Toyota RAV4 Prime 2021-2025 - Мечтаният автомобил?
-
Hursa
- Мнения: 6026
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021-2025 - Мечтаният автомобил?
Дали ги имате датчиците? Или щамповат пласмасорията с отворите, за да не правят по-различни матрици за по ниските нива оборудване.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
simichoil
- Мнения: 37
- Регистриран на: 16 Фев 2011 09:30
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Rav4 Plug-In Hybrid
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 11 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021-2025 - Мечтаният автомобил?
Е има ги разбира се
-
Hursa
- Мнения: 6026
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021-2025 - Мечтаният автомобил?
Имате доста датчици, по показанията на които да сигнализира - например датчиците за трафик зад автомобила. Има ли анимация от паркинг сензорите.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
simichoil
- Мнения: 37
- Регистриран на: 16 Фев 2011 09:30
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Rav4 Plug-In Hybrid
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 11 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021-2025 - Мечтаният автомобил?
Има, работят си датчиците. Факт обаче е че не са от тези "интелигентните" про които набива сама спирачки.
-
Hursa
- Мнения: 6026
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021-2025 - Мечтаният автомобил?
Е "набиването" не е от датчиците. Те си нямат "интелект"
. Ако ги има - вероятно, както каза човека, трябва само да се "задействат" съответните алгоритми. Любопитно ми беше - дали не могат да се използват и дали не се използват сигнали от другите системи.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Toyota RAV4 Prime 2021-2025 - Мечтаният автомобил?
Здравейте, доста години не бях влизал във форума но си улучих паролата 
Оглеждам текущото поколение Рав4 като смяна на текущото ЦР-В 2г , имам предвид втора ръка, гледам коли на 3-4-5години, но имам нужда от съвети и сверяване на часовника.
Бихте ли препоръчали сервиз, в София, където са склонни да правят преглед тип "текущо състояние" ? И си разбират да го направят коректно, най важното
На пазара има доста "канадки", които 99% са били с произшествия, дори и "българките", обяснимо, обикновено са с пресрочени срокове за обслужване.
Или може би, е по-добре да се уговори такъв оглед в официален дилър/сервиз ? Някаква груба оценка за какви пари и срокове би станало в официален сервиз? Подозирам че едва ли биха предложили час "от днес за утре" ?
Благодаря предварително
Оглеждам текущото поколение Рав4 като смяна на текущото ЦР-В 2г , имам предвид втора ръка, гледам коли на 3-4-5години, но имам нужда от съвети и сверяване на часовника.
Бихте ли препоръчали сервиз, в София, където са склонни да правят преглед тип "текущо състояние" ? И си разбират да го направят коректно, най важното
На пазара има доста "канадки", които 99% са били с произшествия, дори и "българките", обяснимо, обикновено са с пресрочени срокове за обслужване.
Или може би, е по-добре да се уговори такъв оглед в официален дилър/сервиз ? Някаква груба оценка за какви пари и срокове би станало в официален сервиз? Подозирам че едва ли биха предложили час "от днес за утре" ?
Благодаря предварително
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021-2025 - Мечтаният автомобил?
хахааа, мой човек си, и аз ги правя същите работи
Значи най-добре си запиши час за оглед в ТМ Ауто, преполагам ще е около 2 седмици напред, друг вариант е да си запишеш час в Pit Stop, но там часовете за поне за 3 седмици напред. аз бих предпочел ТМ Ауто. Мисля,е цената ще е около стотина лева. Значи ставка час в ТМ Ауто скоро се загледах там мисля беше 160 лв. ли беше 120 ли беше, не съм сигурен,ама ми се видя доста. Но ако ще искаш оглед най-добре е във фирмения сервиз.Restless написа: ↑22 Окт 2025 19:28 Бихте ли препоръчали сервиз, в София, където са склонни да правят преглед тип "текущо състояние" ? И си разбират да го направят коректно, най важното
На пазара има доста "канадки", които 99% са били с произшествия, дори и "българките", обяснимо, обикновено са с пресрочени срокове за обслужване.
Или може би, е по-добре да се уговори такъв оглед в официален дилър/сервиз ? Някаква груба оценка за какви пари и срокове би станало в официален сервиз? Подозирам че едва ли биха предложили час "от днес за утре" ?
Благодаря предварително
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
astord
- Мнения: 2
- Регистриран на: 03 Сеп 2025 09:30
- Местоположение: София
- Автомобил: rav4 2025 plugin hybird
Toyota RAV4 Prime 2021-2025 - Мечтаният автомобил?
Здравейте, да ви питам този автомобил има ли възможност за ограничаване на заряда на батерията. Т.е. да не се зарежда винаги на 100% ами на 80% (например)? Идеята е че ако колата стои с пълна батерия на 100% това и съкращава живота, до колкото знам.
