
Въпрос за странен проблем с Toyota RAV 4 ?
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 18 Ное 2007 23:45
- Местоположение: София, България
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Въпрос за странен проблем с Toyota RAV 4 ?
Мнение от balin » 10 Яну 2008 23:15
Здравейте колеги,искам да попитам на какво може да се дължи странно присецване (забиване на муцуната все едно се натиска спирачка) при каране с малка скорост на 1-ва или 2-ра и отпускане на газта ? Значи щом се отпусне газта и колата не намалява плавно скороста,ами забива муцуната като че се спира изведнъж притока на гориво ? Ако някой знае или се е сблъсквал с подобен проблем,моля да сподели ? Мерси предварително 

balin
b_d
balin
Мнение от newmiro » 11 Яну 2008 00:05
коя година е колата. при по-новите е регулирано електронно и няма такова лашкане, но при моята корола например 2002 го има и трябва механично с крака:) си да го контролираш. иначе на новия авенсис например го няма. а и колкото ти е по-голям двигателя, толкова повече отнемането на газ действа като спирачка.
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 11 Яну 2008 00:10
да не би нещо празният ход да се ебава? като пуснеш газта - сработва моторчето за празен ход(тва нали е с моторче?). може да е зацапано и да не се управлява като хората.
при нашият двигател(4АГЕ) подобни неща се получават когато не е калибриран правилно ТПС-а(потенциометъра на газта)
при нашият двигател(4АГЕ) подобни неща се получават когато не е калибриран правилно ТПС-а(потенциометъра на газта)
status: за БАН
agent dust
balin
b_d
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 18 Ное 2007 23:45
- Местоположение: София, България
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от balin » 11 Яну 2008 00:26
Ами не съм го засякал съвсем точно,защото не го прави винаги,но може и под 1500 оборота да се получава ! Това означава ли,че моторчето за празния ход не е наред ?bad_dog написа:Моторчето за празен ход сработва под 1500 (приблизително). Над тези е така наречената моторна спирачка и затова се спира горивото.
balin
Мнение от newmiro » 11 Яну 2008 00:29
мисля че всичко е наред, ако искаш питай някой майстор (ама не 'майстор':) да ти измисли проблеми некви:) ), иначе по-вещите виж какво ще кажат. той бад дог си е по-разбирач от мене на 100%:)Р
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
Мнение от b_d » 11 Яну 2008 09:04
При принцип при различните имплементации е различно, но обикновено мястото на прекъсване на горивото е м/у 1500 и 2000 оборота.balin написа:Ами не съм го засякал съвсем точно,защото не го прави винаги,но може и под 1500 оборота да се получава ! Това означава ли,че моторчето за празния ход не е наред ?bad_dog написа:Моторчето за празен ход сработва под 1500 (приблизително). Над тези е така наречената моторна спирачка и затова се спира горивото.
Каква е идеята? Ако слизаш по нанадолнище на скорост и ако не прекъснеш горивото мотора няма да действа толкова ефективно като спирачка, да не говорим, че ще гори излишно гориво...
b_d
balin
Мнение от kristian » 11 Яну 2008 12:34
Явно така си се държи този мотор,щото и при мен е така.Незнам с кой TPS си-3 или 4 пинов.При 3 пиновия няма вграден ключ за празния ход и компа се ориентира по началното съпротивление."моторчето" на празния ход ако се задръсти се усеща много осезателно по непрестанно играещите обороти на празен ход.Чисти се лесно,но има настройка на положението му в изключено положение.Има пружинка като на часовник
и със въртене на външния капак се натяга или отпуска.Това е което мога да споделя.Надявам се че става дума за 3S-FE.
и със въртене на външния капак се натяга или отпуска.Това е което мога да споделя.Надявам се че става дума за 3S-FE.
kristian
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта