Corolla E15 - Вибрации на пластмаса в салона - още от нова
Corolla E15 - Вибрации на пластмаса в салона - още от нова
Колеги,
Да ви питам скърцат ли ви пластмасовите елементи в королите?
Защото днес като си карах по Цар Борис III, т.е. по паветата, направо тая вибрация ми скъса нервите.
Не ми се вижда нормално за кола на 4500км да и скърцат пластмасите.
Лошоти е, че вибрират няколко работи; айде да е 1,2 елемента, ама 4-5 си е направо грехота за марката.
Да ви питам скърцат ли ви пластмасовите елементи в королите?
Защото днес като си карах по Цар Борис III, т.е. по паветата, направо тая вибрация ми скъса нервите.
Не ми се вижда нормално за кола на 4500км да и скърцат пластмасите.
Лошоти е, че вибрират няколко работи; айде да е 1,2 елемента, ама 4-5 си е направо грехота за марката.
Последно промяна от Akima на 20 Окт 2015 00:24, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
Re: Новата Корола вибрации на пластмасата
Големия панел на таблото поскърцва отстрани в колоната - лесно се оправя, като подпъхнеш нещо между тях. В момента така и така има подпъхната там една лампичка на алармата - явно като са я слагали се е разместило.
Друго поне при мен не скърца, но съм още само на 900км
Друго поне при мен не скърца, но съм още само на 900км
Sigonff:
Evil Yeti
_________________
Toyota Corolla 2.0 D-4D
Evil Yeti
_________________
Toyota Corolla 2.0 D-4D
Ч.Н.Г.
И моята поскърцва от този панел на таблото и лявата колонка, ама ми се струва, че е резултат от интервенцията по монтиране на алармата!
За мен по-дразнещо е че се чува и най-малката песачинка, която се удря в мокетените подкалници!:-(
Не може да се отрече, че музиката и е добре и Ви съветвам да карате на усилено 7-8! Нищо излишно не се чува! laugh.gif
Ако искате колата да не скърца - АУДИ е правилният избор!
И моята поскърцва от този панел на таблото и лявата колонка, ама ми се струва, че е резултат от интервенцията по монтиране на алармата!
За мен по-дразнещо е че се чува и най-малката песачинка, която се удря в мокетените подкалници!:-(
Не може да се отрече, че музиката и е добре и Ви съветвам да карате на усилено 7-8! Нищо излишно не се чува! laugh.gif
Ако искате колата да не скърца - АУДИ е правилният избор!
И моята Корола е на няма и 1000км. а се чува една вибрация от време на време, трудно ми е да определя от къде.
Но факт е че се чува само като карам по гаден паваж.
То по такива пътища как няма да има вибрации. Според мен не са болка за умиране.
П.С. Едно предложение, ако много ви дразнят тези вибрации се качете на някоя друга кола за 1 ден ако може да е по старичка, а пък ако е и дизел - супер, а после хайде пак на вашите, да видим ще вибрира ли тогава
П.С.2 - на шефа ми Мерцедеса е на 4 години и над 100 000км. и въпреки това нищо не вибрира и не трака ама то затова е и 4 пъти по - скъп от моята Тойота. biggrin.gif
Но факт е че се чува само като карам по гаден паваж.
То по такива пътища как няма да има вибрации. Според мен не са болка за умиране.
П.С. Едно предложение, ако много ви дразнят тези вибрации се качете на някоя друга кола за 1 ден ако може да е по старичка, а пък ако е и дизел - супер, а после хайде пак на вашите, да видим ще вибрира ли тогава
П.С.2 - на шефа ми Мерцедеса е на 4 години и над 100 000км. и въпреки това нищо не вибрира и не трака ама то затова е и 4 пъти по - скъп от моята Тойота. biggrin.gif
Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
- LEXUS
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
Хаха laugh.gif ,а шефът ти кара ли го или е получил намаление за сервиза като редовен клиент?Спрете с тези изказвания в стила на чичковци около 50-те,най-големият проблем и срам за Мерцедес е ,че предлагат толкова скъпи коли,които не са здрави,а се чупят доста,това е недопустимо за цените,които искат за колите си.pepa_k написа:
П.С.2 - на шефа ми Мерцедеса е на 4 години и над 100 000км. и въпреки това нищо не вибрира и не трака ама то затова е и 4 пъти по - скъп от моята Тойота. biggrin.gif
И едно нещо ще ви кажа,качете се в един Авенсис или в последната Корола хечбек и се опитайте да чуете шракане,скърцане или вибрация,няма такива.Те са с изключително високо качество на интериора и цялата кола.Новите Короли,Аурис ,Ярис обаче се правят с мисъл възможност за пълно рециклиране на табло и т.н интериорни елементи/екология/ и възможност за сваляне на цената за още по-големи продажби/пазарна реализация/,винаги съм казвал,че Тойота най-добре умее да продава качествени и здрави коли,те са го доказали.Така че Тойота мислят доста по-напред от Мерцедес ,Ауди и който и да било и знаят как да "уловят" пазара.На който не му харесва,може да си купи Авенсис,Лексус.
НА всичкото отгоре таблото на новата Корола седан е различно от това на Аурис от гледна точка на материали,защото при Корола седан се цели повече усещане за лукс ,докато при Аурис се цели по-спортно усещане.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS да кара го, мисля че написах че е на повече от 100 000км. Може да е късмет но е факт и аз го карам от време на време из града и няма никакви вибрации.
А за новата корола седан, ами аз карам такава от няма и един месец, на 700км. е но е факт че се усеща вибрация когато карам по паваж.
Аз също съм фен на Тойота щом все пак съм си избрала да си купя такава, но темата е точно за това че няколко собтвеници тук повдигнаха въпроса за вибрацията а аз изрично казах че с тези наши пътища за мен е нормално и не считам че е проблем за притеснение.
А за новата корола седан, ами аз карам такава от няма и един месец, на 700км. е но е факт че се усеща вибрация когато карам по паваж.
Аз също съм фен на Тойота щом все пак съм си избрала да си купя такава, но темата е точно за това че няколко собтвеници тук повдигнаха въпроса за вибрацията а аз изрично казах че с тези наши пътища за мен е нормално и не считам че е проблем за притеснение.
Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
Нещо не съм съгласен! Мерцедес си е мерцедес; няма смисъл да спориме-една от най-добрите марки. Познавам хора, които карат S500 и са му навъртели 500 000км и до сега не е влизал в сервиз.LEXUS написа: ...най-големият проблем и срам за Мерцедес е ,че предлагат толкова скъпи коли,които не са здрави,а се чупят доста,това е недопустимо за цените,които искат за колите си.
И едно нещо ще ви кажа,качете се в един Авенсис или в последната Корола хечбек и се опитайте да чуете шракане,скърцане или вибрация,няма такива.Те са с изключително високо качество на интериора и цялата кола.
А до колкото за вибрациите в королата-има ги да, но на какво се дължат не знам. Може да са виновни тия дето са слагали алармата или павета.
...та да се върнем на скърцанията... при мен още на 2-3 хиляди километра се появи едно тракане в колоната при обтегача на колана. Все едно разхлабено болче се удря в пласмаса. С времето се усили и в последствие чух че същото тракане го има и в другата колона, на същото място. Чува се при паваж или много кофти път.
В интерес на истината само аз си го чувам... и се опитвам да си повярвам че съм голям перфекционист и не трябва да ми прави впечатление... нооо...
В интерес на истината само аз си го чувам... и се опитвам да си повярвам че съм голям перфекционист и не трябва да ми прави впечатление... нооо...
- LEXUS
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
Знаеш ли,Джибри,винаги съм се възмущавал от неинформирани хора,които взимат думата по въпроси,които не разбират!
Ти може нещо да не си съгласен,но ето тези са:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 007-6-7/20
При това това е организацията ТЮВ,която поддържа всички коли,които се движат в Германия,т.е. техните годишни технически прегледи. А хората,които познаваш с s500 ,които минават 500000км. без да са влизали в сервиз ,аз мога само да се усмихна laugh.gif ,може би са разменили думите "без да са влизали в" с "без да са излизали от".Тези митове и легенди от зората на демокрацията,когато всички мислеха,че Мерцедес правят най-здравите коли, безвъзвратно отминаха,защото днес при цялата свобода на информацията навсякъде можеш да провериш какво казват организациите за проучване качеството на колите,всички без изключение, показват,че Тойота/Лексус правят най-здравите и качествени коли,Мерцедес е доста назад по отношение на здравината.Аз изобщо не искам да споря с поредния заблуден електрон,защото не е нужно да се спори,когато фактите говорят.
И точно понеже "Мерцедес си е Мерцедес" laugh.gif ,затова вече Lexus LS 600h е светлинни години по-модерен,авангарден ,технологичен и екологичен автомобил,при това с 450 к.с. от най-модерна хибридна технология и с най-голяма гаранция.
Айде стига с тия изтъркани неверни клишета вече,живееме в 21 век,не в ерата на парните локомотиви.
Ти може нещо да не си съгласен,но ето тези са:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 007-6-7/20
При това това е организацията ТЮВ,която поддържа всички коли,които се движат в Германия,т.е. техните годишни технически прегледи. А хората,които познаваш с s500 ,които минават 500000км. без да са влизали в сервиз ,аз мога само да се усмихна laugh.gif ,може би са разменили думите "без да са влизали в" с "без да са излизали от".Тези митове и легенди от зората на демокрацията,когато всички мислеха,че Мерцедес правят най-здравите коли, безвъзвратно отминаха,защото днес при цялата свобода на информацията навсякъде можеш да провериш какво казват организациите за проучване качеството на колите,всички без изключение, показват,че Тойота/Лексус правят най-здравите и качествени коли,Мерцедес е доста назад по отношение на здравината.Аз изобщо не искам да споря с поредния заблуден електрон,защото не е нужно да се спори,когато фактите говорят.
И точно понеже "Мерцедес си е Мерцедес" laugh.gif ,затова вече Lexus LS 600h е светлинни години по-модерен,авангарден ,технологичен и екологичен автомобил,при това с 450 к.с. от най-модерна хибридна технология и с най-голяма гаранция.
Айде стига с тия изтъркани неверни клишета вече,живееме в 21 век,не в ерата на парните локомотиви.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта