И аз съм ЗА....писмо-недоволство до братята японци...
...ама вие тук убихте всичко детско в мен: аз поради същата причина - неудовлетворение от Еуратек - сега съм с Ярис а не с Фабия!!!!
....то май трябва да се надявам да не се налага да опирам до ТМ....за резервни части.
прочее.... какво стана с писмото?
TM Auto?
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Принципно и при двата случая трябва да имаш право да върнеш даден продукт.desSs написа:връщат се стоки с дефекти, дори и да нямат гаранция.
но че не отговаряли на очакванията ти...ами гледал си, избирал си, мостри има навсякъде, с брошури със спецификации...все едно да си върнеш лаптопа щото е с виста, пък ти не си очаквал, че е още по-голяма боза от уиндоус...примера може да е тъп, ама се надявам че ме разбра правилно
Независимо от спецификацийте и брошурите никога не може да ти стане ясно какви са качествата на един продукт преди да го приложиш в конкретна среда . По спецификаций може да се насочиш към него но не и да си 100% , че всичко ще е ОК .
А в случая с вистата понеже явно случайте не са били един или два и не само в БГ . Micro$oft ти дават правото на downgrade . Демек съвсем легално да си сложиш XP или 2000 ако към днешна дата Vista не ти върши работа . Защото може не само да не те кефи ами просто и да не ти вървят нещата !
е то много неща би трябвало, ама...все пак сме в БГBass_Man написа:Принципно и при двата случая трябва да имаш право да върнеш даден продукт.

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
rudolf написа:...десс,,по закона за портебителя--можеш ли в някакъв срок да върнеш колата-щото не е това което си очаквал??? biggrin.gif
или сигурно затова има 30 дневен срок на доставка,,,да изтече срока в койтоимаш право да я върнеш?
този закон не важи за съжаление при колите. biggrin.gif
има обаче една възможност,при която може да върнеш колата,но е мнооого сложно.в случай,че дава дефекти и сервиза не е успял определен брой пъти да ги отстрани.става чрез адвокат,за тойота в германия знам за няколко такива случая.
мисля,че тази тема засяга съвсем друг проблем.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Смени си дилъра на тошиба !desSs написа:е то много неща би трябвало, ама...все пак сме в БГBass_Man написа:Принципно и при двата случая трябва да имаш право да върнеш даден продукт.пък за вистата може и да си прав, ама тука в представителството на Тошиба искат пари, за да ти инсталират ХР. от Майкрософт дори и да са им казали да го правят безплатно, ако не знаеш, ще ти вземат парите
Тези неща ги има на страницата на M$ и всички техни партньори са длъжни да ги спазват и да ги знаят .
Те за това имат правото да си лепят лепенката "Microsoft Partner ".
Обаче има и един момент при , който дилърите ( скапаните търговци ) са не достатъчно квалифицирани и кадърни за да прочетат и се уграмотят и не знаят за тези неща и просто си повтарят разни работи , като латерни !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: stangenov и 9 госта