Какво да очаквам от AVENSIS D 4-D втора употреба?
Какво да очаквам от AVENSIS D 4-D втора употреба?
Честита Нова година на всички! Да сте здрави и успехи!
Колеги,
Един от вариантите ми за автомобил /втора употреба/ е Toyota Avensis D 4-D комби. Предлагат ми такъв, регистриран в края на 2001 г., серията, ако правилно съм запомнил, е Linea Sol. Автомобилът е на около 140 000 км- реални, имал е двама собственика и е от Германия. Ще се вземе от човек, не от автокъща. Притежава сервизна книжка. Въпросите ми: Нормално ли е / типично ли е/ да очаквам някакви неприятни изненади от автомобил на толкова км. каран в Германия и ако "ДА", къде - двигател, ходова част или и на двете места. Отзиви за двигателя и ходовата част - по-скоро положителни или по-скоро отрицателни. Има ли читави сервизи в Ст. Загора или близките региони /за мен това е важен момент при избора/.
Моля собствениците на такива коли, както и колегите с компетентен поглед върху модела за отзиви.
Предварително благодаря на всички отзовали се.
P.S. Прочетох из форума други коментари относно модела, но тъй като нямам опит с коли , все още нямам изградена визия по проблема ми.
Колеги,
Един от вариантите ми за автомобил /втора употреба/ е Toyota Avensis D 4-D комби. Предлагат ми такъв, регистриран в края на 2001 г., серията, ако правилно съм запомнил, е Linea Sol. Автомобилът е на около 140 000 км- реални, имал е двама собственика и е от Германия. Ще се вземе от човек, не от автокъща. Притежава сервизна книжка. Въпросите ми: Нормално ли е / типично ли е/ да очаквам някакви неприятни изненади от автомобил на толкова км. каран в Германия и ако "ДА", къде - двигател, ходова част или и на двете места. Отзиви за двигателя и ходовата част - по-скоро положителни или по-скоро отрицателни. Има ли читави сервизи в Ст. Загора или близките региони /за мен това е важен момент при избора/.
Моля собствениците на такива коли, както и колегите с компетентен поглед върху модела за отзиви.
Предварително благодаря на всички отзовали се.
P.S. Прочетох из форума други коментари относно модела, но тъй като нямам опит с коли , все още нямам изградена визия по проблема ми.
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
Смятам че едва ли би намерил нещо по-добро за тези години, наистина. И си е късмет че си намерил, особено ако е на поносима цена. Комбитата ги има повече, не знам защо. По принцип още си ги карат там. Няма никакви дефекти на модела, може да има само специфични за този автомобил. А щом е и с ъс сервизна книжка, едвс ли щ имаш проблеми. Там това определено значи нещо. Така че лично за мен е идеален избор. А сервизи има, не се притеснявай, дори и да трябва да идваш до Пловдив. Успех!
Toyota Avensis AT221 7A-FE
За авенсис в добро състояние, цената е разумна. Инак сичко е относително. Знае ли се причината за 2-ма собственици? Обикновенно хората са толкова доволни че не ги продават. карат си ги до последно...ivan 03 написа:Aleksandar, благодаря за отзива!
За сега цената се върти около 6000-6200 евро. Дали е разумна - идея си нямам. Все пак моля за мнение и други колеги. Дълбоко съм убеден, че има достатъчно подготвени и компетентни познавачи на модела, посещаващи този форум.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
В Австрия може и да свали, в немско свалят 100-200 евро...Ако колата е читава цената е прилична. Още повече ако е СОЛ би трябвало да е със всички екстри.Aleksandar написа:Ако това е началната - можеш да свалищ около 500. А и щом е втори собственик, ще му се дава по-лесноИначе наистина е добра цена. А и щом си е с книжка и ТЮВ, ще е и читава.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31 Дек 2007 16:34
Здравей колега.Карам точно същата кола но 2002.Какво мога да кажа за колата?Определено е много добра Тoyota (за мен е трета Toyota подред).Имат фабричен дефект в демферниа маховик на съединителя.При мен след като я купих от Германиа забелязах че мотора започна да тресе на празни обороти(все пак колата беше на 80000км) и един хубав ден както си я карах започна да ми рита педала на съединителя и нещо изпращя от скоростната кутия.Когато я отворих разбрах че маховика е станал дроб-незнайно от какво.После разбрах че в Autobild е описан същия проблем при този тип D4D мотор на Toyota.Иначе не съм имал други сериозни проблеми с колата.Определено я препоръчвам като много добър избор.
Аз имам АВЕНСИС d4d от 1 месец.Досега съм навъртял 2500 км.Колата е перфектна.Гори ми 5,5/100 извън градско и 7.0/100 градско във Варна.Колата е 2001 год. на 124000 км.(съмнявам се)и за нея платих 13000 лв.Моят маховик също беше разбит.Поръчах си нов 2400 лв. а смяната ми излезе 150 лв.Сега колата направо пее.Ако можеш купувай не се замисляй.Никога не съм допускал че кола може да вози така комфортно.Успех
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
Пичове този филм с демпферния маховик(ТОВА НЕ Е ЛИ ДЕМПФЕРНА ШАЙБА НА МАХОВИКА ) нали само при по старите D4-D-та го има
Щото ако и на мойта стане така(от подписа) тия 2400 лв дето се цитират хич не ми се дават!Какви са признаците за такава повреда?Как започва да се държи колата?А и да няма някаква грешка в цената която цитира колегата в горния пост?Ако е така направо да си купувам една катастрофирала като моята за 9000 лв и да си имам чаркалъци 


Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.
Това не е демферна шайба, а демферен маховик(съставен е и не се разглобява).Доколкото знам това е не добре оразмерена част(да предава големия въртящ момент от d4d двигателя) и засяга всички модели на TOYOTA за периода 2000-2002 год.След това този дефект не съществува.При мен го установих след като при загрял двигател на празен ход 800 об./мин. се чуваше САМО ОТВЪН металичен шум, отвътре не се чува нищо.Като я закарах на майстор той повдигна предно ляво колело, включи на скорост и се опита да завърти колелото.Резултат-металичен шум и отклонение(завъртане) 25-30 градуса на колелото без да се завърти двигателя.Тази част се намира много трудно втора употреба на цени 1000-1300 лв. без гаранция.При новите части този проблем не съществува.Всеки сам си решава.Аз си взех нов с гаранция.При покупка на автомобил с подобен проблем е задължително да се свали от цената.За мен TOYOTA AVENSIS D4D 2001 год. е номер едно в този ценови клас.
Колеги имам Тойота Авенсис 2000 г. декември, D4D мотор, 2 -ка дизел, 110 коня, CDT220L-AEMNYW (1CDFTV ) SED TERRA MTM LHD DCR. Нещо ми трака от към съединителя отдолу (като се натисне съединителя и си променя звука - по принцип е едно метално чукане или тракане). Бях в сервиза на Тойота и там ми казаха, че е за ремонт и цената му е около 850 лв. (влучва притискателен диск, феродов диск, вилката и още дребни неща доставка от Япония) и за работа около 250 лв. Искам да Ви попитам възможно ли е като се отвори и да се види, че само лагера или единия диск е за смяна да се сменят или трябва задължително да се сменят всички части наведнъж. От този сайт http://www.detali.ru/cat/oem_to.asp си намерих снимка на съединителя и се чудя дали и аз имам такам маховик за какъвто говорите за по 2000 лв. или става въпрос за друг модел. Все си мисля, че иначе в сервиза на Тойота щяха да ми кажат ако е толкова скъп! Някой ако знае някаква особеност за моя модел ще съм му благодарен ако сподели. Успех на всички които имат TOYOTA!!!
- Прикачени файлове
-
- Saedinitel1.JPG (57.64 KiB) Преглеждано 5142 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] и 3 госта