Впечатления от моята Toyota
Здравейте колеги. Королата я карам най-често в покрайнините на София, по-конкретно Младостите, не съм в голями задръствания, минавам рядко през центъра, най-много да мина през орлов мост, Университета, паметника Левски. Тъй като нямам фиксирано работно време не ми се налага да карам сутрин в голямите задръствания и предполагам и за това разхода ми е по-нисък от вашия. По-често попадам в задръствания привечер. Ако трябва да излизам извън София ходя с Королата и тогава разхода е доста нисък. Начина ми на шофиране е спокоен, избягвам агресивното каране (пък и често возя децата си с мен).
Тъй като имам и Тойота Ярис, 1.3, ММТ трансмисия на 3.5 месеца нея я караме с жена ми само в София. До училище, обратно, на пазар и т.н. Колата е много добра за града. Двигателя е с добра тяга за купето, пъргава, устойчива и най-вече доста добър обем на купето. Външно изглежда мъничка кола, но вътре има доста голям обем (не говоря за багажника). Разхода на бензин е средно около 7.0-7.2 (в момента е на 1200км), за извън градско немога да коментирам, защото не сме я карали. По принцип нулирам разходомера всеки път когато зареждам колите. Винаги караме с включен климат контрол на двете коли, дали ще е климатик или парно, няма значение (не пестим от това разход на гориво). Учудва ме малко факта че Яриса гори почти колкото Королата, но го отдавам на факта, че двигателя на Королата е нова разработка и може би има подобрения. Двигателя на Яриса е много еластичен, според мен не толкова икономичен за мощността си, но пък добър мотор. Купето на Яриса е с повече твърда пластмаса, стои по-евтино, но не е дразнещо. За сега никъде не се е разскърцало (и дано да остане така), положенито на таблото в средата не ме дразни лично мен. За неудобното разположение на бутоните на компютъра вече споменах. Скоростната кутия е ММТ и работи много добре (бих казал по-добре от тази на Королата). Жена ми каза че в снега не е изпитала никакви затруднения с тръгване, маневриране и спиране. Устойчива е и дава усещането за сигурност при скорости над 100км/ч. Прави ми впечатление че е малко по-шумна от Королата, чува се мотора, камъчетата по подкалниците също се чуват. Сутрин примерно ми прави впечатление че изчиства предното стъкло от изпотяване малко по-бавно от Королата, но е поносимо. Караме я със зимни гуми и на снега е О.К. За класа си мисля че е доста добра кола, а като гледам надежността й според ТUV, би трябвало и да е много здрава biggrin.gif . Забравих да спомена че я караме само с 95 бензин.
П.С. Колежката от Пловдив беше споменала че кара Королата си предимно с 98. Аз сипах веднъж 98 на Лукойл и Королата ми увеличи разхода с 0.5л/100км в разрез със всички теории и от тогава сипвам само 95.
Тъй като имам и Тойота Ярис, 1.3, ММТ трансмисия на 3.5 месеца нея я караме с жена ми само в София. До училище, обратно, на пазар и т.н. Колата е много добра за града. Двигателя е с добра тяга за купето, пъргава, устойчива и най-вече доста добър обем на купето. Външно изглежда мъничка кола, но вътре има доста голям обем (не говоря за багажника). Разхода на бензин е средно около 7.0-7.2 (в момента е на 1200км), за извън градско немога да коментирам, защото не сме я карали. По принцип нулирам разходомера всеки път когато зареждам колите. Винаги караме с включен климат контрол на двете коли, дали ще е климатик или парно, няма значение (не пестим от това разход на гориво). Учудва ме малко факта че Яриса гори почти колкото Королата, но го отдавам на факта, че двигателя на Королата е нова разработка и може би има подобрения. Двигателя на Яриса е много еластичен, според мен не толкова икономичен за мощността си, но пък добър мотор. Купето на Яриса е с повече твърда пластмаса, стои по-евтино, но не е дразнещо. За сега никъде не се е разскърцало (и дано да остане така), положенито на таблото в средата не ме дразни лично мен. За неудобното разположение на бутоните на компютъра вече споменах. Скоростната кутия е ММТ и работи много добре (бих казал по-добре от тази на Королата). Жена ми каза че в снега не е изпитала никакви затруднения с тръгване, маневриране и спиране. Устойчива е и дава усещането за сигурност при скорости над 100км/ч. Прави ми впечатление че е малко по-шумна от Королата, чува се мотора, камъчетата по подкалниците също се чуват. Сутрин примерно ми прави впечатление че изчиства предното стъкло от изпотяване малко по-бавно от Королата, но е поносимо. Караме я със зимни гуми и на снега е О.К. За класа си мисля че е доста добра кола, а като гледам надежността й според ТUV, би трябвало и да е много здрава biggrin.gif . Забравих да спомена че я караме само с 95 бензин.
П.С. Колежката от Пловдив беше споменала че кара Королата си предимно с 98. Аз сипах веднъж 98 на Лукойл и Королата ми увеличи разхода с 0.5л/100км в разрез със всички теории и от тогава сипвам само 95.
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i, MMT, Sol, 2007
Следващия път сипвам 95 и ще докладвам. А верно ли е (дано не ви се стори тъпо ама нали съм си жена та да попитамboikovz написа:
П.С. Колежката от Пловдив беше споменала че кара Королата си предимно с 98. Аз сипах веднъж 98 на Лукойл и Королата ми увеличи разхода с 0.5л/100км в разрез със всички теории и от тогава сипвам само 95.


Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
Здравей Пепа, по принцип ако една кола се кара с 98 вместо с 95 разхода й трябва да е по-малък, защото бензин 98 е по-силен, ще рече от едно и също количество се получава по-голяма енергия при изгарянето му. Лошото е че в БГ неможеш да разчиташ на добро качество а често чувам и че самите бензиностанции лъжат, като вместо 98 от колонката им зареждаш бензин с други (по-слаби) параметри.pepa_k написа: Следващия път сипвам 95 и ще докладвам. А верно ли е (дано не ви се стори тъпо ама нали съм си жена та да попитам) че след първите 20000 км. и няколко зареждания догоре компютъра се настроивал и разхода които показва до тогава не е реален? Защото аз само по компютъра го гледам този разход не съм го засичала пълен/пълен
Относно отчитането на компютъра немога да коментирам, защото съм минал 3500 км, но не ми се вижда реално да започне да отчита добре след 20 000км (това ще рече близо 1 година да се нагласява). Аз нулирам при всяко напълване на резервоара и разликата от рално изгорените и показанията на компютъра са около 1-2 десети. Честно да ти кажа ще ме притесни ако има разлика повече от 1.5-2 литра. (лично мое мнение).
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i, MMT, Sol, 2007
- mladvampirTDI
- Мнения: 12
- Регистриран на: 30 Авг 2006 16:44
Така, много се радвам че има такава тема за Тойота и по конкретно за Ярис.
Имам такова нещо от септември 2006 и съм минал малко километри - 11К. Колата е дизел - 90 коня. Какви са ми впечатленията - перфектна градска кола, ако не те дразни разход зимата над 10/100 (за сравнение - Голф 5 ТДИ 140 коня ДГС кутия- 8/100
) Спокойно в колата има място за 4-ма, но ако са без багаж
(включвам тук и дамски чанти...) Моторчето е прилично, но му липсва доускорение... като изпреварваш не се "изстрелва" както от място. Иначе проблеми да чукна на дърво не съм имал до сега, но все пак колата е нова....
Това от мен. Както обичам да казвам от няколко месеца - Toyota - never again.
Имам такова нещо от септември 2006 и съм минал малко километри - 11К. Колата е дизел - 90 коня. Какви са ми впечатленията - перфектна градска кола, ако не те дразни разход зимата над 10/100 (за сравнение - Голф 5 ТДИ 140 коня ДГС кутия- 8/100


Това от мен. Както обичам да казвам от няколко месеца - Toyota - never again.
ко ма напрай бе човек, мойто яри под 9 и нещо горкото не може да паднеboikovz написа:Тъй като имам и Тойота Ярис, 1.3, ММТ трансмисия на 3.5 месеца нея я караме с жена ми само в София. До училище, обратно, на пазар и т.н. Колата е много добра за града. Двигателя е с добра тяга за купето, пъргава, устойчива и най-вече доста добър обем на купето. Външно изглежда мъничка кола, но вътре има доста голям обем (не говоря за багажника). Разхода на бензин е средно около 7.0-7.2 (в момента е на 1200км), за извън градско немога да коментирам, защото не сме я карали. По принцип нулирам разходомера всеки път когато зареждам колите. Винаги караме с включен климат контрол на двете коли, дали ще е климатик или парно, няма значение (не пестим от това разход на гориво).


