Братя помагайте - при самотестуване с диагностичната букса ми се изписва код за грешка 14, което е свързано нещо със запалителната система - не постъпвал сигнал от комутатора към компютъра (IGF, IGT) или проблем с комутатора. Това нищо не ми говори. Моля дайте някакви елементарни пояснения. Колата си пали , като е студена , но след 7-8 завъртания на коляновия вал, което незнам дали е нормално,има сравнително висок разход на гориво и на моменти много леко придръпва на ниски обороти. Дано да съм дал достатъчно информация за да се ориентирате.
Много ще съм благодарен за някакви разяснения !
Въпрос за диагностичен код
Re: Въпрос за диагностичен код
ami imash prekusvane na signalite ot komutatora, vzemi si drug i probvai s nego, kato predi da go slozish razkachi buksata na masata na akumulatora za 20 sekundi, posle slozi drugiyat komutator, i zakachi buksata i pali, i vizh da li shte se opravi. ako pak ti dade sushtiyat greshenkod, znachi ne e komutatora, ami sa magnitenite senosori vutre v delkoto, shte tryabva da gi smenish, ili da si namerish drugo delko.Anonymous написа:Братя помагайте - при самотестуване с диагностичната букса ми се изписва код за грешка 14, което е свързано нещо със запалителната система - не постъпвал сигнал от комутатора към компютъра (IGF, IGT) или проблем с комутатора. Това нищо не ми говори. Моля дайте някакви елементарни пояснения. Колата си пали , като е студена , но след 7-8 завъртания на коляновия вал, което незнам дали е нормално,има сравнително висок разход на гориво и на моменти много леко придръпва на ниски обороти. Дано да съм дал достатъчно информация за да се ориентирате.
Много ще съм благодарен за някакви разяснения !
a kakva kola, i kakuv dvigatel imash?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта