Амортисьорите на 5 врата не държат
Амортисьорите на 5 врата не държат
Когато паднат температурите под 0 градуса и отворя 5-та врата (багажника) двете амортисьочета на 5 врата не държат и е много неприятно, защото с едната ръка трябва да крепя вратата да не падне. Въпросът ми е ако някой е имал този проблем как го е решил и дали някой знае къде може да се отремонтират тези амортисьочета?
- Прикачени файлове
-
- 1.GIF (18.99 KiB) Преглеждано 3578 пъти
Последно промяна от Caesar на 27 Яну 2008 17:37, променено общо 1 път.
Toyota Carina E Liftback 1.6,
116ps, 4A-FE, 1994
116ps, 4A-FE, 1994
Забрави за ремонт!
Нови требе..
Има вариант и да нагласиш някой руски такива за по 10-15 лв парчето - на моя Ровър тъй напрайх и 2 години не ползвах летвата, ама сега си го подпирам пак - дори си лакирах и рендосах летвата да седи по-фешън.
ПП На Тойотата туй няма да напрая, щото вратата тежи сигурно 100 кила и не ми се рискува, ако един ден амортисьорите сдадат багажа...
Нови требе..
Има вариант и да нагласиш някой руски такива за по 10-15 лв парчето - на моя Ровър тъй напрайх и 2 години не ползвах летвата, ама сега си го подпирам пак - дори си лакирах и рендосах летвата да седи по-фешън.
ПП На Тойотата туй няма да напрая, щото вратата тежи сигурно 100 кила и не ми се рискува, ако един ден амортисьорите сдадат багажа...

- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
Ако пробиеш с бургия, си вземи и карта за фитнес салон. Казвам го от личен опит, а не съм хилав. Тогава амортисьорите не носят и грам от тежестта и при някои коли с изненада установяваш колко тежка е 5-тата врата в действителност. Определено не е лесно да я държиш с една ръка, докато с другата нагласяш пирона. По-добре си потърси евтини амортисьори с близки размери - само да не са по-дълги, защото врата може и да не се затваря. За старото ми пежо 309 ползвах полски амортисьорчета, които ги даваха за москвич алеко (по 12 лв бройката), като познат ми направи на струг удължители (с по 3 см). Три години от тогава работят без проблем, като през първото лято трябваше да придържам вратата да не се отваря с удар нагоре.
Колеги, има и друг вариант- с тръба от прахосмукачка например, при отваряне на петата врата единия от краищата се намества така, че се подпре в края на по-дебелата част на оригиналните амортисъорчета, а дръгия край- в края на тънкото стебли. Само трябва да се намести тръбата при отваряне. Това съм го виждал и работи, но при затворена пета врата ще дранчи тая тръба.
Все пак ме интересува, някой ,който има Карина Е с този проблем как го е решил?
Все пак ме интересува, някой ,който има Карина Е с този проблем как го е решил?
Toyota Carina E Liftback 1.6,
116ps, 4A-FE, 1994
116ps, 4A-FE, 1994
- agutti
- Мнения: 47
- Регистриран на: 09 Юни 2010 22:18
- Местоположение: Bulgaria
- Получена благодарност: 1 път
И аз имам питане относно амортисьорите на багажника, става дума за Авенсис 99 коби, единия е счупен там където се захваща за купето, но и трудно се движат. Ще ги сменям. Някой сменял ли е и има ли идея как става, защото изглежда не сложно( начина е нещо като ремарки и теглич системата, но на опаковката пише"не тваряй, под висок натиск), та не искам да прецаквам нещо само ей, така заради "майсторлъка" ?
(купих си нови амортисьорчта от Германия
(купих си нови амортисьорчта от Германия

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Колега според мен си получил поне 4 решения на проблема колко повече трябва да ти се дадат ? Като не искаш да правиш циганиики си купи едни нови . Тези амортисьори не се ремонтират не знам какво повече трябва да се каже .Caesar написа:..................................
Все пак ме интересува, някой ,който има Карина Е с този проблем как го е решил?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 9 госта