обаче аз гледам само компютъра, щот не знам отде се занулява като зареждам


DesSs - мисля че на моята корола компютъра трябва да е същия като на Ярисчето ти. Та като си го нагласиш да отидеш на малкия километраж (аз имам два малки Trip A и Trip B пише), сменияш ги с дясното копче за компютъра, та като го оставиш в положение на този километраж и задържаш същото това дясно копче за компютъра и се занулява (дано и ти имаш две такива отдясно и от ляво зад волана на таблото)desSs написа:boikovz написа:я кажи откъде се прави, та да видя дали компа не лъже нещо

Ама и аз едно обяснение дадох, ама карай като обяснено от жена

По същия начин можеш да занулиш и времето на работа на колата и още нещо беше ама не се сещам сега

Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
Моя мнооого ама мнооого голяма грешка, имах предвид 2 000км.boikovz написа: Относно отчитането на компютъра немога да коментирам, защото съм минал 3500 км, но не ми се вижда реално да започне да отчита добре след 20 000км (това ще рече близо 1 година да се нагласява).
Сори
Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
мацо нищо не разбрах laugh.gif сигурно щот и аз съм жена laugh.gifpepa_k написа:DesSs - мисля че на моята корола компютъра трябва да е същия като на Ярисчето ти. Та като си го нагласиш да отидеш на малкия километраж (аз имам два малки Trip A и Trip B пише), сменияш ги с дясното копче за компютъра, та като го оставиш в положение на този километраж и задържаш същото това дясно копче за компютъра и се занулява (дано и ти имаш две такива отдясно и от ляво зад волана на таблото)![]()
Ама и аз едно обяснение дадох, ама карай като обяснено от жена![]()
По същия начин можеш да занулиш и времето на работа на колата и още нещо беше ама не се сещам сега
desSs написа:мацо нищо не разбрах laugh.gif сигурно щот и аз съм жена laugh.gifpepa_k написа:DesSs - мисля че на моята корола компютъра трябва да е същия като на Ярисчето ти. Та като си го нагласиш да отидеш на малкия километраж (аз имам два малки Trip A и Trip B пише), сменияш ги с дясното копче за компютъра, та като го оставиш в положение на този километраж и задържаш същото това дясно копче за компютъра и се занулява (дано и ти имаш две такива отдясно и от ляво зад волана на таблото)![]()
Ама и аз едно обяснение дадох, ама карай като обяснено от жена![]()
По същия начин можеш да занулиш и времето на работа на колата и още нещо беше ама не се сещам сега
Уффф кофти работа е сега как да го обесня незнам

Последен опит ако не да се включи някой който е по-добър с обясненията.
Като си изреждаш показанията не дисплея минаваш през километража, като стигнеш до този малкия който се занулява натискаш същото копче с което ги изреждаш и задържаш за около 5 секунди и се занулява.
На мен този който е основния и не може да се занулява пише над него "odo" а на този който може "Trip"
Аз като си взимах колата и ми обясняваха половин час разните му джаджи - е не че всичко запомних ама това е друг въпрос

Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT

Здравей Пепа, по принцип ако една кола се кара с 98 вместо с 95 разхода й трябва да е по-малък, защото бензин 98 е по-силен, ще рече от едно и също количество се получава по-голяма енергия при изгарянето му.
колега не си май много прав.защото по-високото октаново число предполага по-бавно горене.вследствие на което се получава излишно загряване на изпускателните колектори,но разхода не винаги пада и КПД-то му не винаги се вдига.Това се отнася по-скоро за автомобили с висока компресия.когато си купуваш 1 автомобил и пише че се кара с 95,най-добре си го карай с 95.иначе си прав,че в БГ не е много ясно какво точно зареждаш.[/quote]
Здравейте на всички, ето го моят автомобил и съм изключително горд, че съм собственик на TOYOTA COROLLA. Колата е модел 1993 XL Hatchback 1.3, 75к.с.,5 врати, двигател 2E (с карбуратор). Купена е от София чисто нова (внос от Япония) от ТМ Ауто 1994 и до сега аз и баща ми сме първите собственици. До сега е на 83 000 км. За тези 14 години абсолютно нищо не е правено до сега по двигателя, ето за това съм горд с TOYOTA и за мен правят най-здравите и надежни коли , аз съм им доживотен фен!!!


