-
mapamop
- Мнения: 5295
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 167 пъти
- Получена благодарност: 616 пъти
Мнение
от mapamop » 23 Мар 2025 19:40
Показанията на сензора за налягане в рейката е извън допустимите стойности.
Отворена верига в сензора за налягането на горивото в рейката
Дефектирал сензор за налягане, много вероятно. Ако я нямаше втората грешка щях да си мисля и за клапаните за регулиране на налягането на горивото.
Примерно четиво за размисъл:
https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Toyota/A ... 5_0406.pdf
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
mapamop
-
IvanDin
- Мнения: 25
- Регистриран на: 10 Авг 2019 08:41
- Местоположение: България
- Автомобил: Avensis T25 2.0 VVT-I
- Получена благодарност: 5 пъти
Мнение
от IvanDin » 03 Апр 2025 13:50
Здравейте колеги!
Мисля че казусът е решен, но за всеки случай ще си оставя възможност да потвърдя до седмица.
Проблемът се оказа помпата в резервоара. Понякога работи, понякога - не. Как го установихме? - махнахме маркуча на горивото и при въртене нямаше струя, след което махнахме седалките и всичко около помпата. Не се чуваше нищо при опит за палене, но когато и удариш 1-2 чука отгоре и воала - разработва се като нова.
Дали е от километрите или просто е забила, нямам представа, но в крайна сметка новата е сложена и за сега не се налага да й наместваш мислите с чук.
Поздрави!
IvanDin
-
mapamop
- Мнения: 5295
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 167 пъти
- Получена благодарност: 616 пъти
Мнение
от mapamop » 03 Апр 2025 13:59
Четки в напреднал стадий на свършване вероятно.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
mapamop
-
IvanDin
- Мнения: 25
- Регистриран на: 10 Авг 2019 08:41
- Местоположение: България
- Автомобил: Avensis T25 2.0 VVT-I
- Получена благодарност: 5 пъти
Мнение
от IvanDin » 01 Май 2025 12:27
Здравейте,
Пиша, за да потвърдя че проблемът беше решен със смяната на помпата в резервоара.
Към момента, след над 100 запалвания и 2000+ км шофиране, не се забелязва наличие на неизправности.
Благодаря на всички за съветите!
Бъдете здрави и много безаварийни километри!
IvanDin
-
Drzax
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15 Дек 2023 17:34
- Местоположение: пловдив
Мнение
от Drzax » 30 Юни 2025 10:30
За бутането на оборотите може да е виновен MAF сензора . Моята каляска каот се покара малко и загрее при последващо палене буташе много оборотите до около 500-550 и принудително с педа ги вдигах понеже не е добре . В това число набиваше и грешки на качаството на сместа . Смених даденият сензор и това със свалянето на оборотите ичезна . Аз в случая честно казао рискувах и си поръчах сензор от китай уж би трябвало да е до някъде оригинален ( малко ме съмнява в случая ) съвпадат и номера и щампи си има и всичко . Може да опиташ да купиш и спрей за почситване на дебитомери
Drzax
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 0 госта