От упътването и от настройките които виждам има само настройка за начало на зареждане и с какво количество ток да зарежда (А). Т.е. аз като го зареждам ако не отида физически да го откача от контакта преди да е стигнал 100%, не намирам друг начин за да не се зареди до 100%.
Или всъщност самия производител от Toyota реално си е предвидил такъв запас и реално ако пише 100% заредена батерия, това реално значи по-малко, и никога не ти позволяват да я заредиш до край?
От упътването и от настройките които виждам има само настройка за начало на зареждане и с какво количество ток да зарежда (А). Т.е. аз като го зареждам ако не отида физически да го откача от контакта преди да е стигнал 100%, не намирам друг начин за да не се зареди до 100%.
Или всъщност самия производител от Toyota реално си е предвидил такъв запас и реално ако пише 100% заредена батерия, това реално значи по-малко, и никога не ти позволяват да я заредиш до край?
- Monster
- Мнения: 427
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 171 пъти
- Получена благодарност: 125 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021-2025 - Мечтаният автомобил?
Производителят си е предвидил запас, както отдолу (тъй като е не по-малко вредно батерията да падне до истинската нула), така и отгоре. Конкретният модел няма вградена софтуерна опция да му кажеш да спре зареждането при достигане на определен процент. Освен варианта с физическото изключване в определен час, може също така да се използва зарядна станция, която да спре зареждането при определено условие - най-често при фиксирано число kwh за конкретната зарядна сесия или фиксиран времеви интервал за продължителността на зареждането. Аз ползвам тази мобилна зарядна станция и тя има опция за спиране на зареждането след като бъде дръпнато определено количество енергия (kwh). За целта правя една груба сметка, че на всеки 7 км оставащ пробег от показанието в дисплея отговаря около 1 kwh енергия, която в момента имам в колата (за ползването й в EV режим). Като знам, че батерията на Равката поема около 13 kwh при пълно зареждане, мога да сметна колко kwh искам да дозаредя, за да достигна определен процент, при който зарядната станция да спре зареждането (без да трябва физически да ходя до колата). Тук съм коментирал и една от марките китайски зарядни станции, при която ограничението е времево, с което пак може да се направи някаква груба сметка, макар и тя да зависи от това дали напрежението в мрежата е предвидимо (в гаража ми в София е относително постоянно, но в гаража ми в едно село в северозапада напрежението е доста непредвидимо вариращо). Енергията в kwh може да се сметне грубо като тока (в ампери) се умножи по напрежението (във волтове) и това се умножи по времето (в часове).
Toyota RAV4 Prime 2021-2025 - Мечтаният автомобил?
Има буфер и не позволява да стигнеш истинските 100%, както има и буфер "отдолу"
Реално от 18Квтч, достъпни за употреба са около 15
Едно възможно решение - да използваш "умен" заряден контакт и знаейки че примерно в 7 си на 100%, да сложиш автоматично прекъсване на тока в 6 ...
Или да настроиш шедулера така че да не може да зареди до 100%, Примерно, трябват ти 5 часа за да зареди до 100%, ти му казваш да почне в 3 и да спре в 7
Гаранцията на Тойота е че след 10г или 200К км, батерията ще разполага с поне 70% от капацитета си.
Реално от 18Квтч, достъпни за употреба са около 15
Едно възможно решение - да използваш "умен" заряден контакт и знаейки че примерно в 7 си на 100%, да сложиш автоматично прекъсване на тока в 6 ...
Или да настроиш шедулера така че да не може да зареди до 100%, Примерно, трябват ти 5 часа за да зареди до 100%, ти му казваш да почне в 3 и да спре в 7
Гаранцията на Тойота е че след 10г или 200К км, батерията ще разполага с поне 70% от капацитета си.
- Monster
- Мнения: 427
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 171 пъти
- Получена благодарност: 125 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021-2025 - Мечтаният автомобил?
Това с "шедулара", на който можеш да му дадеш едновременно начален и краен час, от менюто на колата ли имаш предвид, че може да се направи или от приложението на Тойота? Или пък имаше предвид да стане пак през настройките на "умен" заряден контакт (ако от колата е невъзможно)?
Toyota RAV4 Prime 2021-2025 - Мечтаният автомобил?
и от двете
ако да речем ти трябват 5ч зареждане и тръгваш в 7
В менюто на колата май избора е или начален час (може да дадеш твърде късен - 3ч) или да зададеш час на тръгване и колата се зарежда ориентирайки се по него - можеш да дадеш че уж тръгваш в 8...
умния контакт обикновено има опция с която да кажеш "включи се в Х, изключи се в У"
Не виждам идеално решение
ако да речем ти трябват 5ч зареждане и тръгваш в 7
В менюто на колата май избора е или начален час (може да дадеш твърде късен - 3ч) или да зададеш час на тръгване и колата се зарежда ориентирайки се по него - можеш да дадеш че уж тръгваш в 8...
умния контакт обикновено има опция с която да кажеш "включи се в Х, изключи се в У"
Не виждам идеално решение
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 3 госта