Avensis 1.8, 2003
Аз съм с Авенсис 1,8 - второ ниво на оборудване. Взех го тази година, каран е преди мен 140 х. Няма повреди за сега, направих му приблизително 20 х. На първа смяна на масло ми гореше 1/5000, а сега на втората нищо не е изгорил - нямам понятие защо.
Дърпа добре, 130 коня е. Може да вдигне до 220 на равно, предполагам, че това е горната граница на възможностите му. Може и да е икономичен - извънградско със стотина и с добре преценено използване на газ и спирачка може да свали разхода под 6.
Проблем ми е отражението в предното стъкло - лятно време без поляризиращи очила не се кара, затова съм си сложил едни вътре. За сега по-сериозни оплаквания нямам.
Дърпа добре, 130 коня е. Може да вдигне до 220 на равно, предполагам, че това е горната граница на възможностите му. Може и да е икономичен - извънградско със стотина и с добре преценено използване на газ и спирачка може да свали разхода под 6.
Проблем ми е отражението в предното стъкло - лятно време без поляризиращи очила не се кара, затова съм си сложил едни вътре. За сега по-сериозни оплаквания нямам.
- mitiracing
- Мнения: 132
- Регистриран на: 24 Фев 2006 22:50
- Местоположение: BG ПЛЕВЕН
- Обратна връзка:
Privet na vsi4ki.Az sam gor sobstvenik na tova 4udo.Amerikan TERCEL i dosega takava kola ne sam imal.Mnogo zdrava malko gori manevrena i dosta dinami4na vapreki 100-te si konja.Samo malko 4astite sa skapi4ki po4ti kolkoto na nova toyota 4e njakoi ne6ta i po skapi.No da 4ukna na darvo ne sam imal nikakvi problemi s neja i si ja karam ve4e 2-godinki.Minal sam okolo 40000km po na6te pati6ta.Kato razxod mi dava 10 v grada a zimata moje i malko otgore,za smetka na tova pak na da;lgo sam ja zasi4al mnogokratno m/u 5,5 i 6,5 na 100km koeto e dosta prili4no i sam si mnogo dovolen
V momenta se zamisljam za Celica 1993-94g.2,0 156ps ne6to malko po sportno orientirano.No
,TERCEL-4eto njama da go prodam.

V momenta se zamisljam za Celica 1993-94g.2,0 156ps ne6to malko po sportno orientirano.No




TOYOTA TERCEL 1998g 1,5 16v 100ps 5E-FE AТМ Canada spec.
- alokin
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12 Юли 2007 23:01
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
СРЕДНИЯ РАЗХОД се занулява с бутона отдясно на дисплея с часовника, като с последователните му натискания се сменят различни данни които се изписват под часовника(говорим за Ярис). Ако започнем от температурата на въздуха, следват така:desSs написа:ко ма напрай бе човек, мойто яри под 9 и нещо горкото не може да паднеboikovz написа:Тъй като имам и Тойота Ярис, 1.3, ММТ трансмисия на 3.5 месеца нея я караме с жена ми само в София. До училище, обратно, на пазар и т.н. Колата е много добра за града. Двигателя е с добра тяга за купето, пъргава, устойчива и най-вече доста добър обем на купето. Външно изглежда мъничка кола, но вътре има доста голям обем (не говоря за багажника). Разхода на бензин е средно около 7.0-7.2 (в момента е на 1200км), за извън градско немога да коментирам, защото не сме я карали. По принцип нулирам разходомера всеки път когато зареждам колите. Винаги караме с включен климат контрол на двете коли, дали ще е климатик или парно, няма значение (не пестим от това разход на гориво).пък съм на същите километри, ММТ, 1.3...само дето е на по-малко от два месеца
![]()
обаче аз гледам само компютъра, щот не знам отде се занулява като зареждамя кажи откъде се прави, та да видя дали компа не лъже нещо
1. ТЕМПЕРАТУРА НА ВЪЗДУХА ИЗВЪН КОЛАТА
2. МОМЕНТЕН РАЗХОД НА ГОРИВО
3. СРЕДЕН РАЗХОД НА ГОРИВО
4 ОСТАВАЩИ КИЛОМЕТРИ (изчислени спрямо налично гориво)
5. СРЕДНА СКОРОСТ (спрямо изминатите и времето което е работил двигателя)
Когато задържиш бутона повече от 1 секунда - показанието се нулира, но само на показания 3. и 5. Оставащите километри се актуализират автоматично след като се сипе гориво.
Последно промяна от alokin на 15 Апр 2009 22:51, променено общо 1 път.
Да уважаваме чуждия опит - винаги спестява време, пари и нерви.
Баси аватара, mitiracing laugh.gif Заема 1/2 от страницата...
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта