Прекъсвач
-
- Мнения: 1539
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 211 пъти
- Получена благодарност: 125 пъти
Прекъсвач
В страна от темата е (или не е, ако говорим като цяло за ограничител). Идея си нямам дали моя MG2 е същият като в Камрито от онези години- 2019, 2020. Но при мен макс. скорост е точно 203-4 по GPS и 210 по километраж. Ако е същият ел. двигател, значи запасът е най-малко 25-30кмч, моето мнение. Много странното е, че от всички 2,5л хибриди само и единствено в IS300h макс. скорост е 200, а не 180. Как са го решили и защо- идея нямам.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
- mapamop
- Мнения: 5536
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 176 пъти
- Получена благодарност: 676 пъти
Прекъсвач
Маркетинг. Да го направят уникален от другите модели с още нещоdracunculus написа: ↑12 Окт 2025 09:01 единствено в IS300h макс. скорост е 200, а не 180. Как са го решили и защо- идея нямам
Не е изключено да има особеност заради купето - примерно заради по-малкия просвет отдолу струята въздух да е с по-голяма скорост и налягане. От там да има повече капацитет за охлаждане на дъното на купето и детайлите монтирани в тази зона.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
- slowtraveler
- Мнения: 6585
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 395 пъти
- Получена благодарност: 428 пъти
-
- Мнения: 1539
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 211 пъти
- Получена благодарност: 125 пъти
-
- Мнения: 1539
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 211 пъти
- Получена благодарност: 125 пъти
Прекъсвач
Това с двете предавки е при GS450h, в LS500h са даже 4, допълнително на eCVT. Нарича се Multistage Hybrid. По този начин тези развиват 250-260кмч. IS-ът е класическо хибридче, както Королата, Lexus ES, Toyota Camry. Но, да, може диференциалът да е друг
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
-
- Мнения: 5973
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 39 пъти
- Получена благодарност: 203 пъти
Прекъсвач
Също може редуктора между мг2 и короната да е с по-малко предавателно число. (Може да има и по различни съотношения в планетарния механизъм - но в случая той не би имал отношение към ограничаването оборотите на мг2 при висока скорост.) Това, както и другите мерки (по-малко предавателно число на "главната предавка" в диференциала или колела с по-голям диаметър) - води до понижаване на динамиката. (Аз бих предпочел по-добра динамика, пред по-висока максимална скорост, ако не може и двете
.) Може би и за това ис дават, че е с по-слабо ускорение, по сравнение с камри, въпреки малко по-ниската мощност на "камрито" (предполагах, че е само поради по-голямата маса на лексус). Но може и мг2 при лексус да е разчетен да издържа на по-високи обороти - вероятно са различни - дават при ис 145 кс и 300 Нм, при камри 120 кс и 202 Нм. (За съжаление, това е недостатъка на едностепенната трансмисия - компромис между ускорение и макс скорост
, вижда се и при много ел автомобили. Но и при тях, при някой модели вече използват скоростни кутии с две предавки. Не знам - дали използването на повече предавки, като при лс е оправдано.)


Не мисля, че това има отношение в случая. Ограничението е само поради високите обороти (центробежните сили, действащи на ротора, на монтажа на "постоянните" магнити в случая), до колкото разбирам. В случая - мг2 при висока скорост не е натоварен (не развива висока мощност - дори при ускорение за достигане на максималната скорост, дори работи като генератор, но пак на невисока мощност, за да захранва мг1, който симулира висока предавка, за да работи двг на по-ниски обороти). При королата - максималната скорост е 189 км/ч по километраж, достига я с добро ускорение и рязко се губи, усеща се като забавяне - предполагам при задействане на ограничителя (това лято дори видях 190 км/ч на километража). Грешката е относително малка - по гпс скоростта е около 184 - 185 км/ч (учудващо малка по сравнение с ауриса и при него задействането на ограничението далеч не е така забележимо).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 5973
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 39 пъти
- Получена благодарност: 203 пъти
Прекъсвач
Е в случая - дебата е за ограничението по максимална скорост, а това си е свързано с оборотите на мг2 (до колкото разбирам).
(Затова, това че е на "задно" няма отношение, поне така предполагам
. Сигурно има разлика в трансмисията, в конфигурацията и, но дали това налага използването на други предавателни съотношения.)


Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Hursa и 1 гост