
АЕ86 бензин
Re: АЕ86 бензин
s kuvto iskash, samo gledai da e dobro kachestvo!El Camino написа:Абе с къф бензин си карате АЕ86ците (4АГЕтата)?

Re: АЕ86 бензин
E 92?punkara написа:s kuvto iskash, samo gledai da e dobro kachestvo!El Camino написа:Абе с къф бензин си карате АЕ86ците (4АГЕтата)?

Re: АЕ86 бензин
Не ти препоръчвам дизел...punkara написа:s kuvto iskash, samo gledai da e dobro kachestvo!El Camino написа:Абе с къф бензин си карате АЕ86ците (4АГЕтата)?


1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Re: АЕ86 бензин
В две "официални" статии за АЕ86 срещнах инфо, че от завода и дават РОН 98. Предполагам навремето е бил оловен, но това не променя факта, че е 98. В тоя ред на мисли ми беше и питането, кой с какво кара...cj написа:Не ти препоръчвам дизел...punkara написа:s kuvto iskash, samo gledai da e dobro kachestvo!El Camino написа:Абе с къф бензин си карате АЕ86ците (4АГЕтата)?![]()
Re: АЕ86 бензин
iziskvaniyay za benzin se promenya spored pazara za koito e napraven avtomobila, i spored modela na dvigatelya! ima razlichni raznovidnosti na 4A-GE!El Camino написа:В две "официални" статии за АЕ86 срещнах инфо, че от завода и дават РОН 98. Предполагам навремето е бил оловен, но това не променя факта, че е 98. В тоя ред на мисли ми беше и питането, кой с какво кара...cj написа:Не ти препоръчвам дизел...punkara написа: s kuvto iskash, samo gledai da e dobro kachestvo!![]()
pomnya che na 4A-F na AE92, imashe edin prevkliuchvatel, za visok i nisuk oktan benzin. na moyata ae92 sus 4AGE ima kliuche za benzina, visok i nisuk oktan (promenya malko avansa!)

Punky, малко на доверие, ма не ми се търсят сега статиите. Едната е английска, другата е немска. То друго не остава.
В немските форуми пишат, че с 95 ги карали.. абе ясно става, че няма норма - всеки кара както може.
Но поне някаква зависимост може ли да се изведе - при какво предварение, на какъв бензин почва да чука (хм.. при нормалната компресия?)? Засичал ли си я?
В немските форуми пишат, че с 95 ги карали.. абе ясно става, че няма норма - всеки кара както може.
Но поне някаква зависимост може ли да се изведе - при какво предварение, на какъв бензин почва да чука (хм.. при нормалната компресия?)? Засичал ли си я?
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
be obshto vzeto kolkoto po-visok oktana tolkova po dobre. tuka v usa 92-93 e nai visokia na povecheto mesta, taka che ako karash s 92 niama da imash problemi. no ponachalo kolkoto po-visok oktana tolkova po-malko gori i poveche varvi no razlikata vav varveja ne mislia che e tolkova zabelejima makar ch eniakoi hora kazvat che e. ne sam zasichal s gtech ili nestho takova taka che ne moga da tvardia.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Me6a6 octanite! Tuk i v Europa-ta oktanovite 4isla sa razli4ni i otgovarqt na razli4ni stojnosti. Primerno pri nas e 87, 89, 93ugabuga написа:be obshto vzeto kolkoto po-visok oktana tolkova po dobre. tuka v usa 92-93 e nai visokia na povecheto mesta, taka che ako karash s 92 niama da imash problemi. no ponachalo kolkoto po-visok oktana tolkova po-malko gori i poveche varvi no razlikata vav varveja ne mislia che e tolkova zabelejima makar ch eniakoi hora kazvat che e. ne sam zasichal s gtech ili nestho takova taka che ne moga da tvardia.
A pri tqh e 92, 95, 98, (100-OMV), no tova ne zna4i, 4e karat s po-visok oktan, za6toto sa razli4ni stnadratite i stojnostite na octana tuk i v Europa.
ALTEZZA molq, ako obi4a6 da obqsni6 kak be6e za poreden put!
KOj octan tuka na koj octan v Europa otgovarq?!?

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
91 USA oktan otgovaria na 95 Evropeiski oktan(RON). v Evropa se izpolzvat dve merni edinici, MON i RON, kato se sresta predimno RON, tuk se izpolzva sredno proporcionalnoto ot tiah, ili inache kazano
(RON+MON)/2=USA oktan
goliamo oktanovo chislo prosto gori po bavno i e po trudno samozapalim, za tova se slaga na koli s po visoka kompresia, s nego niama da tivarvi poveche kolata ili da pestish benzin, samo ste si davash parite na viatara.
(RON+MON)/2=USA oktan
goliamo oktanovo chislo prosto gori po bavno i e po trudno samozapalim, za tova se slaga na koli s po visoka kompresia, s nego niama da tivarvi poveche kolata ili da pestish benzin, samo ste si davash parite na viatara.
->
visokoiyat oktan na gorivoto znachi che se zapalva po-bavno, toest mojesh da karash kolata sus po-visok avans, ako na tozi avans mu slozish nisuk oktan, togava moje da zapochne da chuka, shtot smestta shte se zapalva v cilindura PREDI butaloto da e nagnetilo kompresiyata dokrai, i togava se poluchava tova tropane, shtot to vurvi nagore, a smestta veche izbuhva, i go buta nadolu, taka sled vreme izgarya nyakoi klapan, ili se stopyava butalo.El Camino написа:Punky, малко на доверие, ма не ми се търсят сега статиите. Едната е английска, другата е немска. То друго не остава.
В немските форуми пишат, че с 95 ги карали.. абе ясно става, че няма норма - всеки кара както може.
Но поне някаква зависимост може ли да се изведе - при какво предварение, на какъв бензин почва да чука (хм.. при нормалната компресия?)? Засичал ли си я?
modelite dvigateli na 4AGE idvat s 3 razlichni vida butala, koito imat i 3 razlichni kompresii (visochina). nai-visokite sa za dvigatelite koito sa Japan spec, koito idvat bez katalizatori, egr, i pr. sistemi, zatova kompresiyata im e vdignata, a sushto zashtot v Japan 100 oktana benzin e standarten ot mnogo godini nasam. za evropa ae86 sushto idvat bez katalizatori, egr, i pr., no po tova vreme v evropa nyama 98, ili 100 oktana, mislya che 96 beshe nai-visokiyat oktan togava, poradi tova se slagat butala sus malko zanizena kompresiya. a veche na US i drugi pazari koito iziskvat kolite sus katalizatori, egr-i i pr. se slagat nai-niska kompresiya butala.
ta ot tazi hgledna tochnka, ae86-cite sa napraveni da goryat normalno 91-96 oktanov benzin (po starite evro standarti) dnes mojesh i 92 i 95 da slagash, a ako iskash i 100 oktana, puk togava mojesh da avurtish malko i delkoto da pokachish avansa.
dano tova razyasnyava do nyakude vuprosa ti.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта