакс или реномирана марка съединители?? а иначе разбира се че може да се подмени само увредения детайл,,,но споре дмен ценообразуват по този начин:
1.за да не вдигнеш пара,,,ако са ти казали 400 само за притескателния-а се окаже всичко помазано,,
2.за да не губят време в размисли ,а директно да подменят всичко..
3. май почти всички майстори който искат да държат име---първо подменят всичко-после гледат дали има проблем...нещо като да ги караш да ти подменят уплатнението на водната помпа или само предната част,въпреки че сигурно го има като резервна част и в ръководствата има цяла глава за ремонт и профилактика- най вероятно ще си купиш цяла помпа която и маймина да може да подмени на 3 болчета...и аков се пакима проблем-сервиза не носи вина-а нов детайл е дал дефект.
п.с. ма може и да говоря глупости,,аз по официални сервизи не ходя.
само лагерчето в повечето случей завива когато натиснеш съединителя..
бе въпроса ми може да е тъп,,ама каква марка са съединителите на тойота???
защо не запиташ вносител на сакс или реномирана марка съединители?? а иначе разбира се че може да се подмени само увредения детайл,,,но споре дмен ценообразуват по този начин:
1.за да не вдигнеш пара,,,ако са ти казали 400 само за притескателния-а се окаже всичко помазано,,
2.за да не губят време в размисли ,а директно да подменят всичко..
3. май почти всички майстори който искат да държат име---първо подменят всичко-после гледат дали има проблем...нещо като да ги караш да ти подменят уплатнението на водната помпа или само предната част,въпреки че сигурно го има като резервна част и в ръководствата има цяла глава за ремонт и профилактика- най вероятно ще си купиш цяла помпа която и маймина да може да подмени на 3 болчета...и аков се пакима проблем-сервиза не носи вина-а нов детайл е дал дефект.
п.с. ма може и да говоря глупости,,аз по официални сервизи не ходя.
Питане към Boris71
Искам да те попитам за демферния маховик на авенсиса ти. Аз също имам това металическо тракане под съединителя, но като го отвориха ми казаха, че нищо му няма на съединителя (само май лагерчето е за смяна) и че проблема е в маховика. Искам да те питам освен чукането имаше ли други симптоми например вдигане на оборотите от 800 до към 950 -1000 при спряла кола или тресене на купето от време на време. Питам те защото майстора казва че е от маховика, но можело да си го карам още така, а аз не искам. Просто искам да съм сигурен че е той, а като го гледам разглобен не може да се чуе това тракане (чува се когато колата работи). Благодаря ако искажеш мнение! Как се чувства колата като смени маховика?
Искам да те попитам за демферния маховик на авенсиса ти. Аз също имам това металическо тракане под съединителя, но като го отвориха ми казаха, че нищо му няма на съединителя (само май лагерчето е за смяна) и че проблема е в маховика. Искам да те питам освен чукането имаше ли други симптоми например вдигане на оборотите от 800 до към 950 -1000 при спряла кола или тресене на купето от време на време. Питам те защото майстора казва че е от маховика, но можело да си го карам още така, а аз не искам. Просто искам да съм сигурен че е той, а като го гледам разглобен не може да се чуе това тракане (чува се когато колата работи). Благодаря ако искажеш мнение! Как се чувства колата като смени маховика?


Благодаря ти за отговора! Смениха ми лагера на съединителя (беше си за смяна), но металическото тракане си остана. Майстора ми каза, че почти сигурно е че е маховика, но да си карам така. Има ли някакъв начин по които да се разбере със сигурност, че проблема е в него. Някъде в форума бях чел че се вдигала колата от едната страна и се завъртала гумата както е на скорост и по този начин се виждало нещо. Ако някои може да каже, ще съм благодарен. Майсторът ми каза "Какво правим ако го сменим и шумът не изчезне". И мене това ме притеснява!!!
НАЙ НАКРААААААААААААЯЯЯЯЯЯЯ
Колеги мога да се похваля, че днес ми дойде маховика и съединителя. Поръчах ги по интернет от www.ebay.co.uk и за демферния маховик, притискателния диск, феродовия диск и лагера на съединителя, заедно с доставката от Англия ми излезе 1308 лв. Тук в тая смотана държава само маховика е 1600 или 1800 лв., а съединителя комплект е 550 лв някъде!!!!!! Просто нямам думи! Утре съм си запазил час за майстор и ще ги сменям най накрая! Успех на всички фенове! 

Колега да споделиш какво е станало че и аз имах същия проблем с Авенсис същия като твоя и я продадох така. Ходих при доста майстори и най накрая ми казаха че шума е от аксиалния лагер или както там го казват но няма проблем да карам така. След смяната шума изчезва а всъщност лагера си е здрав само дето шуми.
- Прикачени файлове
-
- saedinitel1_987.jpg (61.8 KiB) Преглеждано 22199 пъти
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T25
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Yaris 1.4 D4D
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Yaris 1.4 D4D
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта