SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE
Работата е ясна ,явно нема кои да ми направи свестен 7MGTE така че преминавам към JZ блок ,1JZ-GTE които е DeStrok-eван 2JZ-GTE.
Понеже е продаван само в япония и за части са чака със месеци ,още преди да намеря мотора требе да си поръчам всички гарнитури ,seals ,etc. които ще ми трябват за лека козметична ревизия.
Ето какво се сещам за сега:
- 1JZ engine overhaul gasket set (All Gaskets , Front and Rear Main Seals included)
- 2JZ Water Pump
- 1JZ Thermostat
- 2JZ accessory belts
- 2JZ PCV Valve
- 1JZ Timing Belt
- 1JZ Timing Belt Tensioner (Trebe li da se smenq i Timing Belt Idler Pulley?)
Понеже е продаван само в япония и за части са чака със месеци ,още преди да намеря мотора требе да си поръчам всички гарнитури ,seals ,etc. които ще ми трябват за лека козметична ревизия.
Ето какво се сещам за сега:
- 1JZ engine overhaul gasket set (All Gaskets , Front and Rear Main Seals included)
- 2JZ Water Pump
- 1JZ Thermostat
- 2JZ accessory belts
- 2JZ PCV Valve
- 1JZ Timing Belt
- 1JZ Timing Belt Tensioner (Trebe li da se smenq i Timing Belt Idler Pulley?)

-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
сегменти - piston rings, тва дето се слага по буталатаALTEZZA написа:boltove verno triabvat, osven ako ne e reshil da mine za shpilki.
na koe vikash sigmenti?
za kakvo mu e ostanaloto?(butala, shiiki, lageri)

status: за БАН
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Определено няма да ползвам Toyota болтове за главата. ARP от 2JZ стават без проблем.
Намерих ремък за без климатик.
За Маслената помпа не смея да я пипам ,освен ако не видя че имам проблеми с налягането (задължително ша изхвърля тъпите системи на JZ за следене на налягане и ша сложа адаптер да си ми показва уреда от 7М мотора).
По принцип мотора ще е от автомобил които е на около 100 000км (има видео на колата във движение преди да извадят мотора). Купувам го от JARCO които имат безупречна репутация ,на видео-то са чува как едното турбо стърже ,явно е прецакано (те и без тва са некакви Керамични изгъзляци които не стават за хора като мене които изкат якоо налягане). Освен това ако турбината е прецакана е доста вероятно да е причината поради която японеце я е къткал таз кола 15 години и изведнъж е решил да се отървава от нея.
Та взимам го със преебани турбини ,и заваряван картер ,но спазарих да ми дадат оше един 1JZ ShortBlock (само двигател) да имам за резерва.
Не смея да пипам нито лагери ,нито сегменти щото не ми е работа - ако нещо изчатка до 500-550 коня ша имам резервен блок
Турбината ша бъде разбирасе Dual Ball Bearing Turbo GT35R ,колектори и всичко става от 2JZ ,няма нужда от Riseri. Като гледам ша е 0.82 на топлата част. Повече инфо като я доизмисля
П.С. 2JZ не ми са занимава ,зашото ша требат още $800 за да ми направи някои специфичен Harness ,отделно поне $500 за разни адаптери като тоз за оборотомера ,стоиките за мотора и да не говорим ,че ша бъде аристо което ша изка още $400 за Rear Sump conversion - $1500 от воле и накрая якия чук и бои по FireWall-a за да го натикам .......... ааа не Мерси
Намерих ремък за без климатик.
За Маслената помпа не смея да я пипам ,освен ако не видя че имам проблеми с налягането (задължително ша изхвърля тъпите системи на JZ за следене на налягане и ша сложа адаптер да си ми показва уреда от 7М мотора).
По принцип мотора ще е от автомобил които е на около 100 000км (има видео на колата във движение преди да извадят мотора). Купувам го от JARCO които имат безупречна репутация ,на видео-то са чува как едното турбо стърже ,явно е прецакано (те и без тва са некакви Керамични изгъзляци които не стават за хора като мене които изкат якоо налягане). Освен това ако турбината е прецакана е доста вероятно да е причината поради която японеце я е къткал таз кола 15 години и изведнъж е решил да се отървава от нея.
Та взимам го със преебани турбини ,и заваряван картер ,но спазарих да ми дадат оше един 1JZ ShortBlock (само двигател) да имам за резерва.
Не смея да пипам нито лагери ,нито сегменти щото не ми е работа - ако нещо изчатка до 500-550 коня ша имам резервен блок

Турбината ша бъде разбирасе Dual Ball Bearing Turbo GT35R ,колектори и всичко става от 2JZ ,няма нужда от Riseri. Като гледам ша е 0.82 на топлата част. Повече инфо като я доизмисля

П.С. 2JZ не ми са занимава ,зашото ша требат още $800 за да ми направи някои специфичен Harness ,отделно поне $500 за разни адаптери като тоз за оборотомера ,стоиките за мотора и да не говорим ,че ша бъде аристо което ша изка още $400 за Rear Sump conversion - $1500 от воле и накрая якия чук и бои по FireWall-a за да го натикам .......... ааа не Мерси


razlikata e che 1JZ e bil postavian na Supra kato negovata, t.e. toi shte go vzeme s ECU i harness det direkno sa za negovata kola. ako vzeme 2JZ, te nai chesto idvat ot Toyota Aristo, saotvetno triabva da se prepravia Elektronika, Harness, a i kakto e spomenal i kartera, tai kat na Aristoto frame-a e razlichen i saotvetno i kartera e razpolojen v protivopolojnata strana na dvigatelia. inache naistina 1JZ i 2JZ sa super shodni, no sashto taka i moshnosta det mojesh da izkarash ot tiah e dosta shodna, do kolkoto znam ideiata mu e kam 500rwhp, za koeto 1JZ ne bi triabvalo da e problem
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта