Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
- iovkito
- Мнения: 3013
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 105 пъти
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Този д-cat e евро5 и е от здравите. Няма нищо общо със стария, 177кс.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
Bubamara666
- Мнения: 1
- Регистриран на: 12 Дек 2023 20:32
- Местоположение: Pazardzhik
- Автомобил: Toyota Corolla
- Благодарил/а: 1 път
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Здравейте, не знам дали въпросът ми е за тук, тъй като не ми одобриха темата в друг раздел.
Обмислям смяна на моята Тойота Корола (2006г.) с Тойота Рав4 (2012г.). Бюджетът ми е до 20 000лв. Държа да е 4х4, често пътувам с децата си по планински пътища. Попаднах на следната обява:
https://mobile.bg/21692285633917501
Трябва ли да ме притеснява този двигател d-cat? И за какво конкретно да попитам при огледа на колата? Не съм запозната с рав4, затова пиша. Единствено от форума, каквото съм прочела.
Обмислям смяна на моята Тойота Корола (2006г.) с Тойота Рав4 (2012г.). Бюджетът ми е до 20 000лв. Държа да е 4х4, често пътувам с децата си по планински пътища. Попаднах на следната обява:
https://mobile.bg/21692285633917501
Трябва ли да ме притеснява този двигател d-cat? И за какво конкретно да попитам при огледа на колата? Не съм запозната с рав4, затова пиша. Единствено от форума, каквото съм прочела.
- iovkito
- Мнения: 3013
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 105 пъти
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Не. Евро 5 150кс е здрав, както и скоростната кутия. Моята е със същия двигател, за 200 000км не съм пипал абсолютно нищо, разход 7/100.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
Kris
- Мнения: 8
- Регистриран на: 19 Мар 2024 13:10
- Местоположение: България
- Автомобил: Toyota Rav4 2.2 D4D 136, 2007
- Благодарил/а: 2 пъти
Покупка на употребяван бензинов RAV4 XA30 VVTi /2005–2012/ - мнения и съвети?
Здравейте,
Преди година и половина си взех Рав4 2.2 D4D 136hp, 2007 XA30, докаран от Италия на "178 хиляди" реални казваше търговеца. Взех го и след 2 седмици караме започна казанчето на антифриз а да прави балончета и да надува. След оглед в сервиз се наложи да сменя: гарнитура на главата, дифтунки и гумички уплътнения, водна помпа верига, ролки, термостат, радиатор и дебитомер. След тази смяна имаше малки капки от недобре свършената работа в сервиза и след 2/3 пъти връщане за отстраняване на проблема с капките смених сервиза. В сервиз номер 2, сме их лагер на главина и отново ми направиха ремонт на дифтунки , гумички и уплътнение на клапаните защото като се отвореше капачката на двигателя излизаше лек дим и хвърляше капки масло като е отворен "blow by" след този ремонт всичко се подреди докато на Иво не започна да капе масло от двигателя и се наложи да посетя 3 ти различен сервиз за да се установи, че предните 2 не са си свършили работата качествено и са претупали нещата, но така е като не се посещава оторизиран сервиз.
Преди година и половина си взех Рав4 2.2 D4D 136hp, 2007 XA30, докаран от Италия на "178 хиляди" реални казваше търговеца. Взех го и след 2 седмици караме започна казанчето на антифриз а да прави балончета и да надува. След оглед в сервиз се наложи да сменя: гарнитура на главата, дифтунки и гумички уплътнения, водна помпа верига, ролки, термостат, радиатор и дебитомер. След тази смяна имаше малки капки от недобре свършената работа в сервиза и след 2/3 пъти връщане за отстраняване на проблема с капките смених сервиза. В сервиз номер 2, сме их лагер на главина и отново ми направиха ремонт на дифтунки , гумички и уплътнение на клапаните защото като се отвореше капачката на двигателя излизаше лек дим и хвърляше капки масло като е отворен "blow by" след този ремонт всичко се подреди докато на Иво не започна да капе масло от двигателя и се наложи да посетя 3 ти различен сервиз за да се установи, че предните 2 не са си свършили работата качествено и са претупали нещата, но така е като не се посещава оторизиран сервиз.
Последно промяна от Akima на 22 Мар 2024 12:58, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Търсачката.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Търсачката.
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Здравейте, намерих тази обява в мобилето
https://www.mobile.bg/obiava-2172546242 ... 4-2-2d-cat
Дали този двигател е ок? Изчетох някои мнения тук, как Д-кат не е добро решение за рав4.
Ако става, на какво обикновено трябва да се обръща внимание преди покупка за този модел? Диагностика, дюзи?
https://www.mobile.bg/obiava-2172546242 ... 4-2-2d-cat
Дали този двигател е ок? Изчетох някои мнения тук, как Д-кат не е добро решение за рав4.
Ако става, на какво обикновено трябва да се обръща внимание преди покупка за този модел? Диагностика, дюзи?
-
kiak
- Мнения: 10
- Регистриран на: 16 Юни 2016 16:57
- Местоположение: Brno
- Автомобил: Дизел
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
От понеделкник нашето семейство се сдоби с XA30 2.2D4D Мисля, че има и DPF. За сега няма никакви забележки и болежки, ще трябва да я обуя за зимата. Като я покараме и/или изкочи нещо, ще се допитвам в темата за мнения и съвети!
Yaris Verso 1.4 D-4D
Corolla Verso 2.2 D-CAT
Rav4 XA30 - 2.2 D-4D
Corolla Verso 2.2 D-CAT
Rav4 XA30 - 2.2 D-4D
-
Venkov
- Мнения: 8
- Регистриран на: 26 Фев 2024 18:30
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Corolla
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Здравейте. Понеже съм се запътил тия дни да гледам rav4 и ми се иска мнение от хора които карат такъв автомобил. Ще гледам дизелови от 136кс предимно от 2008-2009 година. Видях че има доста случаи на изкривени глави и проблеми с гарнитурата. Можете ли да ме посъветвате какво да гледам освен за омешано масло/балончета в разширителния съд? Благодаря !
Пс като гледам обявите дизеловите са далеч по евтини от бензиновите такива което ме навежда на мисълта че има защо да е така.
Пс като гледам обявите дизеловите са далеч по евтини от бензиновите такива което ме навежда на мисълта че има защо да е така.
-
gena_bs
- Мнения: 1678
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 446 пъти
- Получена благодарност: 106 пъти
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Причината се крие в абревиатурата nа двигателя:
D-4D - Дай-4Дюзи
Има се предвид нови/ рециклирани, както ми каза един приятел, собственик на Corolla Verso 2007.
D-4D - Дай-4Дюзи
Има се предвид нови/ рециклирани, както ми каза един приятел, собственик на Corolla Verso 2007.
-
Venkov
- Мнения: 8
- Регистриран на: 26 Фев 2024 18:30
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Corolla
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Благодаря за отговора. Има ли връзка между прецакването на гарнитурата и амортизацията на дюзите? В този ред на мисли бензиновата е по-удачен вариант за ежедневна? Ще се кара предимно извънградско
-
Тинк
- Мнения: 268
- Регистриран на: 28 Авг 2016 09:39
- Местоположение: България
- Автомобил: Авенсис Т25
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Стига да не са пиезо-дюзи, мисля че не не е толкова страшно. Гарнитурата е фабричен дефект на много от тия дизели. Аз съм от "щастливците" с изгърмяла и сменяна гарнитура, но дюзите не са ми създавали проблеми.
Дихтунгите евентуално могат да създадат проблеми. Зависи на колко километра е колата.
Щом е така, мисля дизела еднозначно е по-доброто решение.
Дизелите от тия години имат и DPF, който също повече пречи отколкото помага. Така че не е лошо да се види в какво състояние е и той, но това става само със специализиран софтуер.
Да помечтае малко е дошъл човек на тоя свят.
-
mom4i911024
- Мнения: 7
- Регистриран на: 12 Авг 2023 00:17
- Местоположение: Плевен
- Благодарил/а: 8 пъти
Съвет за покупка - Toyota RAV4 2005-2012 автоматик
Здравейте,
В търсене съм на автомобил с автоматична скоростна кутия и бюджет до 15 000 лв. Първоначално търсех до 10 000, но честно казано не успях да си харесам нищо. Също да вметна, че това ще ми е първа кола.
В момента съм се насочил към Toyota RAV4 (2005–2012) и попаднах на следната обява, за която бих искал да чуя мнение. Копирам информацията тук, тъй като от днес обявата вече не е онлайн, не знам защо.
Цената беше 15 900 лв., като продавачът спомена, че е възможен минимален коментар - нещо от сорта на 15 500 лв. Честно казано, не ми се струва никак евтино и се чудя защо държат толкова високи цени точно тези модели. Ако някой знае, бих бил благодарен да ми разясни
Данни:
В търсене съм на автомобил с автоматична скоростна кутия и бюджет до 15 000 лв. Първоначално търсех до 10 000, но честно казано не успях да си харесам нищо. Също да вметна, че това ще ми е първа кола.
В момента съм се насочил към Toyota RAV4 (2005–2012) и попаднах на следната обява, за която бих искал да чуя мнение. Копирам информацията тук, тъй като от днес обявата вече не е онлайн, не знам защо.
Цената беше 15 900 лв., като продавачът спомена, че е възможен минимален коментар - нещо от сорта на 15 500 лв. Честно казано, не ми се струва никак евтино и се чудя защо държат толкова високи цени точно тези модели. Ако някой знае, бих бил благодарен да ми разясни
Данни:
► Виж съдържание
Последно промяна от Akima на 03 Ное 2025 12:28, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Търсачката.ТАГОВЕ.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Търсачката.ТАГОВЕ.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта